فرم اصلی، ترجمه شده و فارسی ثبت نام لاتاری در سایت لایزرو

کد خبر: 1209727
فرم اصلی، ترجمه شده و فارسی ثبت نام لاتاری در سایت لایزرو

 

 

لاتاری گرین کارت آمریکا یا به بیان رایج لاتاری آمریکا یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین شیوه‌های مهاجرت به آمریکا است که برای استفاده از آن فقط به شانس نیاز دارید. برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا هر سال برگزار می‌شود و همه افراد می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده در آن ثبت نام کنند. در صورتی که می‌خواهید از ثبت نام در لاتاری جا نمانید می‌توانید از امکان پیش ثبت نام لاتاری لایزرو استفاده کنید. در این حالت اکنون که زمان ثبت لاتاری فرا نرسیده است با تکمیل فرم لاتاری در لایزرو در اولویت قرار خواهید گرفت و زمانی که لاتاری شروع شد، جزء اولین نفراتی هستید که در لاتاری ثبت نام خواهید شد.

فرم ثبت نام لاتاری به فارسی

جهت ثبت نام در لاتاری باید به سایت اصلی ثبت نام لاتاری مراجعه کنید، در این سایت فرمی وجود دارد که با تکمیل و ثبت نهایی آن در لاتاری شرکت داده می‌شوید. این فرم کاملا به انگلیسی است و دارای برخی اصطلاحات تخصصی نیز می‌باشد که درک آن ممکن است برای برخی سخت باشد.

به همین دلیل ما در سایت لایزرو فرم ثبت نام لاتاری به فارسی را برای آن دسته از کسانی که تکمیل فرم انگلیسی برایشان دشوار است آماده کرده ایم تا به راحتی بتوانند فرم را تکمیل کرده و در لاتاری شرکت داده شوند. نکته دارای حائزاهمیت این است که لاتاری در یک تاریخ اعلامی توسط KCC شروع شده و در زمان مقرر به پایان می‌رسد به همین دلیل افراد زیادی از لاتاری جا می‌مانند، ما به شما پیش ثبت نام لاتاری را پیشنهاد می‌کنیم.

پیش ثبت نام لاتاری

در پیش ثبت نام لاتاری موضوع به این شرح است که شما از قبل فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل می‌کنید و پس از شروع لاتاری جزء کسانی هستید که در اولویت ثبت نام کنندگان می‌باشید. کسانی که پیش ثبت نام لاتاری را انجام داده باشند جزء اولین کسانی هستند که در لاتاری ثبت نام می‌شوند.

افزایش شانس برنده شدن در لاتاری

همانطور که ابتدای مقاله بیان شد، برای برنده شدن در لاتاری نیاز به شانس دارید یعنی به غیر از شانس هیچ عامل دیگر نمی‌توانید در برنده شدن شما تاثیر داشته باشد. متقاضیان زیادی هنوز بر این باورند که برخورداری از مزایایی می‌تواند شانس برنده شدن در لاتاری را افزایش دهد. در ادامه پر تکرار ترین سوالات در رابطه با افزایش شانس برنده شدن را بررسی خواهیم کرد.

تاثر مدرک تحصیلی

از شرایط شرکت در لاتاری داشتن حداقل مدرک تحصیلی یعنی دیپلم است اگر دیپلم ندارید بایستی 2 سال سابقه کار قابل اثبات ارائه کنید. شرکت کنندگان که مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم دارند با کسانی که دیپلم دارند از شانس یکسانی برخوردار خواهند بود. برخورداری از مدارج عالیه و دستیابی به مدارک تحصیلی جهت افزایش شانس شما در لاتاری تاثیر گذار نخواهد بود.

تاثیر مدرک زبان

لاتاری از معدود برنامه های مهاجرتی است که نیاز به مدرک زبان ندارد این در حالی است که بسیاری از برنامه های لاتاری نیازمند داشتن مدرک IELTS یا TOEFL است. متاسفانه یا خوشبختانه داشتن دانش زبان انگلیسی یا دارا بودن مدرک زبان انگلیسی تاثیر در افزایش شانس شما نخواهد داشت. اگر بالاترین نمره IELTS را هم داشته باشید با تمام شرکت کنندگان لاتاری شانس برابری خواهید داشت.

تاثیر دارایی و ثروت

برندگان لاتاری پس از برنده شدن در لاتاری نیازمند این هستند که تمکن مالی خود را به سفارت ارائه کنند اما در قرعه کشی لاتاری تمکن مالی بالا و ثروتمند بودن هیچ تاثیر در برنده شدن شما در این قرعه کشی ندارد. البته اگر دارایی یا ثروت شما به میزانی است که بتوانید از طریق سرمایه گذاری در آمریکا اقامت این کشور را دریافت کنید، بهترین روش برای شما سرمایه گذاری است. زیرا همانطور که گفتیم لاتاری تمام به شانس بستگی دارد و عواملی مانند ثروت، برخورداری از مدرک زبان معتبر و داشتن مدارج عالیه در شانس برنده شدن شما تاثیر نمی‌گذارد. در ادامه راه کاری را برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری خواهیم گفت.

ثبت دوشانسه

این روش پیچیدگی خاصی ندارد و فقط نیازمند این است که در وارد کردن اطلاعات دقت لازم را به کار بگیرید. توجه داشته باشید که این روش فقط مختص افراد متاهل است و مجردها نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. در ادامه در دو مرحله روش ثبت نام دوشانسه را آموزش خواهیم داد.

  1. در مرحله اول، ابتدا آقا به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت شده و همسر و فرزندان ( البته در صورت داشتن فرزند :) ) به عنوان زیر مجموعه در فرم ثبت می‌شوند.

  2. پس از پایان مرحله اول، در مرحله دوم، خانم به عنوان کیس اصلی در فرم لاتاری ثبت نام کرده و همسر و فرزندان نیز به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی در فرم ثبت می‌شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر شرکت کنندگان در لاتاری به دلیل نامناسب بودن عکس لاتاری ریجکت شده اند; پس به انتخاب عکس لاتاری، دقت زیادی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع کامل و دقیق در رابطه با عکس لاتاری مقاله شرایط کامل عکس لاتاری در لایزرو را مطالعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها