آخرین وضعیت تعطیلی دانشگاه ها و ادارات | دانشگاه این شهر سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند تعطیل شد

کد خبر: 1277256

کلاس‌های دانشگاه قم روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار می شود.

آخرین وضعیت تعطیلی دانشگاه ها و ادارات | دانشگاه این شهر سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند تعطیل شد

 کلاس‌های دانشگاه قم روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار می شود.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه قم با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان قم و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

مجوز برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز تا روز دوشنبه ۱۴ اسفند تمدید شد لازم است دانشجویان با معاونت آموزشی دانشکده ذیربط جهت تعیین روز جلسه دفاع هماهنگی های لازم را به عمل آورند./مهر

سرما، مدارس و دانشگاه های کاشان را غیرحضوری کرد

فرماندار ویژه کاشان گفت:با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ روز سه شنبه هشت اسفند فعالیت همه مدارس و دانشگاه های شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا،به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، محمدشریف زارعی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود فردا از تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.

وی اظهار کرد:شهروندان در صورت تردد در مسیرهای کوهستانی از تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ استفاده کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد./ایرنا

جزئیات فعالیت مدارس و ادارات لرستان در روز سه‌شنبه اعلام شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و فعالیت مدارس برخی از شهرها و بخش‌های استان فردا سه‌شنبه هشتم اسفند با تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان مهدی پازوکی اظهار کرد: با توجه به اُفت شدید دما فعالیت مدارس و مراکز آموزشی مقاطع متوسطۀ اول و دوم، بانک‌ها، ادارات و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله، دلفان، خرم‌آباد و چگنی و بخش‌های اشترینان، سیلاخور، کاکاوند زاغه بیران‌شهر، زز و ماهرو و پاپی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: آموزش در مقاطع ابتدایی و پیش‌ دبستانی و مهدکودک‌ها در نوبت صبح در این شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز به صورت غیر حضوری در بستر شاد خواهد بود.

وی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی است و به روال شرایط عادی خدمات‌دهی خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد برقرار است افزود: بارش برف محور ۹۰ روستای الیگودرز، ۴۴ روستای ازنا و ۴۰ روستای دورود، ۵۵ روستای بروجرد در پی بارش شدید برف، هم‌اکنون مسدود شده ‌است.

پازوکی بیان کرد: گردنه‌های گله‌بادوش، آبشار، امامزاده، فرسش و شیخان و گله‌مویه در الیگودرز هم‌اکنون مسدود است و تردد در گردنه‌های هیراب محورهای مواصلاتی صعب‌العبور و کوهستانی به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی جاده‌ها صرفا با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است و تلاش راهداران برای بازکردن محورهای روستایی ادامه دارد.

فردا سه‌شنبه فعالیت ادارات مشهد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

 فرماندار مشهد گفت: فردا سه‌شنبه همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مشهد به علت لغزندگی معابر و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

محسن داوری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با توجه به سرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی و با تصویب ستاد انرژی استان مقرر شد همه فعالیت‌های آموزشی در مشهد مانند دیگر مناطق استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری انجام شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش های رگباری و برف که از دیروز در نیمه شمالی استان از جمله مشهد آغاز شده تا روز سه شنبه به شکل بارش برف و کولاک ادامه خواهد داشت و سراسر استان را از نظر یخ زدگی و لغزندگی جاده ها و معابر، تشکیل مه، کاهش دید و اختلال در سیستم حمل و نقل تحت تاثیر قرار خواهد داد.

چهار میلیون نفر جمعیت شهرستان مشهد در شهرهای «مشهد، رضویه، ملک آباد و بینالود» و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ آن سکونت دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها