چگونگی کسب درآمد بالا با آموزش حرفه ای املاک

کد خبر: 1196204
چگونگی کسب درآمد بالا با آموزش حرفه ای املاک

 

شغل مشاوره املاک بر اساس تفکر عمومی جامعه، یکی از پر درآمدترین مشاغل این روزهای کشور ماست. اما این را هم می دانیم که بازار آن بسیار اشباع شده و اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید قطعا نمی توانید مدت زیادی در این شغل دوام بیاورید. پس بهترین راه انتخاب آموزشگاهی است که به طور کاملا حرفه ای، آموزش  مشاور املاک را به شما ارائه دهد.

 

 

مشاور حرفه ای املاک چه ویژگی هایی دارد؟

 

میزان حرفه ای بودن یک مشاوره املاک را می توان از تعداد قراردادها و درآمد او متوجه شد. این مورد به شما کمک می کند تا با‌تجربه بودن و کاربلدی فرد را بسنجید و بدانید که مهارت او در زمینه املاک چقدر است. در نتیجه می توانید برای یادگیری روی مهارت او حساب باز کنید.

البته گاهی یک مشاور املاک آنقدر بر روی کار خود تسلط دارد که می توان در تمامی زمینه های کار املاک و مسکن با او مشورت نمود. این دسته از افراد بر امور حقوقی و قوانین نیز تسلط کافی دارند.

 

8

 

چرا آموزشگاه املاک داران؟

 

آموزشگاه املاک در  اصفهان مجموعه  املاک داران  یکی از مراکز آموزشی معتبر در زمینه ساختمان و املاک است که زیر نظر اساتید با تجربه و ماهر اداره و دوره های جامعی توسط ایشان تدریس می شود.

داشتن تجربه کاری به هیچ عنوان ملاک نیست. دوره های آموزشی ما اطلاعات شما را از صفر به صد می رساند. این دوره سرفصل های مختلفی مانند مسائل حقوقی، نحوه تشخیص خریدار واقعی، پوشش و ظاهر مشاوره املاک، روش های دریافت کمسیون و ... را شامل می شود.

 

یک ویژگی مهم...

 

معمولا دانشجویان این دوره در ابتدا این نگرانی را دارند که آموزش ها سطحی و گذرا باشد و در عمل نتوانند از آن استفاده کنند. درست مانند کتب درسی که در مدارس و دانشگاه ها آموزش داده می شود و عملا کارایی خاصی ندارند.

اما به دلیل این که آموزش املاک در املاک داران بر اساس تجربه چندین ساله و کسب مهارت های عملی بوده ، قطعا برای دانشجو کاربردی و قابل پیاده سازی است.

 

فرصت طلایی استخدام در مجموعه املاک داران

 

 

آموزشگاه املاک داران زیر نظر فنی و حرفه ای فعالیت دارد و بعد از گذراندن دوره آموزش املاک به دانشجویان خود مدرک متعبر از این سازمان ارائه می دهد. مدرک پایان دوره آموزش املاک این امکان را به شما می دهد که جواز کسب مشاوره املاک خود را سریع تر از اتحادیه دریافت نمایید.

همچنین بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک، در صورت صلاحدید مدیران شرکت املاک داران، فرد دانشجو می تواند استخدام شود و همکاری خود را با این مجموعه آغاز کند.

 

هر که بامش بیش، برفش بیشتر...

 

9

 

 

شغل مشاوره املاک یکی از ایده آل ترین مشاغل در جهان، از لحاظ کسب درآمد است. مشاور املاک با معرفی دو طرف معامله به یکدیگر و فراهم سازی بستر عقد قرارداد بین طرفین، حق الزحمه خود را دریافت می کند. حال این موضوع به خود فرد بستگی دارد که تا چه اندازه توانایی متقاعدسازی اشخاص و حل مشکلات حقوقی را داشته باشد. بنابراین هرچه حرفه ای تر برخورد کنید، می توانید درآمد بیشتری هم کسب نمایید.

 

بنگاه داران معمولا برای این که بتوانند اصطلاحا معامله ای را جوش بدهند، از ترفندهای خاصی استفاده می کنند. البته اگر بخواهید در سطح بالاتری مشغول به کار شوید، لازم است تا به عنوان مدیر جلسه املاک و مستغلات آموزش های حرفه ای ببینید. چرا که با این عنوان شغلی قطعا می توانید معاملات عظیم تری را مدیریت و به نتیجه برسانید.

 

سرفصل های مهم آموزش املاک

 

  • انجام مذاکرات ملکی
  • ترسیم انواع کروکی های مربوط به املاک
  • تنظیم دادخواست و شکوائیه
  • آموزش قوانین و مقررات شغلی
  • تشخیص انواع اسناد ملکی
  • تشخیص کاربری ملک
  • نحوه قیمت گذاری بر روی انواع ساختمان و زمین
  • توانایی مساحی ملکی
  • چگونگی تطبیق ملک با سند
  • چگونگی پیشبینی حوادث و جلوگیری از آن ها و رعایت نکات بهداشت و ایمنی کار
  • آموزش مربوط به مراحل تنظیم سند رسمی

سخن پایانی

 

ثبت نام در کلاس های آموزشی املاک داران به شما کمک می کند تا با تجربه بیشتر و مهارت بالاتری پا به این عرصه بگذارید. آموزشگاه املاک داران هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری دانشجو می پذیرد. شما هم می توانید همین حالا در این دوره ثبت نام کنید و آینده شغلی روشن تری را برای خود رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03136247738 تماس حاصل فرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها