جزئیات قتل زندانی آزادشده در کهنوج

کد خبر: 1283261

روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه امروز از روبه‌روی زندان کهنوج با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و درخواست آمبولانس داشتند.

جزئیات قتل زندانی آزادشده در کهنوج

روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه امروز از روبه‌روی زندان کهنوج با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و درخواست آمبولانس داشتند.

ضاربان وقتی متوجهِ انتقال بیمار شدند بر سر راه آمبولانس کمین کردند و در ساعت ۱۷:۰۵ در شهرک آزادگان به‌سمت آمبولانس شلیک کردند.

راننده از ناحیه سر و پرستار از ناحیه لگن ضربه خوردند که حال راننده خوب است اما پرستار بستری است.

ضاربان وقتی دیدند خبری از مصدومان نیست، جلوتر رفتند و دوباره کمین کردند. آن‌ها در ساعت ۱۷:۲۵ وارد آمبولانس شدند و مصدوم و همراه مصدوم را که داخل کابین بودند را به رگبار بستند و بعد از قتل هردو نفر متواری شدند.

انگیزۀ قاتل اختلافات قبلی است. مقتول قبلا کسی را به قتل رسانده بود و امروز وقتی آزاد شد جلوی بیمارستان به او تیر زدند و سپس با کمین او را به قتل رساندند./تسنیم

کهنوج

جزئیات قتل زندانی آزاد شده در کهنوج

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت جزئیات قتل زندانی آزاد شده در کهنوج را تشریح کرد.

روابط عمومی اورژانس شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به جزئیات قتل زندانی آزاد شده در کهنوج پرداخت و اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه از رو به روی زندان کهنوج به اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و درخواست آمبولانس داشتند.رامین شیروانی اضافه کرد: فردب جلوی زندان با تیر مجروح شده بود.وی اضافه کرد: کارهای انتقال مصدوم که تیرخورده بود، در بیمارستان کهنوج انجام و او به بیمارستان جیرفت توسط یک آمبولانس خصوصی انتقال یافت.شیروانی ادامه داد: ضاربین متوجه انتقال بیمار می‌شوند و بر سر راه آمبولانس کمین می‌کنند، در ساعت ۱۷:۰۵ دقیقه و دقیقا در شهرک آزادگان به سمت آمبولانس شلیک می‌شود و پرسنل بیمارستان مصدوم می‌شوند، راننده از ناحیه سر و پرستار از ناحیه لگن ضربه می‌خوردند که راننده به‌خیر می گذرد اما پرستار بستری است.وی عنوان کرد: ضاربین وقتی می‌بینند خبری از مصدومین نیست، می‌روند جلوتر و دوباره کمین می‌کنند، در ساعت ۱۷:۲۵ وارد آمبولانس شده و مصدوم و همراه مصدوم را که داخل کابین بودند را به رگبار می‌بندند و هر دو را به قتل می‌رسانند و متواری می‌شوند. شیروانی انگیزه قاتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و بیان داشت: مقتول قبلا کسی را به قتل رسانده و امروز وقتی آزاد می‌شود، جلوی بیمارستان به او تیر می‌زنند و سپس با کمین او را به قتل می‌رسانند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها