نام و آدرس سایت شماره مجازی کدکد به شماره چی تغییر کرد

کد خبر: 1241430

کدکد سایت ارائه دهنده شماره های مجازی در ایران اعلام کرده است که اسم سایت از کُدکُد به شماره چی و آدرس سایت از codcod.ir به shomarechi.com تغییر پیدا کرده است.

نام و آدرس سایت شماره مجازی کدکد به شماره چی تغییر کرد

 

 

تغییر نام سایت "کدکد" به "شماره چی"

 

کدکد سایت ارائه دهنده شماره های مجازی در ایران اعلام کرده است که اسم سایت از کُدکُد به شماره چی و آدرس سایت از codcod.ir به shomarechi.com تغییر پیدا کرده است.

 

 

 

"شماره چی" چه سرویسی ارائه می دهد؟

 

"شماره چی" ارائه کننده شماره های موقت خارجی است. کاربرد شماره های مجازی موقت، عبور از مرحله تایید شماره تلفن همراه هنگام ثبت نام در سایت و اپلیکیشن های خارجی می باشد.

 

مثلا موقعیتی را در نظر بگیرید که می خواهید در سایتی ثبت نام کنید ولی متوجه می شوید که سایت مورد نظر شماره تلفن ایرانی را قبول نمی کند.

در این وضعیت راه حلی که وجود دارد خرید شماره مجازی و ارائه آن جهت دریافت پیامک کد تایید می باشد.

 

بایدها و نبایدهای استفاده از شماره مجازی

 

بنابر توصیه وبسایت "شماره چی" بهتر است از شماره های مجازی برای کارهای حساس و مهم استفاده نکنید و تا زمانی که سایت یا برنامه های خارجی شما را با شماره و هویت ایرانی می پذیرد از شماره موبایل ثبت شده متعلق به خود استفاده کنید.

 

شماره های مجازی صرفا ابزاری به منظور رفع محدودیت یا محرومیت استفاده سرویس های خارجی توسط کاربران ایرانی می باشد و در صورت استفاده از شماره مجازی مسئولیت استفاده از آن و مسئولیت اینکه سایت یا سرویس مورد نظر کاربر را توسط شماره مجازی بپذیرد یا خیر تماما بر عهده کاربر می باشد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها