چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استعلام پلاک خودرو بگیریم؟

کد خبر: 1272767

این روزها انجام برخی از امور مربوط به خودرو مانند استعلام و پرداخت خلافی، آگاهی از نمره منفی، استعلام پلاک و... به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده‌اند. افزایش مشغله‌های روزانه، بالا بودن حجم ترافیک خیابان‌ها، صف نوبت و... از جمله مسائلی هستند که می‌توانند یک روز کاری را از هر فرد بگیرند.

چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استعلام پلاک خودرو بگیریم؟

 

 

با پیشرفت تکنولوژی راهکارهای موثری برای این امور پیشنهاد شده که به کمک موبایل و اینترنت می‌توان به‌راحتی آنها را انجام داد. در این مطلب آسان‌ترین راه برای استعلام پلاک خودرو را به شما معرفی می‌کنیم تا شما نیز از این امکان بهره‌مند شوید.

خدمات خودرویی آنلاین

یکی از مهم‌ترین خدمت‌های مربوط در خریدوفروش خودروها، خلافی است که فروشنده موظف است تمام و کمال آن را بپردازد. این نکته را نیز به‌خاطر داشته باشید که اگر مقدار خلافی از یک مقدار مشخص (۳ میلیون) بیشتر باشد، ماشین توقیف می‌شود.

خلافی انواع مختلفی دارد که برخی از آنها پس از ۶۰ روز دوبل می‌شوند و باید در این مدت پرداخت شوند. هر فرد برای پرداخت این هزینه در گذشته باید به یک مرجع قانونی مراجعه می‌کرد که دردسرهای زیادی داشت. امروزه نیز مراجعی مانند پلیس +۱۰ این خدمت را به‌صورت حضوری انجام می‌دهد.

این روزها به کمک تلفن‌های همراه لمسی و اپلیکیشن‌های مختلف می‌توان این جریمه‌ها را در کمترین زمان ممکن پرداخت کرد.

استعلام پلاک خودرو

استعلام پلاک خودرو یکی‌دیگر از مهم‌ترین بخش‌ها در خدمات خودرویی است. استعلام‌ها را می‌توان به ۴ گروه کلی پلاک فعال، نمره منفی، وضعیت کارت و سند و وضعیت گواهینامه طبقه‌بندی کرد.

افرادی که ماشین خود را می‌فروشند و نمی‌دانند که خریدار فک پلاک انجام داده یا خیر، قبلا باید به یک مرجع خاص به‌صورت حضوری مراجعه می‌کردند. این روزها به کمک تلفن همراه می‌توان این استعلام‌ها را در کمتر از یک دقیقه انجام داد.

اگر شما نیز به استعلام پلاک خودرو نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم  یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت را روی گوشی خود نصب کنید. در این برنامه شما تنها با چند بار لمس گوشی و وارد کردن کد ملی و شماره تماس می‌توانید استعلام‌های مربوطه را انجام دهید.

استعلام نمره منفی

رانندگانی که قوانین راهنمایی‌ورانندگی را نقض می‌کنند، از طرف قانون جریمه می‌شوند. این جریمه اشکال مختلفی دارد که یکی از آنها دادن نمره منفی به گواهینامه است. پیامدهای مختلفی از این نمرات منفی می‌توان انتظار داشت که به سطح آن بستگی دارد.

صاحبان خودرو باید این وضعیت را چک کنند تا از همه جزئیات مطلع شوند، خوشبختانه این امکان را نیز به کمک گوشی می‌توان انجام داد. استعلام نمره منفی با شماره گواهینامه در اپلیکیشن تاپ فراهم شده تا هم‌وطنان به‌راحتی بتوانند از وضعیت خود مطلع شوند.

اگر شما نیز به دنبال راهی سریع و امن هستید تا با کمترین هزینه از نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوید، برای انجام این خدمت و استعلام پلاک خودرو تاپ را روی گوشی خود نصب کنید همچنین می‌توانید وارد سایت تاپ شوید؛ چرا که در این سایت نیز امکان انجام آن وجود دارد.

تاپ با بیش از 100 سرویس کاربردی

در دنیای مدرن همه به دنبال راه میان‌بری برای انجام امور بانکی، خودرویی و... هستند تا در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنند. برخی از افراد برای هر خدمتی یک برنامه خاص روی گوشی خود نصب می‌کنند که حجم خاصی از حافظه گوشی آن‌ها را اشغال می‌کنند.

وجود سوپراپلیکیشن‌ها این مشکل را به‌خوبی حل کرده‌اند و تنها با نصب آنها می‌توان بسیاری از خدمات را به‌راحتی و سریع‌ترین زمان انجام داد. یکی از قدرتمندترین سوپراپلیکیشن‌ها در ایران، تاپ است که به‌احتمال زیاد با آن آشنا هستید. در ادامه خدماتی که در سوپر اپلیکیشن تاپ ارائه می‌شود را به شما معرفی می‌کنیم.

کارت به کارت

با توجه به اینکه امروزه کمتر کسی از پول نقد، برای انتقال وجه استفاده می‌کند؛ امکان کارت به کارت به یک امر بسیار مهم تبدیل شده است. تاپ علاوه بر استعلام پلاک خودرو که در بالا ذکر کردیم، برای این مورد نیز راهکاری سریع در نظر گرفته است. جانشینی خودکار رمز دوم به فرد کمک می‌کند تا کمترین زمان ممکن این عملیات را انجام دهد.

پرداخت قبوض

یکی دیگر از خدمات پرداختی که برای همه لازم است، مربوط به پرداخت قبض‌های برق، تلفن، آب و گاز می‌شود. شما در این اپلیکیشن می‌توانید تمام قبوض خود را پرداخت کنید و نکته مهم این است که تنها با یک بار وارد کردن شناسه و اطلاعات، داده‌ها ذخیره می‌شوند و در سری‌های بعدی با راحتی و سرعت بیشتر این امکان را انجام خواهید داد.

ثبت چک صیادی

برای کم کردن شکایات مربوط به چک‌های برگشتی، تدبیری اندیشیده شد تا همه چک‌ها به یک سامانه با نام صیاد متصل شوند. صادرکننده چک موظف است، اطلاعات چک خود را به‌طور کامل در این سامانه ثبت کند و گیرنده باید آن را تایید نماید. برای ثبت، رد و تایید چک صیادی نیز می‌توان از سوپر اپلیکیشن تاپ کمک گرفت که نسبت به سایت‌های دیگر آسان‌تر است.

خرید شارژ و بسته اینترنت

با داشتن تلفن همراه لمسی می‌توان گفت کمتر کسی از مزیت‌های اینترنتی آن بی‌بهره می‌ماند. تاپ برای ایرانسلی‌ها، رایتلی‌ها و همچنین همراه اولی‌ها در این راستا نیز خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد. تنوع شارژها برای همه اپراتورها و همچنین بسته‌های اینترنت باعث شده تا افراد زیادی از این برنامه استفاده کنند.

خرید بلیت

برای خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نیز تاپ امکانات وسیعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانند استعلام پلاک خودرو، در این اپلیکیشن شما تنها با چند لمس روی گوشی می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و به مکان مورد نظر خود به هر روش دلخواه سفر کنید.

رزرو هتل و تور

برای خدمات گردشگری نیز تاپ از گزینه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. شما با نصب این سوپر اپلیکیشن می‌توانید رزرو هتل یا تور خاصی را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.

با این گزینه‌هایی که خدمت شما معرفی کردیم، قطعا دانستید که تاپ یک برنامه کاملا کاربردی است و با نصب آن از بسیاری از شر اپلیکیشن‌های تک‌محور در گوشی خلاص می‌شوید. از دیگر سرویس‌های این برنامه علاوه بر استعلام پلاک خودرو و مواردی که ذکر کردیم می‌توان به رزرو بلیت سینما، پرداخت کرایه تاکسی، خرید اعتباری، کارت هدیه، بیمه پارسیان، بازار سرمایه و... اشاره کرد.

جمع‌بندی

این روزها ارائه خدمات خودرویی نظیر استعلام پلاک خودرو، پرداخت خلافی و ... به‌صورت آنلاین بسیار حائز اهمیت شده است. ما در این مطلب آسان‌ترین راه برای استعلام گرفتن و پرداخت‌های مختلف را خدمت شما معرفی کردیم. با سوپر اپلیکیشن تاپ، راحت زندگی کردن را تجربه کنید و خدمات مختلف را تنها با گوشی خود انجام دهید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها