خرید لوازم آرایش از وان ترکیه | گراتیس یا واتسون ؟

کد خبر: 1220442

برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه|اصطلاحات پرکاربرد بهداشتی و آرایشی به زبان ترکی استانبولی | فروشگاه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی در وان (گراتیس یا واتسون؟)

خرید لوازم آرایش از وان ترکیه | گراتیس یا واتسون ؟

 

 

خرید لوازم ‌آرایش از مراکز خرید شهر وان ترکیه می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش باشد. بسیاری از فروشگاه‌ها خدمات خرید آنلاین را ارائه می‌دهند و این امر باعث می‌شود تا افراد بتوانند از خانه راحت‌تر برای خرید اقدام نمایند. علاوه‌بر این، اغلب برنامه‌های مشتری‌مداری در دسترس است که به مشتریان این امکان را خواهد داد تا برای خریدهای خود امتیاز کسب کرده و آن‌ها را برای تخفیف یا محصولات رایگان خریدهای بعدی استفاده نمایند. ترکیه صنعت لوازم‌ آرایشی پررونقی دارد و به‌دلیل تولید طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی به شهرت رسید. برای خرید لوازم ‌آرایش این شرکت‌های معتبر که محصولات مختلفی از جمله مراقبت از پوست، مو، آرایش و عطر را ارائه می‌دهند می‌توانید با خرید تور وان و سفر به این شهر با یک تیر، دو نشان بزنید و در کنار تفریح خریدی مطمئن داشته باشید.

 

برندهای معروف لوازم آرایشی در ترکیه

لوازم آرایشی همواره در تماس مستقیم با پوست قرار دارند؛ به همین جهت نیاز است تا از بهترین کیفیت لوازم آرایشی استفاده شود. مراکز خرید شهر وان ترکیه نیز برندهای معتبری از محصولات آرایشی را به فروش می‌رسانند که از جمله این برندهای معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فلورمار

فلورمار یک برند معروف ترکیه‌ای است که طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی از جمله کرم پودر، رژ لب، سایه چشم و لاک ناخن را ارائه می‌دهد.

پاستل

پاستل یکی دیگر از برندهای ترکیه‌ای متخصص در زمینه لوازم ‌آرایشی است. پاستل محصولات آرایشی مختلفی از جمله رژ لب، سایه چشم و رژ گونه ارائه می‌دهد.

الیدور

الیدور یک برند ترکی است که در درجه اول بر محصولات مراقبت از مو تمرکز دارد. این برند شامپو، نرم‌کننده، ماسک مو و محصولات حالت‌دهنده را ارائه می‌دهد.

فارماسی

فارماسی یکی دیگر از برندهای ترکیه‌ای است که طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست، آرایش و مراقبت شخصی را تولید می‌کند. این برند طیف گسترده‌ای از اقلام، از جمله پاک‌کننده‌ها، مرطوب‌کننده، ریمل‌ها و عطرها را در بردارند.

گلدن رز

گلدن رز یک برند ترکیه‌ای است که به‌دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی مقرون‌به‌صرفه شناخته شده است. برند گلدن رز اقلام مختلفی مانند فونداسیون، کانسیلر، رژ لب و لاک ناخن را ارائه می‌دهد.

درموکیل

درموکیل یک برند ترکیه‌ای بوده که متخصص در تولید محصولات مراقبت از پوست، به‌ویژه ماسک‌های صورت است. این برند معتبر انواع مختلفی از ماسک‌ها را ارائه می‌دهد که نگرانی‌های مختلف پوستی مانند آکنه، خشکی و تیرگی را هدف قرار داده است.

برخی اصطلاحات پرکاربرد بهداشتی و آرایشی به زبان ترکی استانبولی

در رابطه با اصطلاحات پرکاربرد لوازم بهداشتی و آرایشی به زبان ترکی استانبولی، لیستی از اصطلاحات رایج در بازارها و فروشگاه‌ها در جدول زیر بیان شده‌اند.

اصطلاحات به زبان ترکی استانبولی و ترجمه به فارسی

Makyaj

آرایش

Clit

پوست

Dudak lip

خط لب

Goz

چشم

Kirpik

مژه

Far

سایه چشم

Fondoten

کرم پودر

Allik

رژگونه

Ruj

رژ

Rimel

ریلم

Parfum

عطر

Losyon

لوسیون

Krem

کرم

Sabun

صابون

Tonik

تونر

Peeling

لایه بردار

Maskesi

ماسک

Serum

سرم

Micelar

میسلار

Tras Bicagi

ریش‌تراش یا تیغ

فروشگاه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر وان ترکیه

مراکز خرید شهر وان بسیار متعدد هستند که می‌توان انواع لوازم‌ آرایشی و زیبایی را در این فروشگاه‌ها پیدا کرد. از جمله این فروشگاه‌های معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

واتسون

واتسون یک فروشگاه زنجیره‌ای محبوب لوازم ‌آرایشی و زیبایی در ترکیه است. این فروشگاه در وان قرار دارد که در مرکز خرید Koru Park AVM واقع‌ شده است. آن‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی از جمله مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو و اقلام مراقبت شخصی را ارائه می‌دهند.

گراتیس

گراتیس یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم ‌آرایشی محبوب در ترکیه است. آن‌ها یک فروشگاه در وان دارند که در محله Yuzuncu Yil Mahallesi قرا گرفته است. این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی مقرون‌به‌صرفه از جمله آرایش، مراقبت از پوست و مراقبت از مو را ارائه می‌دهد.

راسمن

راسمن یک فروشگاه زنجیره‌ای خرده ‌فروشی مستقر در آلمان است که طیف گسترده‌ای از لوازم زیبایی، مراقبت شخصی و لوازم‌ خانگی را ارائه می‌دهد. آن‌ها یک فروشگاه در وان دارند که در محله ادرمیت قرار دارد.

آوون

آوون یک برند بین‌المللی آرایشی و بهداشتی شناخته ‌شده است که در ترکیه حضور دارد. آن‌ها یک مرکز زیبایی آوون در وان تاسیس کرده‌اند که در محله جمهوری به چشم می‌خورد. این فروشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی از جمله آرایش، مراقبت از پوست و عطر را ارائه می‌دهد.

سفورا

سفورا یک خرده ‌فروش لوازم ‌آرایشی محبوب است که طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی سطح بالا از جمله آرایش، مراقبت از پوست و عطرها را ارائه می‌دهد. آن‌ها یک فروشگاه در وان دارند که در مرکز خرید Koru Park AVM واقع‌ شده است.

موارد ذکر شده تنها چند نمونه از فروشگاه‌های لوازم آرایشی در وان ترکیه بوده‌اند. گزینه‌های بسیار بیشتری در دسترس قرار دارند. همچنین می‌توانید برای خرید از فروشگاه‌های زیبای محلی و خرده فروشان مستقلی که در وان که انواع محصولات آرایشی را ارائه می‌دهند از طریق تور وان از تهران توسط شرکت لحظه آخر اقدام کنید.

فروشگاه‌های زنجیره ای گراتیس یا واتسون

Gratis و Watsons هر دو فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم ‌آرایشی و زیبایی در ترکیه هستند. آن‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی مقرون‌به‌صرفه، از جمله مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو و اقلام مراقبت شخصی را ارائه می‌دهند.

گراتیس یک فروشگاه زنجیره‌ای مستقر در ترکیه است که در سال 2008 تأسیس شد. این برند بیش از 800 فروشگاه در سراسر ترکیه دارد که آن را به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای آرایشی در این کشور تبدیل می‌کند. Gratis طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله برند خود و سایر مارک‌های محبوب مانند L'Oreal، Maybelline و Garnier را ارائه می‌دهد.

واتسون یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیبایی و آرایشی محبوب در ترکیه است. آنها بخشی از زنجیره بین‌المللی Watsons هستند و در بیش از 13 کشور فروشگاه دارند. Watsons طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی ازجمله مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت از مو، اقلام مراقبت شخصی و مکمل‌های بهداشتی را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

ترکیه صنعت لوازم ‌آرایشی پررونق و فروشگاه‌های متعددی برای خرید این محصولات دارد. خرید لوازم ‌آرایش از مراکز خرید شهر وان و از برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب لوازم ‌آرایشی مانند Watsons، Gratis، Rossmann و Sephora امکان‌پذیر است. این فروشگاه‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی از جمله مراقبت از پوست، مو، آرایش و... را ارائه می‌دهند و به‌دلیل قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، تبلیغات و تخفیف‌های مکرر به شهرت رسیده‌اند. خرید لوازم ‌آرایشی در وان می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش باشد. برای تهیه تور وان از تهران و بازدید از مراکز خرید شهر وان می‌توانید از شرکت معتبر لحظه آخر کمک بگیرید. به‌طور کلی مشتریان در وان ترکیه به طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی از برندهای محلی و بین‌المللی دسترسی دارند. اگر قصد خرید و سفر ارزان به وان را دارید می‌توانید با رزرو تور وان با قطار هزینه سفر خود را به حداقل برسانید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها