دومین مرکز نانوی ایران در گوانجو چین افتتاح شد

کد خبر: 841210

دومین مرکز نانوی جمهوری اسلامی ایران شامل «دفتر و نمایشگاه نانو» امروز (شنبه) در شهر گوانجو واقع در جنوب چین افتتاح شد.

دومین مرکز نانوی ایران در گوانجو چین افتتاح شد
ایرنا: دبیرکل ستاد توسعه نانو جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد چین جایگاه اول و جمهوری اسلامی ایران نیز جایگاه پنجم فناوری نانو در سطح جهان را دارند.
'سعید سرکار' گشایش دفتر نانوی ایران در گوانجو را به عنوان ساز و کار مهمی در راستای همکاری‌های برد - برد در حوزه فناوری و ایجاد بازار جهت محصولات نانوی ایران توصیف کرد.
این مرکز در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر در منطقه هوانگپو از مناطق محوری توسعه فناوری شهر گوانجو واقع شده است و در ایجاد آن ستاد فناوری نانوی ایران، کمیسیون صنعت و فناوری شهرداری گوانجو، اتاق بازرگانی گوانجو و شرکت ثبت مالکیت معنوی WTOIP همکاری داشته اند.
در حاشیه این برنامه، نشست 'توسعه و تجاری سازی فناوری‌های نو ایران و چین' برگزار شد و سند همکاری راهبردی میان «انجمن ارتقا و توسعه مواد جدید صنعتی گوانجو و مرکز نانوی جمهوری اسلامی ایران» هم امضا شد. در پایان شرکت کنندگان از نمایشگاه دستاورد‌های فناوری نانوی جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.
اولین دفتر نانوی جمهوری اسلامی ایران سال ۲۰۱۶ در شهر سوجو استان جیانگسو چین و با هدف معرفی و توسعه بازار جهت فناوری و محصولات نانوی ایران تاسیس شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها