تحرکات موذیانه فرقه انگلیسی وهابیت در مدینه منوره

کد خبر: 32294

طلاب وهابی که از نظر بحث های اعتقادی حفظیات یکسانی را در مواجهه با دوستداران اهل بیت ارائه می کنند، در بحث های محکوم به شکست یا به شرطه های بقیع متوسل می شوند، یا ایرانیان را فرزندان صیغه می دانند! و شروع به فحاشی های ناموسی به ایرانیان می کنند.در یکی از کتاب های توزیع شده در بقیع عنوان شده است حضرت علی(ع) از روی علاقه به خلفای اول تا سوم، سه فرزند خود را به نام آنها نام نهاده است.

تحرکات موذیانه فرقه انگلیسی وهابیت در مدینه منوره

زائران ایرانی و غیرایرانی بقیع این روزها با سیل هدایای کتب ضاله و ضد شیعه روبرو هستند . به گزارش « فردا »، چند سالی است که اهانت پیروان فرقه انگلیسی وهابیت در قبرستان بقیع و داخل مسجد النبی به اعتقادات شیعیان بدون پیگیری جدی مسئولان ایرانی حاضر در عربستان و بی توجهی مسئولان سیاسی - مذهبی همچنان ادامه دارد. بنا بر این گزارش، اخیرا وهابی ها کتابی به نام دکتر « عبدالهادی حسینی » از اندیشمندان شیعه به چاپ رسانده اند . در این کتاب در حالی به نام ایشان احادیث و روایاتی جعل شده است که اصلا ایشان در قید حیات نیستند . گفتنی است این کتاب که دارای نگارشی بسیار جذاب می باشد به طور وسیع بین زائران ایرانی توزیع شده است.
در یکی از کتاب های توزیع شده که وحدت و شفقت اهل صحابه و اهل بیت با یکدیگر نام دارد، عنوان شده است که حضرت علی علیه السلام از روی علاقه ای که به خلفای اول تا سوم داشته است سه فرزند خود را به نام آنها نام نهاده است.
همچنین در این کتاب سعی شده است تا خلیفه دوم به عنوان داماد حضرت علی علیه السلام معرفی شود.
این درحالی است که مقامات سعودی اعلام کرده اند از توزیع این کتاب ها جلوگیری خواهند نمود.
از سوی دیگر اهانت های لفظی طلاب وهابی در قبرستان بقیع که اکثرا تبعه کشور افغانستان نیز می باشند باعث ایجاد جنگ روانی و جلوگیری از نیایش بی دغدغه شیعیان و دیگر علاقمندان اهل بیت در این مکان شریف شده است. گزارش خبرنگار « فردا » حاکی از آن است از ابتدای گشایش درب بقیع به روی زائران تعدادی از این طلاب وهابی با حضور بر سر مقابر مطهر بزرگان اسلام نسبت به زائران شیعه خصوصا ایرانی ها بی حرمتی های فراوانی ابراز می کنند. این طلاب افغانی که از نظر بحث های اعتقادی حفظیات یکسانی را در مواجهه با دوستداران اهل بیت ارائه می کنند، در بحث های محکوم به شکست یا به شرطه های بقیع متوسل می شوند، یا ایرانیان را فرزندان صیغه می دانند ! و شروع به فحاشی های ناموسی به ایرانیان می کنند.
چندی پیش حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به اذیت و آزار شیعیان در بقیع تهدید به تحریم حج عمره نموده بودند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها