چرا باید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

کد خبر: 1193357
چرا باید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

    

در عصر امروزی سفر کردن هم مانند سایر فعالیت‌های انسان‌ها تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است. در گذشته افراد هنگامی که قصد رفتن به مسافرت را داشتند، مجبور بودند تا به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مراجعه و بلیط مربوطه را تهیه کنند. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی این کار به شکل آنلاین و در ساده‌ترین حالت ممکن رخ می‌دهد.

در عصر حاضر نیاز به هیچ جابه‌جایی مکانی یا حتی تماس تلفنی برای خرید بلیط هواپیما نیست! می توانید با مراجعه به وب‌سایت هتل متل به راحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما به شکل آنلاین کنید. در ادامه راجع به مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

نیاز به جابه جایی مکانی ندارید!

تفاوتی ندارد که شما در چه مکانی هستید؟ در خانه یا در راه رفتن به منزل و یا حتی در اداره، در هر جایی شما می‌توانید بلیط مورد نظر خود را از هتل متل به شکل آنلاین تهیه کنید. تنها کافیست به اینترنت متصل شده و وارد وب‌سایت این مجموعه شوید. سپس با در دست داشتن کارت بانکی بلیط مورد نظر خود را می‌خرید. بدین ترتیب شما می‌توانید در زمان‌های تلف شده خود نیز اقدام به خرید بلیط آنلاین کنید. در صورتی که اگر بخواهید به شکل حضوری برای خرید بلیط مراجعه کنید، باید از بهترین زمان خود گذشته و کارهای ضروری خود را رها کنید.

در هر زمانی خرید کنید

مزیت دوم دیگری که خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارد این است که این کار هرگونه محدودیت زمانی را برای شما از بین می‌برد. بنابراین در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید آنلاین انجام دهید. این گزینه به‌ویژه برای افرادی که در طول روز دغدغه زیادی دارند و اغلب کارهایی مثل خرید بلیط را فراموش می‌کنند، مناسب است.

علاوه بر این اگر در زمانی حس کردید نیاز به یک مسافرت فوری دارید و باید در اسرع وقت بلیط تهیه کنید، خرید آنلاین بهترین گزینه برای شماست. زیرا بدون اتلاف وقت شما را به هدف‌تان می‌رساند.

 

استرداد آسان

قبل از آن که راجع به استرداد بلیط صحبت کنیم، بهتر است توضیح کوتاهی راجع به این واژه بدهیم. استرداد به معنی لغو کردن بلیطی است که شما رزرو کرده‌اید. باید توجه داشته باشید که نحوه استرداد گزینه‌هایی که از نوع چارتری هستند با بلیط‌های سیستمی متفاوت است.

زمانی که بخواهید انواع سیستمی را لغو کنید، باید مقداری از پول را به عنوان جریمه پرداخت کنید. اما بخش اعظم پول به شما بازگردانده خواهد شد. این در حالیست که هنگام استرداد گزینه‌های چارتری، هیچ بخشی از پول به مشتری پس داده نخواهد شد.

برای استرداد بلیط خریداری شده به شکل آنلاین، ابتدا باید به سایت مربوطه مراجعه و این کار را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که گزینه استرداد برای برخی از شرکت‌ها وجود نداشته و امکان کنسل کردن آن‌ها بعد از خرید وجود ندارد.

خرید آسان بلیط چارتر

معمولا خرید بلیط‌های چارتری سخت‌تر از سایر بلیط‌ها است. هنگامی که خرید بلیط چارتری را از سایت هتل متل انجام می‌دهید، متوجه خواهید شد که تنوع بیشتری از این نوع بلیط روی سایت موجود است.

بدون فوت وقت خرید کنید

خرید آنلاین بلیط هواپیما به شما کمک می‌کند تا بدون ایستادن در هیچ صف و ترافیکی به راحتی بلیط مناسب را تهیه کنید. در بسیاری از مواقع شرکت‌های فعال در این زمینه فاصله زیادی از محل زندگی فرد داشته و به همین دلیل افراد به‌سختی به آن‌ها دسترسی دارند. اما خرید آنلاین این مانع را از بین برده و دیگر نیاز نیست شما برای خرید یک بلیط ساعت‌ها در ترافیک باشید. خرید اینترنتی بلیط از سایت هتل متل نهایتا از شما 5 دقیقه زمان می‌گیرد.

داشتن حق انتخاب بیشتر

از دیگر مزایایی که خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارد این است که مشتری هنگام خرید حق انتخاب بیشتری دارد. برای مثال مشتری می‌تواند ویژگی‌هایی نظیر ایرلاین، ساعت پرواز، قیمت، تعداد ظرفیت‌های خالی، مقایسه بلیط‌های سیستمی و چارتری و ... را ببیند و سپس تصمیم‌ مناسبی بگیرد.

دانستن این ویژگی‌ها و امکان مقایسه بین بلیط‌های مختلف این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتری بر اساس شرایط خود تصمیم بهتری بگیرد و یا حتی با مشورت سایر اعضای خانواده دست به انتخاب بزند. این در حالیست که در حالت حضوری این شرایط به سختی برای فرد فراهم می‌شود. به ویژه اگر شرکت‌های هواپیمایی هنگام خرید شلوغ باشند، فرد مجبور است در سریع‌ترین حالت انتخاب انجام داده و اغلب انتخاب وی کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

20

خرید بلیط ارزان هواپیما

آیا دوست دارید یک سفر ارزان را تجربه کنید؟ خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند باعث ارزان‌تر شدن هزینه‌های سفر شما شود. اما چگونه خرید بلیط ارزان هواپیما امکان‌پذیر است؟ در خریدهای آنلاین می‌توانید آن دسته گزینه‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند را مشاهده کرده و با توجه به شرایط خود آن‌ها را انتخاب کنید. در واقع امکان مقایسه قیمت بلیط بین سایت‌های مختلف وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را در چندین سایت در طی یک زمان مشخص بررسی کرده و سپس بلیط ارزان‌تر را بخرید.

اما چنین امکانی هنگام خرید حضوری بلیط وجود ندارد. زیرا رفتن به چندین آژانس هواپیمایی برای یافتن قیمت کاری سخت و زمان‌بر است. بنابراین اغلب افراد با مراجعه به نزدیک‌ترین آژانس هواپیمایی خرید انجام می‌دهند که ممکن است این خرید نسبت به سایر مکان‌ها گران‌تر باشد. سایت هتل متل ارائه‌دهنده انواع گزینه‌ها در مقرون به‌صرفه‌ترین حالت ممکن است. با مراجعه به وب‌سایت هتل متل و مقایسه قیمت‌های مختلف می‌توانید انتخاب به‌صرفه‌ای داشته باشید.

بدون دردسر اطلاعات را تغییر دهید

همان‌طور که خرید آنلاین بسیار آسان است، تغییر بلیط نیز در حالت آنلاین به راحتی رخ می‌دهد. برای تغییر کافیست تا به وب‌سایت هتل متل مراجعه و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. اما در حالتی که بخواهید خرید حضوری انجام دهید، برای اصلاح بلیط نیاز به مراجعه یا تماس با آژانس هواپیمایی دارید. علاوه بر این نیاز دارید تا کارمندان درخواست شما را بررسی و اجرا کنند که این امر زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

برخورداری از امکانات ویژه

خرید بلیط هواپیما به شکل آنلاین اغلب شامل تخفیف شده و برای مسافر ارزان‌تر از حالت خرید حضوری درمی‌آید. اما جدای از تخفیف، گاهی ایرلاین‌ها برای مسافرانی که اقدام به خرید آنلاین بلیط کرده‌اند، پاداش‌های دیگری نیز در نظر می‌گیرند. برای مثال ارائه وای فای به شکل رایگان یا اعطای اعتبار برای سفارش غذا و یا دادن امتیاز برای گرفتن تخفیف در خریدهای بعدی و ... از جمله پاداش‌هایی است که  ایرلاین‌های مختلف برای تهیه در نظر می‌گیرند.

گذر از یک مرحله طاقت‌فرسا

مرحله چک این را می‌توان بزرگ‌ترین عامل هدر رفتن وقت مسافر به شمار آورد. در صورتی که به با این وسیله به سفرهای متعدد رفته باشید، متوجه می‌شوید که این مرحله و دریافت کارت پرواز بسیار زمان‌بر است. این در حالی است که هنگام خرید آنلاین بلیط، مرحله چک این به راحتی و در طی چند دقیقه قابل انجام است. معمولا برای سفرهای داخلی حدودا یک ساعت و برای سفرهای خارجی حدودا 3 الی 24 ساعت قبل از پرواز، مسافر باید وارد سایت شده و مرحله چک این را طی کند. بدین ترتیب از مرحله سخت و طاقت‌فرسای چک این، به شکل راحتی نجات پیدا می‌کنید.

از چه سایت‌هایی بلیط هواپیما را خریداری کنیم؟

تا اینجای مقاله راجع به مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما سخن گفتیم اما لازم است بدانید که خرید آنلاین باید حتما از وبسایت معتبری صورت گیرد. در اولین گام بهتر است نماد اعتماد الکترونیک در سایت مورد نظر را بررسی کنید تا از معتبر بودن آن مطلع شوید. در صورتی که سایت فاقد نماد است، به‌هیچ‌وجه به آن اعتماد نکرده و خرید انجام ندهید.

21

 در گام بعدی لازم است تا آدرس محل فروش و راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس در وبسایت مورد نظر درج شده باشد. در غیر این صورت احتمالا وبسایت فاقد اعتبار است. حتی اگر وبسایت معتبر باشد، لازم است تا تیم پشتیبانی پاسخگوی شما برای سوالات مختلف و مشکلات احتمالی باشد. بنابراین ذکر شماره تماس ضروری است.

کلام آخر

خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه است. اما چرا این روش توصیه می‌شود؟ چه مزیت‌هایی در روش آنلاین وجود دارد که در روش حضوری نیست؟ در این مقاله به مزیت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما اشاره کردیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت هتل متل اقدام به خرید با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها