از اجرای خیابانی تا خوانندگی آرون افشار

کد خبر: 1156780
از اجرای خیابانی تا خوانندگی آرون افشار

یکی از خوانندگان جوان ایران که در سال‌های اخیر بین مردم محبوبیت زیادی کسب کرده، آرون افشار است. این خواننده صدا طلایی و خوش چهره در اولین روز تابستان سال 1377 در شهر شاندیز مشهد به دنیا آمد. پدرش حبیب افشار یکی از خوانندگان و نوازندگان مشهور پیانو در ایران است‌ و به جز آرون فرزند پسر دیگری به نام عارف دارد که متولد 1390 است. جالب است بدانید که نام شناسنامه‌ای آرون وحید است و آرون به عنوان نام هنری او محسوب می‌شود. مشوق اصلی آرون و دلیل پیشرفت‌های او در عرصه موسیقی پدرش است. این خواننده مطرح قبل از رسیدن به شهرت به عنوان یک خواننده خیابانی مشغول فعالیت بود و در مراسم عروسی نیز خوانندگی می‌کرد تا اینکه در سال 1397 با آهنگ جانم باش به شدت در بین مردم ایران معروف شد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره این خواننده جوان در اختیار شما قرار و دهیم و بهترین سایت برای دانلود آهنگ‌های این خواننده را معرفی کنیم.

چه کسی استعداد آرون افشار را کشف کرد؟‌

همانطور که اشاره کردیم آرون افشار خوانندگی را با اجراهای خیابانی و مراسم‌های مختلف از جمله مراسم عروسی آغاز کرد. در سال‌ 1395 و سال 1394 نیز چند آهنگ اجرا کرد که زیاد مورد توجه کسی قرار نگرفت. اما در نهایت تنظیم کننده معروفی به نام معین راهبر استعداد این خواننده پاپ را با آهنگ جانم باش در سال 1397 کشف کرد و این آهنگ به سرعت در بین مردم محبوب شد. ترانه این آهنگ را خانم عاطفه حبیبی سروده است. لطفی که معین راهبر در حق آرون افشار کرد باعث شد که او در صفحه اینستاگرام خود این تنظیم کننده را به عنوان برادر بزرگتر خود معرفی کند.

حضور آرون افشار در برنامه‌های صدا و سیما

اولین حضور آرون افشار در تلویزیون برای اجرای آهنگ جانم باش در عید سال 1398 و در برنامه پربیننده خندوانه اتفاق افتاد. وی این آهنگ را به صورت زنده در برنامه خندوانه با مجری‌گری رامبد جوان اجرا کرد و زیبایی و اصالت صدای خود را به اثبات رساند. البته او بعد از این برنامه به برنامه‌های دیگر تلویزیونی نیز دعوت شد. اولین کنسرت خود را نیز در دی ماه همین سال در سالن برج میلاد تهران محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اجرا کرد. آهنگ‌های دیگری به جز جانم باش مانند طبیب ماهر، خط و نشان، شب رویایی، ترکم کردی، مادر، چال گونه، یار قدیمی، دلشوره، زلزله، پناه عاشقان، عاشق کش و رفتم که رفتم هم از این خواننده منتشر شده است. سایت‌های زیادی هستند که در زمینه ارائه آهنگ‌های جدید از خوانندگان مشهور ایرانی مشغول فعالیت هستند. برای دانلود آهنگ‌های جدید آرون افشار با کیفیت بسیار بالا می‌توانید به وب سایت موزیک وب مراجعه کنید و با دانلود آهنگ‌های این خواننده از صدای دلنشین او لذت ببرید.

برای دانلود آهنگ‌ سایر خوانندگان مطرح که این روزها طرفداران زیادی به خود جذب کرده‌اند نیز به رسانه موزیک وب مراجعه کنید.همچنین در این وب سایت سعی شده بهترین آهنگ ها و ریمیکس منتشر بشه تا کسانی که به آهنگ‌ها و ریمیکس علاقه‌مند هستند می‌توانند از طریق وب سایت اقدام کنند. سایت موزیک وب یکی از سایت‌های پرطرفدار برای دانلود آهنگ‌های ایرانی است که آرشیو بسیار کاملی از تمام موزیک‌ها را در اختیار مردم قرار داده است. مخاطبان این سایت می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را با کیفیت دلخواه از طریق لینک مستقیم دانلود کنند‌.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها