قیمت خودرو های محبوب در بازار | ریزش شدید قیمت پژو، دنا، تیبا امروز

کد خبر: 1152534

قیمت خودرو های محبوب در بازار امروز اعام شد.

قیمت خودرو های محبوب در بازار | ریزش شدید قیمت پژو، دنا، تیبا امروز

به گزارش رستانیوز از آنجایی که  قیمت خودرو  با توجه به وضعیت بازار دائما در نوسان است، شما می توانید به روز ترین قیمت خودرو داخلی را به تفکیک شرکت تولید کننده در اینجا مشاهده نمایید. قیمت خودرو از ابتدای سال جدید با افزایش رو به رو بوده است؛ اما کارشناسان معتقد هستند که دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد. برای دیدن جدیدترین اخبار در زمینه قیمت خودرو با ما همراه باشید.

قیمت خودرو در هفته اخیر به دلیل نوسنات قیمت دلار با افزایش قیمت مواجه شده است. به طوری که قیمت پراید 111 به قیمت 204 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۸ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز سه میلیون نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و به ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت. این خودرو به ۳۰۷ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور در نرخ ۳۴۷ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۴ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و هم اکنون با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها