هر آن‌چه که باید در مورد قیمت پیانو دست دوم بدانید!

کد خبر: 1161575
هر آن‌چه که باید در مورد قیمت پیانو دست دوم بدانید!

 

چکیده : در این مطلب با نکات کلیدی در زمینه پیانو دست دوم و قیمت آن آشنا خواهید شد.

 

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، با افزایش نرخ ارز خرید پیانو دست دوم در بازار بسیار رونق گرفت. با این‌حال خرید پیانو به‌ویژه پیانو آکوستیک دست دوم نیاز به تحقیق و گرفتن مشاوره از فعالان این حوزه دارد. به‌همین خاطر سعی کردیم در این بخش به برخی از سوالات مهم در زمینه‌ی خرید این ساز محبوب و همچنین نکات لازم در زمینه‌ی قیمت پیانو دست دوم پاسخ دهیم.

خرید پیانو دست دوم

در هنگام انتخاب پیانو دست دوم باید نگاهی بسیار دقیق به آن بیاندازید تا هیچ‌گونه خراش، فرورفتگی، شل شدگی یا آسیب‌ دیدگی قطعات وجود نداشته باشد. همچنین بسیار مهم است که پدال‌ها را نیز بررسی کنید. اگر روی پدال ساییدگی وجود داشته باشد، نشان‌دهنده استفاده زیاد از پیانو است. نکته‌ی مهم بعدی این است که پیانو را بو کنید! شاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما بوی نامطبوع نشان‌دهنده رطوبت و کپک‌زدگی داخل ساز است.

قیمت پیانو دست دوم

قیمت پیانو دست دوم در بازار به عوامل مختلفی از جمله برند، سن پیانو، شرایط ساز، جنس و سایز پیانو،

کیفیت صداو کلاویه‌ها، نوع اکشن، پدال‌های پیانو، لوازم جانبی همراه آن و... بستگی دارد.

پیانو آکوستیک دست دوم

خرید پیانو آکوستیک دست دوم بسیار برای هنرجویان و علاقه‌مندان به این ساز بسیار مفید خواهد بود اما همان‌قدر که انتخاب پیانو آکوستیک دست دوم جذاب است می‎‌تواند چالش برانگیز نیز باشد. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید پیانو آکوستیک کارکرده به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و یا از یک مشاور یا نوازنده‌ی حرفه‌ای مشورت بگیرید.

قیمت پیانو آکوستیک دست دوم

قیمت پیانو اکوستیک دست دوم بسیار به مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. عمدتاً برای ساخت پیانو آکوستیک از چوب، فلز، نمد و برخی مواد دیگر استفاده می‌شود. بنابراین با توجه به مواد به کار رفته در ساخت ساز، به‌ویژه چوب‌ اصل مانند چوب گردو و... قیمت پیانو دست دوم آکوستیک متفاوت خواهد بود.

پیانو دیجیتال دست دوم

برای خرید پیانو دست دوم دیجیتال بسیار مهم است که چند دقیقه‌ای با آن بنوازید.  از این طریق می‌توانید از سلامت کلیدها، قطعات داخلی و خارجی، اکشن، سانبورد و... مطمئن شوید. عمدتاً خرید پیانو دیجیتال دست دوم نسبت به پیانو دست دوم آکوستیک بسیار آسان‌تر است، چون نسبتاً از نظر ساختار پیانو دیجیتال نسبت به آکوستیک پیچیدگی خاصی ندارد.

قیمت پیانو یاماها دست دوم

قیمت پیانو دست دوم یاماها با توجه به وضعیت فنی ساز، کیفیت نگه‌داری و سلامت آن بسیار متفاوت است. با توجه به این‌که یاماها یکی از برندهای معتبر در بازار است، برای انتخاب و خرید پیانو دست دوم یاماها حتماً از یک مشاور یا نوازنده مشورت بگیرید.

قیمت پیانو دست دوم ارزان

در حال قیمت پیانو ارزان دست دوم در بازار متعلق به پیانو دیجیتال یاماها np 32 با قیمت ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان و پیانو آکوستیک Yamaha 107-87 با قیمتی 145,000,000 تومان است.

قیمت پیانو وبر دست دوم

پیانو وبر ساخت کره است که در مدل‌‌های آکوستیک و دیجیتال در بازار موجود است. در حال حاضر مدل وبر 121 قیمتی نزدیک به 125 میلیون تومان دارد. با این‌حال کیفیت، عمر و سلامت ساز در قیمت نهایی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

فروش پیانو دست دوم

پیانو نوا با بهره‌مندی از مشاورین با تجربه به‌طور تخصصی در زمینه‌ی فروش پیانو دست دوم فعالیت مستمر دارد. بنابراین اگر قصد خرید پیانو به ویژه دست دوم را دارید، برای گرفتن قیمت پیانو دست دوم و راهنمایی‌های تخصصی در این‌زمینه می‌توانید به‌صورت حضوری یا تلفنی با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : پیانو دست دوم,خرید پیانو دست دوم,پیانو دست دوم یاماها,قیمت پیانو دست دوم ارزان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها