بهترین برند‌های کت و شلوار ایران - فایو تا هاکوپیان

کد خبر: 1211346
بهترین برند‌های کت و شلوار ایران - فایو تا هاکوپیان

 

انتخاب بهترین برند کت و شلوار به چند عامل کلیدی مانند بودجه شما، مناسبتی که برای آن کت و شلوار می پوشید و استایل شخصی شما بستگی دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب بهترین مارک کت و شلوار کمک می کند:

  • بودجه خود را تعیین کنید: قیمت کت و شلوارها از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است، بنابراین ضروری است قبل از شروع خرید بدانید که مایلید چقدر هزینه کنید.
  • در مورد مناسبت تصمیم بگیرید: نوع رویداد یا موقعیتی را که برای آن کت شلوار می پوشید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر برای مصاحبه شغلی به کت و شلوار نیاز دارید، ممکن است بخواهید ظاهر محافظه کارانه تری داشته باشید. اگر در یک مراسم عروسی یا رسمی شرکت می کنید، ممکن است بخواهید کت و شلواری شیک و زیباتر انتخاب کنید.
  • درباره برند تحقیق کنید: به دنبال برندی باشید که به تولید کت و شلوار با کیفیت معروف است. نظرات را به صورت آنلاین بخوانید و از دوستان و اعضای خانواده توصیه کنید.
  • تناسب را بررسی کنید: قبل از خرید کت و شلوار آن را امتحان کنید تا مطمئن شوید که مناسب است. یک کت و شلوار خوب باید راحت باشد بدون اینکه خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.
  • استایل را در نظر بگیرید: برندهای مختلف کت و شلوار استایل های متفاوتی دارند، بنابراین انتخاب برندی که با استایل شخصی شما همسو باشد ضروری است. به عنوان مثال، برخی از برندها ممکن است طراحی های مدرن یا مد روز تری داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ظاهر کلاسیک یا سنتی تری داشته باشند.

 

برخی از برندهای معروف برای خرید کت شلوار که به دلیل کیفیت و استایل خود معروف هستند عبارتند از هوگو باس، آرمانی، بروکس برادرز و تام فورد. در نهایت، بهترین مارک کت شلوار برای شما به ترجیحات و بودجه شخصی شما بستگی دارد. برند های نام برده شده در ایران وجود ندارند با در صورت پیدا شدن با قیمت های نجومی به فروش میرسند، در ادامه به معرفی دو برند برتر کت و شلوار در ایران میپردازیم:

26

برند برتر کت شلوار در ایران فروشگاه فایو

فروشگاه فایو عرضه کننده پوشاک مردانه و زنانه در جدیدترین مدل های روز دنیا با بهترین کیفیت مناسب سلیقه ایرانیان است. فروشگاه تولیدی، صادراتی فایو با حدود دو دهه سابقه فعالیت با هدف اصلی کیفیت و رضایت مصرف کننده برنده جایزه برند برتر پوشاک در سال 2019 در ایران است.

 

تمامی محصولات فروشگاه فایو توسط برند فایو طراحی و تولید میشود، این محصولات توسط طراحان خبره ایرانی طراحی و آماده سازی میشود و با استفاده از بهترین متریال روز دنیا مانند پارچه های ترک و اروپایی است.

 

فایو به جز کت و شلوار محصولات دیگری در حوزه پوشاک آقایان و بانوان نیز دارد، این محصولات شامل کت تک مردانه، کفش مردانه، انواع پیراهن و تیشرت مناسب فصول مختلف، لباس زیر و انواع اکسسوری مردانه و زنانه، لباس مجلسی زنانه و... را شامل میشود.

 

تمامی محصولات فروشگاه فایو توسط برند فایو تولید و عرضه میشوند. برای خرید از فروشگاه فایو میتوانید به فروشگاه آنلاین فایو مراجعه کنید و با برای خرید حضوری به یکی از شعبات این فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاه فایو دارای 7 شعبه خرید حضوری است.

 

این شرکت تولیدی در تلاش است تا با تولید محصولات با کیفیت و مدل روز بتواند جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند. حمایت از تولید داخلی و حمایت مصرف کنندگان از فروشگاه فایو با خرید مجدد محصولات در طول سالیان دراز و معرفی این محصولات به دیگران به دلیل رضایت مشتریان از کیفیت، قیمت و پشتیبانی پس از خرید دلیل پیشرفت این فروشگاه تولیدی بوده است.

27

دیگر برند برتر کت شلوار در ایران فروشگاه هاکوپیان

فروشگاه هاکوپیان اولین و بزرگ‌ ترین طراح و تولیدکننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است. سومبات هاکوپیان، بنیان‌گذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال‌ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تاسیس کرد.

 

در ابتدای دهه ۸۰ آن کارگاه با هدف‌گذاری‌های بلند مدت و اندیشمندانه، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسب و کاری خانوادگی شد. با راه‌اندازی تکنولوژی هزاره سومِ صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت.

 

هاکوپیان با ارائه ست‌های پیشنهادی منحصربه‌ فرد، انتخاب را برای همراهان خود آسان کرده است.

طراحان و استایلیست‌های ما با مهارت آمیختن عناصر و با هدف آفرینش زیبایی، سبک‌های انعطاف‌پذیر که مطابق با هر سلیقه‌ای است را معرفی می‌کنند.

 

ست‌های پیشنهادی هاکوپیان با ایجاد تنوع می‌توانند جایگزین مناسبی برای پوشش‌های متداول باشند و ظاهری خلاقانه‌تر را پدید آورند. متخصصان ما با الهام از طبیعت، یاری جستن از عنصر شگفت‌انگیز رنگ و ایجاد همنواختی بی‌نظیری از آن‌ها، ظاهری جلوه‌ گر و متناسب با هر زمان و مناسبتی پدید می‌آورند.

این ست‌ها بر پایه هارمونی و تناسبِ اجزاء شکل‌گرفته‌اند و همچون شاهکار هنری، بی‌همتا و ماندگارند. هدف هاکوپیان این است که با معرفی این ست‌ها، تن‌پوش‌هایی با راحتی و آراستگی توأمان و برازنده همراهانمان ارائه دهیم.

 

و در آخر برند کت و شلوار فروشگاه ال سی من

برند ال سی من با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در کنار درک نیاز مشتریان تلاش می‌کند با تولیدی شایسته مردمان ایران زمین گامی بلند در عرصه تولید پوشاک بردارد. تیم ال سی من با انگیزه و فعال در تلاش هستند تا نیاز مشتریان خود را از طریق تولید و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت و تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مٌد و پوشاک فراهم نماید.

 

برادران الیاسی به‌عنوان بنیان گذاران مجموعه از سال 1355 با دنبال کردن حرفه پدری، فعالیت خود را در عرصه واردات پوشاک ازکشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه آغاز نمودند. پس از چندین سال و حسب تعاملات ایجاد شده با تولیدکنندگان پوشاک کشور ترکیه فرصتی برای مشارکت با یکی از کارخانه‌های معتبر این کشور فراهم گردید و تولید در کشور ترکیه با برند ال سی من آغاز شد و البته همزمان در چهار کارگاه نیمه صنعتی در ایران نیز فعالیت‌های خود را ادامه دادند.

 

به تدریج با توسعه بازار و افزایش تقاضا، تصمیم به تأسیس واحد تولیدی پوشاک مردانه با استانداردهای روز دنیا درکشور ایران را گرفتند و در سال 1393 با همکاری کارشناسان داخلی و مشاورانی از کشورهای آلمان و ایتالیا موفق به راه‌اندازی یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار در شهرک صنعتی پرند گردیدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها