پرتقاضاترین پروازهای خارجی کدامند؟

کد خبر: 1197102

هر روزه پروازهای خارجی زیادی انجام می شوند که از برخی از آنها استقبال بیشتری صورت می گیرد. در این مطلب قصد داریم بدانیم پرتقاضاترین پروازهای خارجی کدامند؟

پرتقاضاترین پروازهای خارجی کدامند؟

هر روزه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما خارجی اقدام به سفر کردن می کنند. تقاضا برای برخی از پروازها، بیشتر از سایرین است. دلایل مختلفی برای پرتکرار بودن یک پرواز وجود دارند. در این مطلب قصد داریم بدانیم پرتقاضاترین پروازهای خارجی کدامند؟

پرواز تهران نجف

فاصله هوایی تهران تا نجف در حدود 768 کیلومتر است که در مدت زمان یک ساعت و 30 دقیقه انجام می شود. پرواز تهران نجف یکی از پرتقاضاترین پروازها است. به دلیل علاقه زیاد مردم به اهل بیت، هر ساله شاهد تعداد بالای این پرواز هستیم. هموطنان زیادی در مناسبت های مذهبی مختلف، برای سفر به عتبات عالیات اقدام به تهیه بلیط هواپیما می کنند. طبق آمارهای رسمی، یکی دیگر از پرتقاضاترین پروازهای خارجی پرواز مشهد به نجف است.

پرواز تهران استانبول

یکی دیگر از پروازهایی که همواره با استقبال زیادی مواجه می شود، پرواز تهران استانبول است. فاصله بین تهران تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 3 ساعت تا 3 ساعت و نیم است. برخی از ایرلاین هایی که در این مسیر پروازی فعالیت می کنند، شامل اطلس گلوبال، ایرعربیا، هواپیمایی امارات، قشم ایر، قطر ایویز، ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی ماهان و... هستند.

از آنجایی که برای سفر به کشور ترکیه نیازی به ویزا نیست، افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات به استانبول سفر می کنند. شهر استانبول که پلی بین اروپا و آسیا محسوب می شود، همیشه ایرانیان زیادی را در خود دیده است. یکی دیگر از دلایل استقبال ایرانیان از سفر به ترکیه، وجود آزادی های نسبی و ارزانی نسبی این سفر است. بلیط پرواز تهران استانبول را می توانید از سامانه فلای تودی به راحتی خریداری کنید.

پرواز تهران تفلیس

پرواز تهران تفلیس یکی دیگر از پرتقاضاترین پروازهای خارجی به حساب می آید. گرجستان کشوری زیبا است که توجه بسیاری از گردشگران در جهان را به خود جلب کرده است. از آنجایی که برای سفر به گرجستان نیازی به ویزا نیست، ایرانیان زیادی از سفر به آن استقبال می کنند. پرواز تهران تفلیس از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه نووالکسیوکا انجام می شود. مدت زمان این پرواز در حدود یک ساعت و 36 دقیقه است. شرکت های هواپیمایی فعال در این مسیر شامل ایران ایر، لوفتهانزا، پگاسوس ایرلاینز، قطر ایرویز، ایر عربیا، ترکیش ایرلاینز و قشم ایر هستند.   

پرواز تهران دبی

دبی یکی از قطب های گردشگری خاورمیانه است که به دلیل سرمایه گذاری های زیاد در این زمینه، همواره شاهد حضور گردشگران زیادی بوده است. در کشور ما نیز هر ساله مسافران زیادی بلیط هواپیما تهران دبی را خریداری می کنند. فاصله زمانی پرواز از فرودگاه امام خمینی تا دبی در حدود دو ساعت است. از جمله شرکت های هواپیمایی که در این مسیر فعالیت می کنند، می توان به ماهان، ایران ایر، ترکیش ایرلاینز، عمان ایر، هواپیمایی چاینا ساترن و هواپیمایی امارات اشاره کرد.

در زمان تعطیلات نوروز شاهد بیشترین تقاضا برای سفر به دبی هستیم. به همین دلیل، چنانچه قصد سفر در این زمان را دارید، بهتر است از ماه ها قبل اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد دبی کنید.

پرواز تهران تورنتو

یکی دیگر از پرتقاضاترین پروازهای خارجی پرواز تهران تورنتو است. ایرانیان زیادی در کشور کانادا زندگی می کنند و هر ساله پروازهای زیادی به مقصد تورنتو انجام می شوند. مدت زمان پرواز از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه پیرسون، با توقف در فرودگاه آتاتورک در استانبول، 14 ساعت و 50 دقیقه است. البته این زمان بدون احتساب زمان توقف خواهد بود.

پرواز تهران تورنتو

پرواز تهران کوالالامپور

کشور مالزی نیز یکی از مقاصد محبوب برای ایرانیان محسوب می شود. مدت زمان پرواز بین فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه کوالالامپور با توقفی در فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 8 ساعت است؛ البته بدون در نظر گرفتن مدت زمان توقف. شرکت های هواپیمایی امارات، بوتا ایرویز و ترکیش ایرلاینز در این مسیر پروازی فعالیت می کنند. برای خرید بلیط این مسیر پروازی و دیگر مسیرها مانند پرواز تهران استانبول، بلیط هواپیما تهران دبی و... کافی است به سامانه فلای تودی مراجعه کنید.

جمع بندی

در میان پروازهای خارجی که هر روزه از مبدا ایران انجام می شوند، از برخی استقبال بیشتری صورت می گیرد. از پرتقاضاترین پروازهای خارجی می توان به پرواز تهران نجف، پرواز تهران استانبول، پرواز تهران تفلیس، پرواز تهران دبی، پرواز تهران تورنتو و... اشاره کرد. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما خارجی مانند بلیط هواپیما تهران دبی را دارید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت فلای تودی مراجعه فرمایید. بدین ترتیب می توانید از بین بیش از 900 ایرلاین مختلف، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. در فلای تودی شما امکان اعلام کنسلی بلیط را هم خواهید داشت و می توانید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها