5 تا از پر فروش ترین ماشین ظرفشویی ها برای جهیزیه

کد خبر: 1220402

یکی از لوازم خانگی های ضروری که معمولاً در خرید پکیج جهیزیه نیز جزو اولویت ها به حساب می آید؛ ماشین ظرفشویی است. این دستگاه بسیار کاربردی نه تنها در صرف زمان و انرژی صرفه جویی به عمل می آورد، بلکه تمیزی بیشتر ظروف را نیز سبب می شود.

5 تا از پر فروش ترین ماشین ظرفشویی ها برای جهیزیه

 

 

با توجه به عملکرد و کارایی متفاوتی که معمولاً ماشین ظرفشویی ها از آن برخوردار هستند، کاربران می توانند متناسب با سلیقه و همچنین بودجه ای که دارند مدل مَد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. البته باید توجه داشته باشید هر چه ماشین ظرفشویی انتخاب شما از قابلیت ها و فناوری های بیشتری برخوردار باشد مسلماً قیمت ماشین ظرفشویی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد که در ثبت سفارش نهایی باید آن را مَد نظر قرار دهید. با در نظر گرفتن این موضوع ما نیز در این مقاله پر فروش ترین ماشین ظرفشویی های جهیزیه را که از لحاظ امکانات و قیمت از بهترین ها هستند در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید یک انتخاب مقرون به صرفه را برای خود به ارمغان داشته باشید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی مناسب جهیزیه

طبیعاً زمانی که قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه را دارید به قابلیت ها و ویژگی های آن توجه خواهید کرد تا بتوانید در کنار صرف هزینه ای که می کنید، یک محصول ایدئال را از هر لحاظ داشته باشید. زمانی که دستگاه شما قادر به پاک کردن هر نوع آلودگی و چربی بر روی ظروف باشد، می توان گفت از ویژگی های بسیار مناسبی برای یک شستشوی بی نظیر برخوردار است که می تواند تمیز کنندگی بی عیب و نقصی را برای شما به ارمغان داشته باشد. در ادامه ما شما را با بهترین ویژگی های یک ظرفشویی مناسب و کارآمد آشنا خواهیم کرد که برای اطلاع از آنها می توانید ما با همراه باشید.

5

1.قیمت، مهم ترین ویژگی در انتخاب ماشین ظرفشویی برای جهیزیه

قطعاً قیمت و صرف هزینه یکی از اصلی ترین مؤلفه هایی است که معمولاً کاربران در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی در نظر می گیرند. البته کاربران بسیاری هم هستند که تنها بهره مندی ها و کیفیت شستشوی دستگاه را در نظر می گیرند و قیمت را چندان مَد نظر قرار نمی دهند. اما از آنجایی که خرید جهیزیه برای خانواده ها بسیار پر هزینه است، معمولاً خانواده ها از مدل ماشین ظرفشویی هایی بیشتر استقبال می کنند که هزینه کمتری را برای آنها داشته باشد.

2.برند، مشخصه ای برای انتخاب ماشین ظرفشویی

کمپانی های بسیاری تولید ماشین ظرفشویی را پیشینه خود به ثبت رسانده اند. اما به طور حتم نمی توان کیفیت آنها را از هر لحاظ تأیید و یا رد کرد. در چنین شرایطی انتخاب ماشین ظرفشویی از برندهای اصلی همچون بوش، ال جی و سامسونگ، برای شما کاربردی تر خواهد بود.

چرا که این کمپانی ها سعی کرده اند تمام امکاناتی را که برای یک شستشوی ایدئال لازم است را بر روی ماشین ظرفشویی های خود طراحی کنند.

3.ظرفیت، از دیگر ویژگی های لازم برای انتخاب ماشین ظرفشویی

از آنجایی که ماشین ظرفشویی ها در ظرفیت های مختلفی عرضه شده اند به نظر می آید که ظرفیت 13 و 14 نفره از گنجایش بسیار خوبی برای خانواده های کم جمعیت و همچنین پر جمعیت برخوردار است. اکنون اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه را دارید ما به شما ظرفشویی سامسونگ 13 نفره را پیشنهاد می کنیم. زیرا قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ 13 نفره در مقایسه با دیگر برندهای مطرح نه تنها از قیمت بسیار مطلوبی برخوردار است، بلکه می تواند به بهترین شکل ممکن ظروف کثیف را در سریع ترین زمان شستشو دهد.

4.برنامه های شستشو، ویژگی بارز ظرفشویی در هنگام انتخاب

بدون شک زمانی که شما یک ماشین ظرفشویی را انتخاب می کنید، فناوری ها و قابلیت های آن را در نظر می گیرید تا بتوانید فرایند شستشو را به بهترین نحو مشاهده کنید. بهره مندی ماشین ظرفشویی ها به جدیدترین فناوری ها سبب شده تا کاربران نتیجه بهتری را پس از پایان کار ظرفشویی مشاهده کنند. البته برخورداری ماشین ظرفشویی ها به برنامه های جدیدی مانند برنامه شستشوی بهینه، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با بخار، برنامه خشک کن، شستشوی بهداشتی و دیگر برنامه های کاربردی موجب شده تا افراد با خیال راحت، شستشوی ظروف را به دست ماشین ظرفشویی بسپارند.

6

1.ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره 46NI01، بهترین مدل برای جهیزیه

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره 46NI01 یکی از خوش فروش ترین محصولات این شرکت است که با توجه به قابلیت هایی که دارد ظروف بسیار تمیزی را به شما تحویل می دهد. به طوری که حتی عمیق ترین لکه های چربی نیز به خوبی از بین می روند. اما باید در نظر بگیرید که تمام امکانات طراحی شده سبب شده تا قیمت ماشین ظرفشویی بوش آلمان 46NI01 با رنج بیشتری عرضه شود.

  • فناوری Aqua Stop
  • فناوری Aqua Sensor
  • فناوری Load Sensor
  • دارا بودن سیستم تنظیم ارتفاع

 

2.B325، از بهترین های ال جی برای خرید جهیزیه

اگر شما نیز از آن دسته کاربران هستید که خرید جهیزیه خود را از برند ال جی انجام داده اید، انتخاب ماشین ظرفشویی ال جی B325 می تواند یکی از برترین ها برای کاربرانی باشد که قیمت را در نظر نمی گیرند. چرا که ال جی از فناوری های مهم و پیشرفته ای در این دستگاه بهره برده است که مهم ترین آنها عبارت است از:

  • فناوری Quad Wash
  • فناوری شستشو با بخار
  • فناوری Smart Thinq
  • دارا بودن سیستم تنظیم ارتفاع

3.M5070، خوش فروش ترین سامسونگ برای خرید جهاز

همه ما سامسونگ را با ارزان بودن محصولاتش می شناسیم که در کنار کیفیت برای تولیداتش در نظر گرفته است. ماشین ظرفشویی سامسونگ اصل M5070 از مدل های جذاب با حداکثر فناوری است که برای کاربرانی که در کنار کیفیت، قیمت را نیز در نظر می گیرند یک خرید بی نظیر خواهد بود. از مهم ترین مشخصات ماشین ظرفشویی 5070 می توان اشاره کرد به :

  • قابلیت شستشو با نصف بار
  • قابلیت شستشوی بهداشتی
  • قابلیت شستشوی بهینه
  • دارا بودن سیستم تنظیم ارتفاع

4.بهترین شستشو با SMS8ZDW48

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48 یکی از فوق العاده ترین محصولات بوش است که از حداکثر امکانات برای شستشوی ظروف بهره برده است. چنانچه از افرادی هستید که خرید ظرفشویی از برند بوش را ترجیح می دهید، SMS8ZDW48 می تواند فرایند شستشو را با تمیز کنندگی فوق العاده ای برای شما به دنبال داشته باشد.

  • فناوری Smart ThinQ
  • فناوری شستشو با بخار
  • فناوری شستشوی خودکار
  • دارا بودن سیستم تنظیم ارتفاع

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، اکنون اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای جهیزیه را دارید، مدل های معرفی شده در این مطلب می توانند در کنار قیمت مناسبی که دارند یک شستشوی بی عیب و نقص را برای شما رقم بزنند.

البته ما نیز در آترین پلاس مجموعه ای از برترین مدل ظرفشویی های روز را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل با تضمین اصالت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، سفارش خود را ثبت کنند.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها