حاجی‌صادقی: در انتخابات ۱۱ اسفند باید به دشمنان ثابت کنیم پای کار انقلاب هستیم‌

کد خبر: 1274631

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: ‌علی‌رغم برخی سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و با وجود سرمایه‌گذاری عظیم جبهه استکبار در ایجاد تزلزل در باورها و اعتقادات مردم، باید ثابت کنیم که هر گاه نیاز باشد پای کار انقلاب هستیم.

 حاجی‌صادقی: در انتخابات ۱۱ اسفند باید به دشمنان ثابت کنیم پای کار انقلاب هستیم‌

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: ‌علی‌رغم برخی سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و با وجود سرمایه‌گذاری عظیم جبهه استکبار در ایجاد تزلزل در باورها و اعتقادات مردم، باید ثابت کنیم که هر گاه نیاز باشد پای کار انقلاب هستیم.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های برجسته نهضت امام حسین (ع) و عاشورا که آن را نسبت به سایر رخدادها ممتاز ساخته است اظهار داشت: عاشورا طلوعی بی غروب و شروعی بی پایان است که قداست و معنویت و ماندگاری از وجوه برجسته این حماسه عظیم به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هر اقدامی که رنگ الهی بگیرد هم قداست و ارزش پیدا می‌کند و هم ابدی و ماندگار می‌شود که شاهد مثال بارز آن نهضت امام حسین (ع) است؛ در عصر حاضر نیز انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس را می‌توان نام برد.

وی با اشاره به پیام نامگذاری سوم شعبان به عنوان روز پاسدار گفت: پیام این روز این است که باید حسینی شویم و حسینی بمانیم و به معنای واقعی کلمه از انقلاب پاسداری کنیم و مانند شهدا ثابت کنیم که تا پای جان در راه آرمانهای انقلاب ایستاده‌ایم.

حاجی‌صادقی افزود: حسینی بودن الزاماتی دارد و هر چه روحیه حسینی شود جنس آدم ابوالفضلی می‌شود.

وی یکی از  شاخصه حسینی بودن را ولایت پذیری و در مسیر ولایت گام برداشتن دانست و عنوان کرد: شاخصه بعدی حسینی بودن داشتن روحیه جهادی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: حسینی بودن بدون روحیه جهادی و فرهنگ جهادی امکانپذیر نیست و طبق آیه قرآن، انسان، بدون روحیه جهادی مومن واقعی نیست و فرهنگ عاشورا با راحت طلبی سازگاری ندارد.

حاجی صادقی تکلیف گرایی را شاخصه بعدی حسینی بودن ذکر کرد و گفت: باید خدا را شکر کنیم که با وجود تبلیغات و هزینه های گسترده دشمنان، مردم بصیر و پای کار انقلاب با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و بار دیگر ثابت کردند که مثل گذشته پای کار انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان عنوان کرد: خداوند متعال را شاکریم که با وجود تمامی تلاش‌های جبهه استکبار، انقلاب اسلامی با اقتدارتر از گذشته به سمت اهداف و آرمان‌های والای خود در حرکت است و قلب‌های ملت‌ها را فتح و حاکمان ستمگر را متزلزل کرده و خود دشمنان و جبهه استکبار اعتراف کرده‌اند که انقلاب اسلامی نابودی آنان را به جلو انداخته است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه پاسداری شغل نیست بلکه یک تفکر است، افزود: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند ما را شکست دهد و فقط زمانی می تواند بر ما پیروز شود که ما را از جبهه اسلام و امام حسین علیه السلام خارج کند.

وی با اشاره به اینکه عاشورا تجلی اخلاص است گفت: امروز انقلاب اسلامی نه تنها زنده و در حال پیش روی بلکه زنده کننده و در حال پیش بری سایر ملت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به انتخابات 11 اسفند اظهار کرد:  علی‌رغم بعضی سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و با وجود سرمایه‌گذاری عظیم جبهه استکبار در ایجاد تزلزل در باورها و اعتقادات مردم، باید ثابت کنیم که هر گاه نیاز باشد پای کار انقلاب هستیم و با ناامید کردن استکبار ثابت کنیم که انقلاب مثل گذشته محکم است.

حاجی‌صادقی قوام و توفیقات سپاه را بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، "معنویت" عنوان کرد و گفت: آینده انقلاب، نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اهداف و آرمان‌های بزرگی همچون تحقق تمدن اسلامی و آماده کردن عالم برای نهضت ظهور تنها با معنویت حاصل می‌شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها