نگاهی به قوانین جدید خرید ملک در ترکیه

کد خبر: 1227844

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی به آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید در شهر مورد نظر خانه ویلایی خود را خریداری کنید. .

نگاهی به قوانین جدید خرید ملک در ترکیه

 

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و درک و فهم آن به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر خانه مورد نظر خود را در ترکیه خریداری کنید. با خرید ملک در ترکیه می توانید برای اخذ تابعیت ترکیه و استفاده از فرصت های این کشور به عنوان یک خارجی آن را ارزیابی کنید.

 

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و امکان راه اندازی کسب و کار بعد از خرید ویلا

 

شرایط جدید خرید خانه در قوانین جدید خرید ملک در ترکیه

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه در هر سال بهتر و آسان تر می شود.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به نحوی تنظیم می شود که خریداران بتوانند براساس بودجه خود ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

تابعیت برای همسر و فرزندان در قوانین جدید 

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به نحوی تنظیم می شود که خریداران خارجی بتوانند به راحتی ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. فردی که با خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری می کند می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود تابعیت ترکیه را دریافت کند. اخذ تابعیت از طریق خرید ملک در ترکیه مادام العمر بوده و به فرزندان تازه متولد شده خریدار نیز تعلق می گیرد.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه همیشه توسط دولت تنظیم می شود. از آنجایی که ترکیه یکی از بهترین کشورها برای اخذ تابعیت دوم است، سرمایه گذاران نیز می توانند با حفظ تابعیت قبلی خود، تابعیت این کشور را نیز داشته باشند.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و بهره مندی از مزیت شهروندی

مراحل خرید ملک در ترکیه با توجه به قوانین جدید 

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه در هر سال آسان تر می شود. سرمایه گذاری مراحل از طریق خرید ملک در ترکیه و به دست آوردن شهروندی را می توان به راحتی انجام داد. ابتدا باید از مشاوران متخصص و وکلا معتبر استفاده کنید و قبل از خرید ملک در مورد شرایط یاد بگیرید.

برای به دست آوردن تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک ، باید شرایط خرید ملک در ترکیه را بدانید و هنگام خرید برخی از الزامات را رعایت کنید.

طبق این قانون ، خریداران نمی توانند بیش از یک ملک را برای شهروندی خریداری کنند و ارزش ملک باید 400000 دلار باشد. املاکی که بیش از 400000 دلار ارزش دارد فقط به یک شهروندی داده می شود.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه هر سال نسبت به گذشته بهتر می شود. ارزش ملک در زمان امضای قرارداد باید حداقل 400 هزار دلار باشد.

مزایای قوانین جدید خرید ملک در ترکیه

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه کمک می کند تا خریداران ایرانی بتوانند با شرایط بهتری ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

تأمین اجتماعی و رفاه معقول و سرمایه گذاری شهروندان کشورهای قدرتمند در ترکیه ، بارزترین مزایای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه است.

خریداران و سرمایه گذاران می توانند گذرنامه این کشور را دریافت کرده و از ارزش گذرنامه ترکیه در جهان بهره مند شوند. افرادی که شهروندی ترکیه را از طریق خرید خانه یا سرمایه گذاری به دست می آورند ، همان حقوق شهروند ترکیه را دارند.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی آن ها به شما کمک می کند بتوانید ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. دولت ترکیه همیشه برای رونق اقتصاد خود امتیازهایی را برای خریداران و سرمایه گذاران فراهم می کند. این عامل باعث می شود تا هر سال بر تعداد خریداران ایرانی اضافه شود.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و خرید براساس بودجه

دریافت اقامت و تابعیت

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه برای دریافت اقامت و تابعیت هر سال آسان تر می شود. این خود می تواند مزیت مهمی محسوب شود. شما لازم است که با پرداخت مبلغ 400 هزار دلار ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید یک ملک به همین ارزش خریداری کنید. در روشی دیگر می توانید چندین ملک به همین ارزش خریداری کنید.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی به آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید آسان تر اقامت و تابعیت ترکیه را به دست بیاورید.

شما همچنین می توانید یک ملک را در ترکیه با بیش از 75 هزار دلار در شهرهای بزرگ و 50 هزار دلار در شهرهای کوچک خریداری کنید. برای یک یا دو سال اقامت برای خودتان و خانواده شما از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال که می توان این نوع اقامتگاه را از سال به سال دیگر تمدید کرد.

مدارک مورد نیاز

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید بعد از تحویل مدارک، فرایند دریافت اقامت و تابعیت این کشور را به دست بیاورید.

برای اطلاع دقیق از قوانین جدید خرید ملک در ترکیه لازم است که اطلاعات آن را از مشاوران املاک جویا شوید. آگاهی به این قوانین باعث می شود که فرایند خرید شما هر سال آسان تر شود.

  • سند ملک خریداری شده کلیه اطلاعات از جمله محل ملک ، آدرس آن ، مختصات زمین و تأیید سازمان ثبت نام اسناد در مورد صحت مالکیت ملک.

  • اسناد صاحب فعلی و خریدار ، از جمله کارت مالکیت ، گذرنامه و شناسنامه ، با ترجمه رسمی به ترکی

  • برگه تخصص قیمت تصویب شده توسط واحد ارزیابی املاک

  • پرداخت مالیات و هزینه های شهرداری و سایر هزینه های دولت برای خرید ملک

  • دو قطعه عکس 6 × 4 از فروشنده و خریدار

  • دو شاهد منصفانه برای انجام معامله دفتر اسناد رسمی

  • حضور وکیل طرفین ، نسخه اصلی و کپی وکالت به همراه ترجمه و تأیید رسمی

  • حضور یک مترجم رسمی برای انجام معامله دفتر اسناد رسمی

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و امکان خرید ملک در شهر دلخواه

مدت زمان دریافت تابعیت

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک وکیل مراحل دریافت اقامت و تابعیت را به راحتی به انجام برسانید.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید مطابق قوانین جدید برای خرید ملک در استانبول عمل کرده و اقامت و تابعیت خود را به دست بیاورید.

مدت تایید مدارک شما سه تا چهار هفته طول می کشد. مدت زمان دریافت تابعیت شما 2 تا 9 ماه طول می کشد. دولت ترکیه شهروندان ایرانی را نسبت به خرید املاک در ترکیه مجاز می داند.

نحوه دریافت اقامت موقت

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی به آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید به کمک وکیل، املاک مورد نظر خود را خریداری کنید. خریداران می توانند با رعایت قوانین و مقررات اقامت و تابعیت این کشور را به دست بیاورند. توجه کنید که شما می توانید با شرایط مناسب املاک مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید در هر شهری که دوست داشته باشید املاک مورد نظر خود را خریداری کنید.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه می توانید با جستجو در اینترنت نیز متوجه شوید. در استانهای بزرگی مانند آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، ارزش ملک خریداری شده نباید کمتر از 75 هزار دلار باشد. رعایت مقررات در مورد مقدار مبلغ خرید لازم و ضروری است.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و ضرورت مشاور با مشاور املاک

خرید ملک در استانبول

طبق قوانین جدید، خرید آپارتمان در استانبول آسانتر شده و این قوانین به شما کمک می کند تا بتوانید در استانبول خانه مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید با شرایط بهتری خانه ویلایی خود را خریداری کنید. در شهر استانبول ، چرخه اقتصاد و توسعه هرگز متوقف نمی شود و همیشه سرمایه گذاری های املاک و مستغلات را به جلو سوق داده است.

 

خرید ملک در آنتالیا

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید در این شهر توریستی ملک خود را با مشاوره املاک به قیمت مناسبی خریداری کنید.

ویژگی بارز آنتالیا طبیعت شگفت انگیز و سواحل جادویی و زیبا آن است. املاک و مستغلات این استان همواره بازده و سود قابل قبولی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده است. از آنجا که همیشه از طیف گسترده ای از گردشگران ، به ویژه در فصل توریستی استقبال می کند.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی به آن ها به شما کمک می کند تا با شرایط بهتری در آنتالیا خانه ویلایی خود را خریداری کنید. زندگی با آرامش یکی از بهترین مزایای خرید ملک در این استان محسوب می شود.

 

خرید ملک در ازمیر

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کند تا در شهر توریستی ازمیر نیز خانه ویلایی خود را به قیمت ارزان خریداری کنید.

قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و آشنایی به آن ها در هر شرایط و زمانی به شما کمک می کند تا بتوانید در این شهر توریستی املاک خریداری کنید.

https://adrian-group.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها