بزرگترین شعبه "زاگرس پوش" در شهر اهواز افتتاح شد

کد خبر: 1209729

پانزدهمین فروشگاه زاگرس از اواسط اسفند ماه در شهر زیبای اهواز شروع به کار کرده و مراسم افتتاح آن در تاریخ 22 اسفند 1401 برگزار خواهد شد. این فروشگاه در محله کیانپارس، خیابان آبان غربی که یکی از معروف ترین مناطق شهر اهواز است، واقع شده است.

بزرگترین شعبه "زاگرس پوش" در شهر اهواز افتتاح شد

 

 

بزرگ ترین شعبه زاگرس پوش

مجموعه زاگرس پوش تاکنون 14 شعبه در شهرهای مختلفی همچون تهران، یزد، شهر کرد، مشهد و ... داشته است.

اما شعبه اهواز برند زاگرس به وسعت1000  متر و در 2 طبقه، بزرگترین شعبه زاگرس پوش می باشد که دارای لاین های مختلفی است. محصولات زنانه و مردانه متناسب با سلیقه‌ی مشتریان عزیز اهوازی تهیه و در دو بخش مجزای آقایان و خانم ها ارائه می‌شود. محصولات مردانه از جمله: کت و شلوار، پیراهن، کت تک، شلوار مردانه و... و محصولات زنانه شامل: مانتو شلوار اداری، کت و شلوار، مانتو مجلسی، شومیز و... است که همگی در طبقه اول این فروشگاه موجود هستند.

20

همچنین در طبقه فوقانی فروشگاه اهواز محصولات لاین زاگرس پلاس که به تازگی به خانواده‌ی زاگرس اضافه شده‌اند، موجود است. این محصولات دارای قالب، پارچه و دوخت متفاوت و لوکس‌تری هستند.

 خدمات شخصی دوزی و لاین زاگرس پلاس

طبقه دوم فروشگاه شامل خدمات شخصی دوزی و لاین زاگرس پلاس است. ما در دپارتمان شخصی دوزی این امکان را برای همراهان گرامی فراهم کرده‌ایم که طبق سلیقه خود تمامی جزئیات کت و شلوار خود را انتخاب کنند و کاملا لباسی شخصی سازی شده داشته باشند.

 

گفتنی است مجموعه ی متنوعی از انواع کت وشلوار مردانه با کیفیت پارچه مناسب و دوخت حرفه ای برای استفاده در محیط کار و همچنین در مهمانی های رسمی برای متمایز دیده شدن شما در فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش فراهم شده که توصیه می کنیم اگر قصد خرید کت شلوار را دارید، از اینجا سری هم به دسته بندی مربوط به آن بزنید.

 

تا 50% تخفیف به مناسبت افتتاحیه

افتتاحیه فروشگاه زاگرس در شهر اهواز روز دوشنبه 22 اسفند انجام خواهد شد و شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این شعبه زاگرس از تخفیف ویژه 10 تا 50 درصدی بهره مند شوید.

برای مشاهده آدرس دقیق و شماره تلفن، شعبه زاگرس پوش اهواز به صفحه شعب زاگرس پوش مراجعه کنید.

https://www.zagrospoosh.com/fa/representation.html

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها