تحصیل مقرون به صرفه پزشکی در مجارستان

کد خبر: 1233792
تحصیل مقرون به صرفه پزشکی در مجارستان

 

برای تحصیل پزشکی در مجارستان باید در خصوص هزینه ها و دانشگاه و الزامات تحصیل پزشکی در مجارستان بیشتر بدانید. مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و برای کسانی که می خواهند MBBS را مطالعه کنند بسیار مقرون به صرفه است. مجارستان از نظر فرهنگی، غنی و برای آموزش اهمیت زیادی قائل است، به همین دلیل از فناوری های جدید و نوآورانه استفاده می کند.

  • آیا انتخاب پزشکی مجارستان گزینه ای خوب است؟
  • برای تحصیل پزشکی مجارستان چه شرایطی باید داشته باشیم؟

از آنجایی که مجارستان متشکل از دانشگاه‌ های معتبر جهانی است که بالاترین کیفیت آموزشی را برای دانشجویان ارائه می ‌دهند، این کشور در میان دانشجویان مشتاق پزشکی بین ‌المللی انتخاب محبوبی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات تخصصی در حوزه اخذ پذیرش همراه و مشاور شماست.

بررسی تحصیل رشته پزشکی در مجارستان

مجارستان شامل برخی از دانشگاه های سطح بالای پزشکی با امکانات مجهز است. پزشکی در مجارستان به دانشجویان این فرصت را می دهد تا در زیرساختی در سطح جهانی که با استانداردهای اروپایی مطالعات پزشکی مطابقت دارد، تحصیل کنند. دانش آموزی که تصمیم به تحصیل پزشکی در مجارستان دارد، مدرکی دریافت می کند که در سراسر اتحادیه اروپا معتبر است. شرایط ورود نسبتا آسان و هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه، مجارستان را به انتخاب اول برای بسیاری از دانشجویان تبدیل کرده است. رشته پزشکی در مجارستان برای دانشجویان بین المللی یک گزینه عالی است. از آنجایی که پزشکی در مجارستان برای دانشجویان بین المللی جذاب است، دانشجویان بین المللی می توانند فرصتی برای تحصیل در مجارستان داشته باشند.

در جدول زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی رشته پزشکی در مجارستان هستید:

نرخ فارغ التحصیلی

سال

73%

2021

77%

2022

72%

2023

 

 

 

 

 

 

تحصیل MBBS در مجارستان مقرون به صرفه است و به همین دلیل یکی از انتخاب های برتر برای متقاضیان MBBS است. تجهیزات و زیرساخت های مدرن پزشکی در دانشگاه های مجارستان دارای زیرساخت های درجه یک و فناوری پیشرفته است. این به آنها کمک می کند تا یک تجربه یادگیری بی بدیل داشته باشند. برای دانشجویانی که می خواهند پزشکی را در مجارستان دنبال کنند، شرایط اولیه وجود دارد. این شامل یک آزمون ورودی با سوالات چند گزینه ای در موضوعات مختلف مانند شیمی، انگلیسی، زیست شناسی و انگلیسی پزشکی همراه با مصاحبه ای است که توسط دانشگاه انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در مجارستان هستید:

 

مزایا تحصیل پزشکی در مجارستان

مجارستان کشوری اقتصادی است که هزینه های روزانه شما مقرون به صرفه می گردد. هزینه ها در شهرهای کوچکتر کمتر می باشد. مدرک پزشکی دریافت شده از دانشگاهی در مجارستان توسط اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است که به این معنی است که دانشجو می تواند در سراسر اروپا تمرین کند. تحصیل پزشکی در مجارستان گزینه خوبی برای دانشجویان بین المللی است زیرا اکثر دانشگاه ها از انگلیسی به عنوان زبان تدریس خود استفاده می کنند. آزمون های استعداد زبان مانند تافل و آیلتس در طول پذیرش برای MBBS در مجارستان است.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل رشته پزشکی در مجارستان هستید:

31

دانشگاه های رشته پزشکی در مجارستان

دانشگاه Semmelweis یک دانشکده پزشکی در بوداپست، مجارستان است که در سال 1769 تأسیس شد. سن 250 ساله و تمرکز منحصر به فرد آن بر مراقبت های بهداشتی، آن را به یکی از بهترین ها برای MBBS در مجارستان برای دانشجویان تبدیل کرده است. دانشگاه دبرسن قدیمی ترین موسسه آموزش عالی مستمر در مجارستان است. این دانشگاه دارای یک برنامه تثبیت شده در زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی است، به ویژه در زمینه پزشکی، که برای اولین بار آموزش به زبان انگلیسی را در سال 1986 تأسیس کرد. نزدیک به 6000 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه تحصیل می کنند و آن را به یک موسسه فرصت طلب برای MBBS در مجارستان تبدیل می کند.

دانشگاه پچ یک موسسه آموزش عالی است و یک موقعیت عالی برای تحصیل پزشکی است. این موسسه در سال 1376 تأسیس شد و یک موسسه پزشکی برتر با میراث غنی است زیرا در طول جنگ جهانی اول نیز به عنوان یک بیمارستان فعال خدمت می کرد. تقریباً 4000 دانشجوی بین المللی در سال برای تحصیل پزشکی در مجارستان در این دانشگاه مشغول می شوند. دانشگاه Szeged نیز یک دانشگاه تحقیقاتی بزرگ در مجارستان است. این دانشگاه در سومین شهر بزرگ مجارستان واقع شده و در سال 1972 تاسیس شده است.

در جدول زیر شاهد رتبه دانشگاه های برتر مجارستان برای تحصیل پزشکی می باشید:

نام دانشگاه

رتبه در مجارستان

Semmelweis University

1

University of Debrecen

2

University of Szeged

3

Eotvos Lorand University

4

University of Pecs

5

Budapest University of Technology and Economics

6

University of Veterinary Medicine Budapest

7

Hungarian University of Agriculture and Life Sciences

8

University of Pannonia

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان

هزینه های پزشک مجارستان ماهیت متوسطی دارند. هزینه های اقامت در مجارستان بسیار ارزان است و به مبلغ 3000-$ 5000(دلار) برای یک ماه در شهری محبوب مانند بوداپست یا حتی در شهرهای کوچکتر مجارستان می رسد. هر دانشگاه به خوابگاه و امکانات اقامتی اختصاصی خود نیز مجهز است که هزینه متوسط ​​نیز دارد. شهریه و هزینه تحصیلی برای برنامه 6 ساله در هر دانشگاه به شرح زیر است.

نام دانشگاه

هزینه پزشکی به دلار

دانشگاه Semmelweis

$7000-20000

دانشگاه دبرسن

$6500-18000

دانشگاه Szeged

$6000-20000

دانشگاه پچ

$7000-19000

 

 

 

 

 

 

 

پذیرش رشته پزشکی در مجارستان

برای تحصیل پزشکی در مجارستان برای دانشجویان بین المللی، مراحل پذیرش خاصی باید دنبال شود. از آنجایی که پزشکی در مجارستان، در دانشگاه ‌ها و مؤسسات کاملاً برجسته ‌ای تدریس می شوند، ممکن است معیارهای واجد شرایط مختلفی داشته باشند، اما از یک ویژگی مشابه در فرآیندهای پذیرش برای تحصیل پزشکی در مجارستان خارج می ‌شوند. بنابراین، این فرآیندهای پذیرش باید با دقت دنبال شوند. یک آزمون ورودی که شامل سوالات چند گزینه ای در موضوعات مختلف مانند شیمی، انگلیسی، زیست شناسی و انگلیسی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با اخذ ویزای تحصیلی و پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در مجارستان مشاور و راهنمای شماست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها