بهترین کرم موبر مناسب انواع پوست

کد خبر: 1215830

فروشگاه بهداشتی آیمادورا نمایندگی رسمی محصولات بیوتال در ایران. انواع کرم های موبر بیوتال را با بهترین قیمت فقط از آیمادورا خریداری کنید.

بهترین کرم موبر مناسب انواع پوست

 

 

 

موهای زائد بدن برای نژاد ما خاورمیانه ها دردسرهایی ایجاد می کند. هر چقدر هم به زیبایی پوست و موی خود رسیدگی کنیم در نهایت وجود موهای زائد می تواند موجب عدم زیبایی پوست شود. ما خاورمیانه ای ها موهای پر تر، درشت تر و مشکی تر داریم. در نژاد اروپایی موها ظریف تر، بور تر و کم تر هستند.

بنابراین شاید به محصولی مثل کرم موبر احتیاج پیدا نکنند. اما برای ما وجود یک کرم موبر در لیست خرید الزامی است. اما می خواهیم بدانیم که چرا باید بین تمام روش های مو زدائی استفاده از کرم موبر را انتخاب کنیم و چطور می توانیم بهترین نتیجه را از یک کرم موبر بگیریم. در این مطلب به بررسی انواع روش های مو زدائی میپردازیم.

انواع موبرها

برای رفع موهای زائد تفاوتی نمی کند که مرد باشید یا زن. زمانی که مو در محلی بروید که نباید بروید، دچار دغدغه می شوید و باید نسبت به حذف ان اقدام کنید. بانوان معمولا تمایل دارند تمام موی سطح بدن را بزدایند و آقایان نیز در صورتی که بدنسازی کار کنند، موهای سطح سینه خود را باید بزدایند.

شاید در نواحی کوچک تر بدن بتوانید از روش هایی مثل اصلاح با ژیلت استفاده کنید. اما اگر موضوع تمام سطح بدن باشد ژیلت چندان کارایی ندارد.

افرادی که برای مو زدائی از ژیلت استفاده می کنند گزارش هایی بابت عدم رضایت از این موضع اراه داده اند. زمانی که فرد از ژیلت برای رفع موهای زائد استفاده می کنید دچار عوارضی مثل تیز شدن نوک موها، دو شاخه شدن موها، جوش، موی زیرپوستی، خارش و... می شود.

بنابراین به فکر راه حلی دیگر می افتد. آن راه حل هم چیزی نیست جز استفاده از پودر ها و یا کرم های موبر!

استفاده از پودر های موبر خودش مشکلاتی دارد. مثلا حجم و غلظت آن را نمی توانید به صورت دقیق تنظیم کنید و موجب سوختگی های پوستی شدید می شود. پس باید از محصولی استفاده شود که نحوه عملکرد به همین صورت باشد اما فرمولاسیون و غلظت آن تنظیم شده باشد.

کرم موبر که یکی از بهترین برندهای آن بیوتال است با یک فرمولاسیون دقیق نه تنها خشکی و سوختگی ایجاد نمی کند بلکه موجب رطوبت رسانی به پوست می شود.

انواع روش های مو زدائی

برای از بین بردن موهای زائد روش های زیادی وجود دارد. بعضی از روش ها دائمی هستند. هر روشی مزایا و معایبی دارد. لیزر موهای زائد، الکترولیز موهای زائد، وکس و... از دیگر روش های مو زدائی هستند.

در روش لیزر و الکترولیز موهای زائد به طور کامل و دام از بین می روند. در واقع ریشه نابود می شود اما این روش نیازمند صرف هزینه بالا است. همچنین موهایی که با این روش ها از بین بروند دیگر بازگشتی نخواهند داشت. ممکن است افراد تمایل به رویش مجدد موها در ناحیه مورد نظر داشته باشند.

در روش موزدائی به کمک وکس درد بسیار زیاد موجب می شود افراد تمایل چندانی برای اجرای این روش نشان ندهند. بنابراین بهترین روش رفع موهای زائد همان روش استفاده از کرم مو بر است که هم در کمترین زمان ممکن و بدون درد اجرا می شود و هم هزینه مناسبی دارد و موها نیز بازگشت خواهند داشت.

انواع موبر بیوتال

ترکیبات کرم های موبر چیست؟

برای پاسخ به این پرسش از متخصصین حاضر در آیمادورا کمک گرفتیم تا بدانیم مواد موثره و ترکیبات موجود در کرم های موبر چیست و چه تاثیراتی بر بدن دارند. طبق گزارش انجام شده به این نتیجه رسیدیم که هر یک از برندها برای تولید کرم موبر از فرمولاسیون خاصی استفاده می کنند تا هم زمان علاوه بر مو زدائی تاثیرات دیگری را هم بر پوست بگذارند.

متوجه شدیم که موبر بیوتال یکی از بهترین کرم هاییست که در بازار موجود است. در این کرم موبر مخصوص آقایان از عصاره های طبیعی استفاده شده است بنابراین موجب ایجاد سوزش و خارش نمی شود. یکی از ترکیبات مهم این محصول ویتامین E است. از خواص مهم ویتامین E رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست است. گرچه مواد موجود در کرم موبر موجب خشک شدن پوست می شوند اما وجود ویتامین E این اثر را خنثی می کند. بابونه نیز یک ماده موثر کلیدی دیگر در این محصول است. زیرا باعث تسکین و کاهش التهاب پوست می‌شود.

روغن شی باتر نیز در این محصول وجود دارد و موجب نرم شدن و ایجاد حس لطافت در پوست می شود. علاوه بر این اسانس هایی به محصول اضافه شده اند تا رایحه ای مطبوع را ایجاد کنند.

کرم موبر بیوتال مناسب پوست های نرمال بدن از دیگر محصولات بیوتال است که به خوبی موهای زائد را از بین برده و هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند.

روش استفاده از کرم موبر

معمولا در بسته بندی هر کرم موبر یک دستور مصرف مخصوص وجود دارد. اما اکثر کرم موبرها حاوی یک کاردک هستند که می توانید به کمک آن کرم را در جهت رویش موها روی پوست قرار دهید و پس از گذر چند دقیقه به کمک کاردک و بر خلاف جهت رویش مو ها آن را بردارید.

برای این که متوجه شوید چه زمانی وقت زدودن کرم موبر از روی پوست است باید قسمتی کوچک را امتحان کنید. با برداشتن بخش کوچکی متوجه می شوید که موها از سطح پوست جدا شده اند، به علاوه موهای جدا شده از سطح پوست حالت فنری به خود می گیرند. چنانچه به این حالت رسیدید بدانید که زمان زدودن کرم مو بر است.

دقت کنید که اگر احساس سوزش یا خارش در ناحیه خاصی در پوست داشتید بلافاصله آن ناحیه را شستشو دهید.

رشد مجدد موها پس از کرم موبر

با استفاده از کرم موبر ریشه مو از بین نمی رود. بلکه فقط موها از سطح پوست جدا می شوند. بنابراین حدود دو هفته زمان می برد تا دوباره شاهد رویش مو ها باشید. زمانی که حدود نیم الی یک سانتی متر موها رشد کرده باشند می توانید مجدد از کرم موبر استفاده کنید.

کلام آخر

موهای زائد یک مشکل اساسی برای هر فردی هستند که طرفدار پوست صاف و یکدست است. به علاوه بهداشت شخصی و جنسی هر فرد به وابستگی زیادی به رفع موهای زائد دارد. اما مشکل از آن جایی شروع می شود که هر یک از راه های رفع موهای زائد موجب ایجاد دردسری می شوند. اما یک راه آسان و بی دردسر و بدون درد استفاده از کرم موبر است.

طبق آنچه که طی مشورت با متخصصین فروشگاه بهداشتی آیمادورا در اختیار ما قرار گرفت متوجه شدیم که ترکیبات موجود در کرم های موبر نه تنها موجب رفع موهای زائد می شود بلکه موجب نرمی و لطافت آن می گردد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها