سیاه نوری در گفت‌وگو با «فردا»:

رقابت در جریان انقلاب به نفع اصلاحات می‌شود

کد خبر: 1261995

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سلایق مختلف حاضر در جریان انقلاب باید جزئیات را کنار بگذارند و بر روی کلیات که همانا تأمین منافع ملی و نظام و انقلاب است با یکدیگر اتحاد کنند.

رقابت در جریان انقلاب به نفع اصلاحات می‌شود

گروه سیاست سایت فردا: 14 دی ماه شورای نگهبان نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها را اعلام می کند و رسما رقابت بر سر کسب کرسی های مجلس دوازدهم شروع می شود اما در این میان آرایش میدان رقابت هنوز مشخص نیست. بهترین نتیجه زمانی برای جریان انقلاب به دست می آید که ائتلافی میان سلایق حاضر در این جریان حاصل شود اما این روزها برخی سلایق از حضور مستقل سخن می گویند.

حسین سیاه نوری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت ائتلاف یکپارچه در جریان انقلاب گفت: قطعا رقابت بین سلایق جریان انقلاب به نفع اصلاح‌طلبان می‌شود. وقتی خاکریز یکپارچه یک جریان سیاسی فرو بریزد و چند تکه شود، طبعا جریان مقابل راحت از این خاکریز عبور خواهد کرد.

وی افزود: اگر اتحاد در هر کدام از جریانات سیاسی افت کند، جریان رقیب رشد می کند و شانس پیروزی را از طرف مقابل می گیرد. متأسفانه در سال های اخیر کارنامه قابل قبولی به جامعه عرضه نشد، این مسئله زمینه مساعدی را برای مانور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات و ورود آنها به قوه مقننه ایجاد کرده است.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان هر نوع مهندسی افکارعمومی را برای توفیق خود در صحنه انتخابات به کار گرفته اند، یادآور شد: نمونه اش بیان اظهاراتی است که محمدجواد ظریف از ماه ها پیش شروع کرده است بنابراین برای آنکه جلوی مانور اصلاح طلبان گرفته شود بهتر است سلایق مختلف در جریان انقلاب دور یک میز با هم بنشینند و ائتلاف انتخاباتی کنند.

سیاه نوری تأکید کرد: سلایق مختلف حاضر در جریان انقلاب باید جزئیات را کنار بگذارند و بر روی کلیات که همانا تأمین منافع ملی و نظام و انقلاب است با یکدیگر اتحاد کنند. البته از دل این اتحاد باید افرادی در فهرست جریان انقلاب قرار گیرند که باعث دلگرمی جامعه به آینده کشور شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها