روش هایی برای استفاده از شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی

کد خبر: 1221916
روش هایی برای استفاده از شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی

 

 

میلیون‌ها کاربر، به‌خصوص از کاربران ایرانی، روزانه با خرید شماره مجازی اختصاصی خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و غیره یک اکانت مطمئن برای خود ایجاد می‌کند. در حقیقت حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت حساب، ناشناس ماندن، شکستن محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم به وجود آمده، مدیریت چند کسب‌وکار و تعامل با مشتریان و غیره از دلایلی هستند که بسیاری از کاربران قصد دارند از شماره مجازی برای بهبود کارهای خود استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید این امکان وجود ندارد تا با یک شماره، چندین حساب کاربری در یک پیام‌رسان داشته باشید؛ اما با خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و راه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی مختلف را آسان و هموارتر سازید. در ادامه این گزارش همراه ما باشید تا روش‌های استفاده از شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف را بررسی کنیم.

 

استفاده از شماره مجازی در اپلیکیشن‌های مختلف

بدون شک تجربه استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف و مشهور را دارید. این شبکه‌های اجتماعی باعث شده‌اند تا کاربرد شماره‌های مجازی افزایش پیدا کند و محبوبیت آن‌ها نیز دوچندان شود. اگر قصد خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی را دارید، باید شماره مجازی مخصوص هر پلتفرم را تهیه کنید. خوشبختانه هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و می‌توانید شماره مجازی مدنظر خود برای هر نرم‌افزاری را خریداری کنید. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که امکان خرید یک شماره مجازی و استفاده در تمامی شبکه‌های اجتماعی وجود دارد؟ توصیه می‌کنیم که به دنبال خرید چنین شماره‌ای نباشید؛ چراکه قیمت و مشکلات آن بسیار زیاد است و نمی‌تواند نیاز شما را به‌طور کامل برطرف کند. با خرید شماره مجازی اختصاصی هر پلتفرم به‌صورت معتبر و با قیمت مناسب، می‌توانید حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. در ادامه، روش‌های خرید شماره مجازی تلگرام، شماره مجازی واتساپ و شماره مجازی اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

مطلب مرتبط : آموزش ساخت شماره مجازی

خرید شماره مجازی تلگرام

پیام‌رسان تلگرام، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند. حتی پس از فیلتر شدن تلگرام، بسیاری از کاربران همچنان از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند و به همین دلیل از این پلتفرم به عنوان پرکاربردترین پیام‌رسان موجود در دنیای دیجیتال یاد می‌شود. این موصوع نشان می‌دهد که کاربران زیادی به دنبال خرید شماره مجازی تلگرام هستند. همان‌طور که گفته شد، برخی شماره‌های مجازی تلگرام به حالت ریپورت هستند و کاربرد چندان زیادی ندارند و شماره مجازی ریپورت تلگرام نمی‌تواند برای شما کاربردی و مفید باشد. همچنین قیمت شماره‌های بدون ریپورت و معتبر نیز بالاتر است و خرید این شماره به افرادی که قصد خرید شماره مجازی اختصاصی و معتبری دارند، توصیه می‌شود. آریاپی به عنوان بهترین ارائه کننده شماره مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، امنیت شماره مجازی تلگرام خود را تضمین می‌کند. با خرید این شماره مجازی می‌توانید تا مدت‌های طولانی و بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی، از این پیام‌رسان محبوب استفاده کرده و نیازهای خود را رفع کنید.

خرید شماره مجازی واتساپ

خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد مانند واتساپ مزایای زیادی به همراه دارد. با خرید شماره مجازی واتساپ دیگر شماره اصلی شما برای سایر کاربران، به‌خصوص در گروه‌ها به نمایش گذاشته نمی‌شود و هویت شخصی شما به این طریق حفظ می‌شود. در واتساپ معمولی و در واتساپ بیزینس، امکان استفاده از یک شماره و ایجاد حساب کاربری واحد وجود ندارد؛ اما با خرید شماره مجازی واتساپ، می‌توانید این کار را انجام دهید. برقرای ارتباط با افراد ساکن در سایر کشورها با استفاده از شماره داخلی ایران، هزینه گزافی در پی دارد؛ اما با خرید شماره مجازی مخصوص این پلتفرم، می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه‌های گزاف با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر در پیام‌رسان واتساپ با مشتریان خود در ارتباط هستید، باید بدانید که استفاده از شماره مجازی اعتبار شغل و کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد و مشتریان شما اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند. خوب است بدانید با خرید شماره مجازی واتساپ، می‌توانید به خدماتی مانند ضبط تماس، انتقال تماس، IVR، VOIP و غیره دسترسی داشته باشید.

خرید شماره مجازی ارزان

خرید شماره مجازی اینستاگرام

اینستاگرام، اصلی‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزار پیام‌رسان و شبکه اجتماعی در میان کاربران است. میلیون‌ها کاربر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و تمایل دارند تا با چندین اکانت اینستاگرام، فعالیت خود را در این پیام‌رسان گسترش دهند. اینستاگرام به عنوان فضایی جذاب و سرشار از سرگرمی شناخته می‌شود؛ به همین دلیل کاربران از داشتن یک اکانت مطمئن و امن استقبال می‌کنند. اگر قصد دارید اکانتی با امنیت بالا ایجاد کنید، بهترین راه خرید شماره مجازی اینستاگرام از سایت آریاپی است. با خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام از آریاپی، می‌‌توانید کسب‌وکار خود را رونق ببخشید و از این شماره برای گسترش شغل خود و تعامل بهتر با مشتریان استفاده کنید. محبوب‌ترین شماره‌های مجازی اینستاگرام مربوط به شماره مجازی کانادا، روسیه، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه و امارات است که می‌توانید از آریاپی تهیه کنید.

 

آموزش استفاده از شماره مجازی

استفاده و خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند سایر شماره‌ها است. ابتدا باید پیام‌رسان و پلتفرمی که قصد ایجاد حساب کاربری در آن را دارید انتخاب کنید و سپس به سادگی روند ثبت نام در این پلتفرم را انجام دهید. پس از خرید شماره مجازی از ارائه دهنده معتبری مانند آریاپی، باید برای فعالسازی شماره ابتدا باید وارد پلتفرم مدنظر شوید و پس از تغییر آی پی، شماره مجازی خود را وارد کنید. همچنین باید کد کشوری که شماره مجازی خریداری شده توسط شما به آن اختصاص دارد را در قسمت مربوطه در برخی پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام تغییر دهید. پس از اینکه شماره خود را وارد کردید، کد تاییدی به اپلیکیشن موردنظر ارسال می‌شود که این کد تایید ارسال شده را باید در پیام‌رسان مربوطه وارد کرده و سپس با تکمیل ثبت نام، وارد حساب کاربری خود می‌شوید. بسیاری از افراد از برنامه‌ها و ابزارهای مختلف برای ساخت شماره مجازی رایگام و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که این موضوع معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال هب دلیل اینکه شماره‌های مجازی این برنامه‌ها محدود است، گاهی اوقات یک شماره در اختیار چندین فرد قرار می‌گیرد و در فاصله‌ای اندک پس از دریافت، شماره مجازی بن و ریپورت می‌شود. حتی گاهی اوقات این برنامه‌ها کد تاییدی برای کاربران ارسال نمی‌کنند؛ بنابراین بهترین راه برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی، خرید شماره مجازی معتبر است.

امنیت شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی باید به آن توجه کرد، امنیت شماره مجازی است. اگر از منبع مطمئنی برای خرید شماره مجازی شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید، در معرض خطر قرار می‌گیرید و این موضوع هویت شخصی و حریم خصوصی شما را تهدید می‌کند. امنیت شماره مجازی با در نظر گرفتن ارائه دهنده آن و شرایط خود شماره مجازی سنجیده می‌شود و هرچه از ارائه دهنده مطمئنی نسبت به خرید شماره مجازی شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید، به همان اندازه نیز احتمال هک شدن شماره شما به حداقل می‌رسد. از لحاظ فنی امکان افزایش امنیت شماره مجازی وجود ندارد و تنها راه آن تهیه شماره مجازی از ارائه دهنده معتبری مانند آریاپی است.

چرا به خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم؟

بسیاری از کاربران برای جدا کردن زندگی کاری و شخصی خود، از طریق خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین برخی از سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی، دسترسی پیش شماره‌های ایرانی را به خدمات خود، به دلیل تحریم‌ها محدود کرده‌اند. به همین دلیل یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از امکانات این پلتفرم‌ها، خرید شماره مجازی است. به دلایل گوناگون، بسیاری از افراد دوست ندارند تا شماره تلفن اصلی خود را در اختیار دیگران قرار دهند و برای ثبت نام در اغلب شبکه‌های اجتماعی از شماره مجازی استفاده می‌کنند. با استفاده از شماره مجازی، افراد نمی‌توانند با وارد کردن شماره شما در شبکه‌های اجتماعی و یا سایت‌های مختلف، شماره اصلی شمار پیدا کنند. حتی برخی صاحبان کسب‌وکار در کشورهای خارجی مشغول فعالیت هستند اما نمایندگی رسمی در آن کشور ندارد. در این حالت می‌توانند با خرید شماره مجازی مخصوص آن کشور و پلتفرمی که در آن فعالیت می‌کنند، مشتری‌های خود را کسب کرده و در کسب‌وکار خود پیشرفت کنند.

آموزش خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی

خرید شماره مجازی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی بهترین راه برای استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی مختلف است.پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره به کاربران اجازه در اختیار داشتن بیش از یک حساب با یک شماره تلفن را نمی‌دهند و به همین دلیل امکان ایجاد چند اکانت با یک شماره وجود ندارد. همچنین بسیاری از کاربران به دنبال رشد کسب‌وکار خود و افزایش تعامل با مشتریان هستند که خرید شماره مجازی می‌تواند راه موثری باشد. به دلیل اینکه هک کردن شماره‌های مجازی به حداقل برسد و امنیت آن‌ها زیاد شود، باید شماره‌های مجازی برای شبکه‌های اجتماعی مختلف را از ارائه دهنده معتبری خریداری کرد. آریاپی به عنوان معتبرترین ارائه دهنده خدمات ارزی، همراه با پشتیبانی 24 ساعته، شماره‌های مجازی اختصاصی برای هر پلتفرم عرضه کرده است. می‌توانید با مراجعه به سایت آریاپی و ورود به حساب کاربری خود، شماره مجازی معتبر و امن موردنیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کرده و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف را آغاز کنید.

همچنین برای خرید اکانت ChatGPT میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید : 

https://ariapay.io/buy-account-chatgpt/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها