افتتاح شبکه اطلاع رسانی "برنا"

کد خبر: 32617

شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی "برنا" فردا به دست رئیس جمهور افتتاح و به صورت رسمی وارد فضای رسانه ای کشور می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد فردا همزمان با روز جوان و دولت از سایت این شبکه به نشانی www.Bornanews.ir رونمایی خواهد کرد.

شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی "برنا" با هدف شناسایی مشکلات، نیازها و مطالبات جامعه جوان کشور و انتقال آنها به تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام، گام در فضای اطلاع رسانی کشور گذاشته است.

این شبکه علاوه بر ارائه فعالیت های سازمان های مردم نهاد غیر دولتی برای مخاطبان خود به ویژه جوانان قصد دارد دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادهای این بخش کشور را بر روی خروجی سایت خود به نمایش بگذارد.

بر این اساس جوانان سراسر کشور می توانند از طریق سامانه های فراهم شده از جمله شماره پیام کوتاه 10000313 ، پست الکترونیکی iavan@bornanews.ir و نیز مراجعه به سایت شبکه، هر گونه ایده ، خبر ، رویداد ، نظر و انتقاد خود را ارسال و در صفحه خروجی سایت برنا مشاهده کنند.

شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی قصد دارد با تشکیل زیر گروه هایی چون اشتغال، ازدواج، مسکن، دانشگاهها ، سربازی، نخبگان و غیره در کنار سرویس های عمومی خود به اطلاع رسانی در تمام حوزه ها به ویژه حوزه جوانان بپردازد.

شبکه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی (برنا) پس از اولین تجربه رسانه ای سازمان ملی جوانان در دولت گذشته با عنوان خبرگزاری سینا، قصد دارد در زمینه تربیت نیروهای رسانه ای جوان در کشور، اطلاع رسانی و پوشش خبری اقدامات و تصمیمات نظام در همه زمینه ها، انعکاس مصوبات و تصمیمات دولت در حوزه جوانان و پیگیری کیفیت اجرای آنها و نیز شناسایی ومعرفی ظرفیت های خود جوش غیر دولتی و نخبگان جوان گام های موثری در فضای اطلاع رسانی بردارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها