طبیعت‌گردهای حرفه‌ای کجا را برای اقامت انتخاب می‌کنند؟

کد خبر: 1174377
طبیعت‌گردهای حرفه‌ای کجا را برای اقامت انتخاب می‌کنند؟

سفر کردن مدل‌های مختلف دارد. گاهی فقط می‌خواهید جایی روید برای ریلکس کردن و استراحت در یک ویلا دنج. اما گاهی هم سفر ماجراجویانه و متفاوت دلتان می‌خواهد. آن‌وقت می‌توانید مثل طبیعت‌گردها جاهای خاصی را برای اقامت انتخاب کنید.

طبیعت‌گردها کجا را برای ماندن دوست دارند؟

وقتی به جایی سفر می‌کنید برای این‌که حسابی غرق طبیعت، دیدنی‌ها و حال‌وهوای آن شهر یا روستا شوید باید سراغ دیدن جاهای معروفش بروید: طبیعت آنجا.

 

2

غیر از گشتن در آن مقصد یک کار دیگر هم به شما در کشف آن منطقه کمک می‌کند، اینکه برای اقامت خود هم به فکر لمس آن شهر باشید. برای این‌که حسابی با آن منطقه خو بگیرید می‌توانید سراغ اجاره خانه روستایی بروید. این‌جوری مانند یک طبیعت‌گرد کاردرست یک سفر متفاوت برای خودتان رقم زده‌اید.

نگران امکانات نباشید، قرار است متفاوت سفر کنید. لذت سفر همیشه هم به داشتن استخر در ویلا و مبلمان فلان بهمان نیست. تجربه یک زندگی باصفا در یک روستا یا چند شب خوابیدن وسط یک جنگل با صدای پرندگان همیشه یادتان می‌ماند و از این‌که از حاشیه امن و کارهای تکراری خود بیرون آمده‌اید خوشحال می‌شوید.

همچنین با چک کردن سایت پینورست می‌توانید تمام امکانات خانه‌های روستایی و کلبه‌های جنگلی را بخوانید و باتوجه به شرایطی که در آن احساس آرامش می‌کنید کلبه یا خانه روستایی خود را اجاره کنید.

چرا کلبه یا خانه روستایی؟

اگر یک طبیعت‌گرد باشید حتما محیط زیست هم برایتان مهم است. یک کار خوبی که بوم‌گردی می‌کند این است که می‌شود با اجاره خانه روستایی یا کلبه‌هایی که الان وجود دارند از ساخت‌وساز بیش از اندازه جاهایی که هنوز شبیه بهشت هستند جلوگیری کند.

بهترین راه برای دو روز دوری از شهر

خیلی‌هایمان چندوقت یک‌بار دلمان می‌خواهد بندوبساطمان را جمع کنیم برویم گوشه‌ای از طبیعت اتراق کنیم و گوشی‌مان هم خاموش کنیم. کسی هم کار بهمان نداشته باشد.

3

 

اجاره کلبه چوبی جنگلی یکی از بهترین راه‌حل‌های این موضوع است. چند روز به‌جای شنیدن شلوغی‌های شهر صدای جنگل و پرنده‌ها را شنیدن دوباره زنده‌مان می‌کند.

درست است هر روز در شهر نمی‌توانیم هوای خوب بخوریم اما باید چند وقت یک‌بار جایی برویم تا جسم‌مان هوای تازه و سالم برای خودش ذخیره کند و بعد از ذخیره کردن انرژی برگردیم به شهر شلوغ خودمان.

چرا کلبه و خانه باصفا روستایی‌مان را از پینورست اجاره کنیم؟

اول از همه ما طرفدار شما هستیم که می‌خواهید به طبیعت کمک کنید. ما دقیقا به‌خاطر همین دور هم جمع شده‌ایم. برای این‌که تمام اقامتگاه‌هایی که الان می‌توانند خانه هرکدام از ما در شهرهای مختلف ایران باشند را یک‌جا جمع کنیم، تا در جاهای سرسبز و بکر کشورمان ساخت‌وساز جدید نکنند و جاهایی که ازش خاطره داریم پر از ساختمان‌های بلند نشود.

برای همین برای شما بهترین‌ اقامتگاه‌ها را گلچین کرده‌ایم. هرجا خواستید سفر کنید اول پینورست را چک کنید تا بهترین واحدها را پیدا کنید.مشخصاتش را کامل بخوانید. توی پینورست یک قسمت قوانین هم است برای این‌که بدانید کجا دسته‌جمعی و با دوستان بیشتر خوش می‌گذرد و آزادی عمل بیشتر دارید، کجا برای سفر خانوادگی مناسب است؟

همه چیز را واضح در سایت بخوانید.

یک چیز هم دیگر این‌که ممکن است یک ویلا اجاره کنید و بروید ببینید نظافتش فاجعه است، استخر انقدر کثیف است که نمی‌شود بهش فکر کرد، یا سوئیت‌تان پر از سروصدای اطراف است، اما در پینورست این اتفاق نمی‌افتد. این‌جا همه‌چیز قبل از شما چک شده و مهر تایید را از کارشناسان ما گرفته.

بودن هر واحد در پینورست نشان‌دهنده این است که آن واحد از لحاظ نظافت، بو و سروصدا و…بازرسی شده و تایید شده است.

کجا کلبه‌هاش معروف است؟

برای اجاره کلبه جنگلی می‌توانید بروید سمت شمال کشور. ماسال یکی از بهترین جاها برای این کار است. کلبه‌هایی که در ییلاق‌های ماسال مثل سوباتان یا اولسبلنگاه هستند، همه‌شان از مصالح طبیعی همان منطقه ساخته شده‌اند و واقعا شما را مدتی از این دنیا جدا می‌کنند. این‌جا روزهایش مه صبحگاهی را تجربه می‌کنید و شب‌هایش صدای ناب طبیعت را.

فقط حواستان باشد با خودتان تمام مایحتاج رفاهی و غذایی را ببرید. ممکن است کلبه‌تان کمی با شهر فاصله داشته باشد و اسیر رفت‌وآمد شوید.

جوارم سوادکوه هم کلبه‌های معروف و مجهزی برای اقامت دارد. در قسمت پارک جنگلی جوارم چند کلبه خوب کنار هم منتظر شماست. اطرافش هم امکانات رفاهی خوب مثل سوپرمارکت و رستوران وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها