چطور بهترین موسسه را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟

کد خبر: 1192942
چطور بهترین موسسه را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟

 

 

 

مهاجرت یکی از دشوارترین تصمیمات بشر است. کوچ کردن به کشوری که با زبان، فرهنگ و قوانین آن بیگانه‌ایم و در عین حال اهداف بلندی را برای سال‌های پس از مهاجرت به آن‌جا در نظر داریم. مهاجرت علاوه‌ بر اینکه به تلاش فراوانی نیاز دارد، نیازمند هزینه‌های سنگین مالی و زمانی است.

تمام تلاش ما بر این است که با کاهش هزینه‌ها بتوانیم این راه پر پیچ و خم را سپری کنیم. برای این که آگاهانه تصمیم بگیریم و هزینه‌های تصمیمات را کاهش دهیم باید سوالاتی را به خوبی پاسخ دهیم.

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به سایر کشورها و اقامت در آن‌ها وجود دارد و انتخاب آن‌ها با توجه به شرایطی که هر شخص از لحاظ مالی، سنی،‌ تحصیلی و مهارتی در آن قرار دارد می‌تواند متفاوت باشد. هیچ نسخه یکسانی برای تمام افراد علاقمند به مهاجرت وجود ندارد. پس سوال اول این است که:

بهترین شیوه مهاجرت برای شخص من چیست؟

مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری از رایج‌ترین شیوه‌های مهاجرت افراد به سرتاسر دنیاست. یکی از پرمخاطب‌ترین روش‌های مهاجرتی در ایران شیوه تحصیلی است. ورود به دانشگاه‌های بین‌المللی معتبر در کشورهای مختلف یکی از آمال جوانان علاقمند به علم و تحصیل است. در انتخاب این راه نیز سوالات مختلفی باید پاسخ داده شود:

چه رشته‌ی تحصیلی را در کدام دانشگاه و کدام کشور انتخاب کنم؟

پس از یافتن پاسخ این سوالات مسیر دشوار دیگری شروع می‌شود و آن طی مراحل قانونی و حقوقی برای پذیرش در دانشگاه مقصد، دریافت ویزا، اقامت و غیره است. سوال بعدی این است که:

چه اقداماتی را برای مهاجرت تحصیلی باید انجام بدهم؟‌ چه مدارکی نیاز است؟

سوالاتی که مطرح کردیم همگی از درجه اهمیت بالایی برخوردارند و برای پاسخ به آن‌ها بهتر است از یک متخصص و فرد با تجربه در زمینه مهاجرت کمک بگیریم. کارشناسان و وکلای مهاجرت و موسسات مهاجرتی گزینه‌های خوبی برای دریافت مشاوره هستند.

بهترین موسسه برای مهاجرت تحصیلی کدام موسسه است؟

با رسیدن به یک مشاور و موسسه مهاجرتی معتبر یعنی پاسخ سوال بالا، جواب دو سوال اول را هم پیدا خواهیم کرد. اگر شما هم در این مسیر قدم گذاشته‌اید، این مقاله به شما برای یافتن پاسخ کامل و صادقانه‌ی تمام سوالاتتان کمک خواهد کرد.

 images_1671277037.jpg

ویژگی‌های بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی

برای مهاجرت تحصیلی گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی مخاطبان آن قرار دارد. دانشگاه‌های مختلف در قاره‌های مختلف دنیا با رشته‌ها و دوره‌های تحصیلی متنوع و متعدد انتخاب یک گزینه را دشوار می‌کند. یک موسسه مهاجرتی برای ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت تحصیلی چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

موسسه وجاهت قانونی داشته باشد

داشتن مجوز رسمی فعالیت در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور اولین معیار انتخاب یک موسسه است. ثبت شده بودن شرکت، امکان مراجعه حضوری برای دریافت مشاوره، عقد قرارداد رسمی برای دریافت خدمات از جمله چیزهایی‌ست که به یک موسسه وجاهت قانونی می‌بخشد. بدون داشتن این مجوزها و شرایط عملا فعالیت موسسه غیرقانونی بوده و در نهایت تمامی هزینه و زمان شما برای مهاجرت از بین خواهد رفت.

داشتن تجربه و رزومه موفق در اعزام دانشجو به خارج

مهاجرت تحصیلی هزاران انتخاب را پیش روی مخاطبانش قرار می‌دهد و قطعا نمی‌توان نسخه یکسانی برای تمامی افراد داشت. اینجاست که تجربه و پرونده‌های موفق یک موسسه یا وکیل مهاجرتی برگ برنده در پروسه مهاجرت تحصیلی خواهد بود.

آگاهی به قوانین کشورها و به روز بودن اطلاعات مشاوران

تنوع کشورهایی که می‌توان برای مهاجرت تحصیلی روی آن‌ها حساب کرد و قوانین مختلف این کشورها نیازمند یک مشاور حرفه‌ای، به‌روز و مجموعه‌ای مسلط به زبان‌های مختلف است. قوانینی که به واسطه تغییر شرایط بین‌المللی ممکن است دستخوش تغییر شوند و به‌روز بودن اطلاعات وکلای مهاجرت در این وضعیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

پشتیبانی پیگیر و مسلط به پرونده

یکی دیگر از چیزهایی که علاوه بر بالا بردن شانس موفقیت پرونده، هزینه‌های جانبی مهاجرت شما را نیز کاهش می‌دهد پیگیری مداوم روندهای قانونی و کوتاه کردن زمان طی مسیر است.

معمولا این موسسات مهاجرتی این موضوع را به گردن مشتریان انداخته و پیگیری‌های قانونی را به دلیل تعدد پرونده‌ها به تاخیر می‌اندازند که می‌تواند به ضرر مشتریان تمام شود. یک موسسه مهاجرتی معتبر و خوب به‌صورت مداوم پیگیر روند پرونده بوده و این موضوع را مداوم با مشتریان چک می‌کند.

 images_1671277073.jpg

مای آرمان؛ بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد

مجموعه‌ی آرمان پرشین خاورمیانه تنها یک موسسه برای طی روند مهاجرت تحصیلی نیست. مای آرمان با مدیریت آقای فضل‌الله نصیری اولین پلتفرم تخصصی و حرفه‌ای برای تحصیلات بین‌المللی به زبان فارسی است. مای آرمان دریچه‌ی جدیدی را برای انتخاب مقصد تحصیلی و صفر تا صد پذیرش، ویزای تحصیلی و اسکان به روی مشتریانش باز کرده است.

تیم متخصص آرمان پرشین خاورمیانه با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه در حوزه مهاجرت تحصیلی و با هزاران پرونده موفق، شما را تا تحقق کامل رویای تحصیل در خارج از کشور همراهی می‌کند.

همکاری مستقیم با بیش از ۲۰۰ دانشگاه مطرح در دنیا و فراهم آوردن ابزارهای کاربردی مختلف، موفقیت پرونده‌های مهاجرتی را به نحوی تضمین کرده است. در ادامه با برخی از مهمترین ابزارها و ویژگی‌های پلتفرم مای آرمان و موسسه مهاجرت تحصیلی آرمان پرشین خاورمیانه آشنا می‌شویم.

ارزش‌های بنیادی موسسه مهاجرت تحصیلی مای آرمان

در میان موسسات مختلفی که خدمات مهاجرتی را به متقاضیان آن ارائه می‌کنند، مای آرمان ویژگی‌هایی دارد که به آن‌ها پایبند بوده و بازخوردهای مثبتی را نیز درباره آن‌ها از سمت مشتریانش دریافت کرده‌ایم.

  • پاسخگو و همیشه در دسترس بودن مشاوران و وکلای مجموعه اولین و مهم‌ترین ویژگی این تیم است.
  • به‌روز بودن سیستم و ایجاد مداوم ارتباطات جدید با دانشگاه‌های معتبر در سرتاسر دنیا.
  • دقت و نظم در پیگیری امور مهاجرتی تک تک مشتریان.
  • باور مای آرمان این است که ارزش تحصیل به هدفمندی آن است؛‌ به همین خاطر نیز حساسیت بالایی برای ارائه برنامه تحصیلی اختصاصی متناسب با وضعیت متقاضیان دارد.
  • استفاده از فناوری‌های جدید و ابزارهای متفاوت برای ایجاد یک رویه سازمانی یکپارچه و ارائه خدمات منحصربه‌فرد به متقاضیان.
  • و در نهایت پایبندی به قانون با در اختیار داشتن مجوزهای مختلف و تضمین خدمات ارائه شده.

ابزارهای کاربردی مای آرمان برای مهاجرت

مای آرمان بالا بردن اطلاعات مهاجرتی همراهانش را بخشی از وظیفه‌ی حرفه‌ای خود می‌داند. علاوه بر بلاگ با مقالات به‌روز، وبسایت این مجموعه ابزارهای مختلف زیر را برای مخاطبانش فراهم کرده است که می‌تواند به افزایش آگاهی علاقمندان منجر شود:

معادل‌ساز نمرات زبان:‌ این ابزار نمرات آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی همچون آیلتس، تافل و پی‌تی‌ای را با یکدیگر معادل‌سازی می‌کند تا برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های مختلف بتوانید وضعیت خود را به درستی بسنجید.

ابزار مقایسه رتبه‌بندی دانشگاه‌ها: این ابزار رتبه‌ی دانشگاه‌های مختلف را براساس معیارهای ‌QS و THE بررسی کرده و فیلترهای مختلفی را برای جستجو بر اساس نام دانشگاه، سال و کشور در نظر گرفته تا به انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی شما کمک کند.

ابزار مقایسه کشورها: این ابزار به انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت تحصیلی کمک می‌کند. شاخص‌های رفاهی کشورهای مختلف معیاری برای مقایسه آن‌ها از لحاظ شرایط زندگی خواهد بود.

در نهایت مای آرمان با گردآوری مجموعه‌ای از امکانات و شرایط، خدمات ایده‌آلی را به متقاضیان مهاجرت تحصیلی ارائه می‌کند. با مراجعه به وبسایت مجموعه مای آرمان www.myarman.com و ارتباط با کارشناسان آن از طریق راه‌های ارتباطی، می‌توانید از مشاوره رایگان این مجموعه نیز استفاده کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها