آجیل بخورید ولی لاغر شوید ! ( رژیم لاغری با آجیل )

کد خبر: 1250775

این روزها افراد زیادی به دنبال رژیم های لاغری کم زحمت و آسان هستند و اگر این رژیم همراه با خوراکی های خوشمزه باشد جذابیت بیشتری هم خواهد داشت. یکی از جذاب ترین رژیم ها، رژیم لاغری با آجیل است که در این مقاله مهمترین مغزدانه های آجیلی همراه با اثر آن ها در لاغری و کاهش وزن همراه با لینک خرید بیان شده اند.

آجیل بخورید ولی لاغر شوید ! ( رژیم لاغری با آجیل )

 

 

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که این روزها ذهن افراد مختلف را مشغول کرده، موضوع تناسب اندام و لاغری است و افراد ذاتا علاقه دارند در نظر بقیه خوش اندام و خوش استایل جلوه کنند. به علارت دیگر تمایل به داشتن اندامی متناسب سن و سال نمی شناسد زیرا علاوه بر ایجاد جذابیت، تاثیر مستقیمی با سلامتی فرد دارد. از طرفی لاغری با رژیم های سخت و غیر اصولی به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهترین رژیم لاغری داشتن تغذیه اصولی و مناسب در کنار ورزش است. 

یکی از روش های خوشمزه و بسیار موثر برای لاغری و کاهش وزن مصرف آجیل در برنامه غذایی است. رژیم لاغری با آجیل جزو رژیم های موثر در درمان چاقی و لاغری اصولی است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین انواع آجیل برای لاغری آشنا کنیم و ضمن بیان فواید هر کدام، یک فروشگاه معتبر و با کیفیت برای خرید آجیل را پیشنهاد دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

آیا مصرف آجیل برای لاغری مفید است؟

همان طور که می دانید کم کردن وزن بر خلاف چاقی کار چندان راحتی نیست و به صبر و اراده قوی و رعایت یک رژیم سالم نیاز دارد. شما به عنوان فردی که دوست دارد لاغر شود باید از خوراکی هایی در رژیم روزانه خود استفاده کنید که در کنار داشتن فواید مختلف، بتواند احساس سیری در شما ایجاد کند و کالری مورد نیاز بدن را تامین کند. در گروه غذاهای سالم معمولا از آجیل ها با عنوان ابر غذاهایی یاد می شود که آنتی اکسیدان فراوانی دارند و نقش موثری در سلامتی بدن ایفا می کنند. 

از طرف دیگر آجیل ها حاوی مقدار زیادی پروتئین، فیبر، مواد معدنی، ویتامین ها و چربی های سالم هستند که می تواند در کاهش وزن و سوختن چربی های شکم موثر است. در این مقاله قصد داریم بهترین آجیل برای کاهش وزن را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین آجیل برای کاهش وزن

اگر تا کنون از این خوراکی خوشمزه در رژیم غذایی خود استفاده نکرده اید و از تاثیر مصرف آجیل برای لاغری غافل بوده اید؛ امروز پس از آشنایی کامل با ویژگی انواع آجیل ها برای لاغری ؛ از آن ها در برنامه غذایی و رژیم لاغری خود استفاده کنید. چند مورد از بهترین انواع آجیل برای لاغری و کاهش وزن عبارتند از:

1) کاهش وزن و رژیم لاغری با بادام درختی

یکی از انواع آجیل ها برای لاغری بادام درختی است که در عین کاهش وزن، سلامت قلب شما را نیز تضمین می کند. این مغزدانه خوشمزه سوخت و ساز بدن را کنترل می کند و در کاهش چربی های شکم و پهلو بسیار موثر است. بادام درختی به دلیل داشتن فیبر فراوان علاوه بر ایجاد احساس سیری در فرد ، تنظیم کننده بسیار خوبی برای فشار خون و قند خون است.

خرید بادام درختی

خرید بادام درختی در انواع مختلف از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com )

 

2) کاهش وزن و رژیم لاغری با گردو

یکی دیگر از مغزدانه های آجیلی گردو است که هر چند در گروه مغزهای پر چرب قرار می گیرد ولی باید گفت که چربی آن از نوع غیر اشباع و ضروری برای بدن است که به بهبود گردش خون نیز کمک می کند. خوردن گردو برای لاغری هم باعث کاهش کلسترول خون می شود و هم انعطاف عروق قلبی را به همراه دارد و همینطور از بروز آلزایمر نیز جلوگیری می کند. اگر در طول روز حدود 40 گرم گردو در برنامه غذایی مصرف شود ، می تواند فیبر کافی برای احساس سیری را فراهم آورد.

خرید گردو

خرید گردو در انواع مختلف و با کیفیت بالا از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com )

 

3) کاهش وزن و رژیم لاغری با پسته

یکی از مهمترین انواع آجیل برای لاغری پسته و مغز پسته است. یکی از ترکیبات مهم در پسته آنتی اکسیدان آن است که می توان مقدار آن را از رنگ سبز و خاص پسته تشخیص داد. یکی از دلایل مهمی که توصیه می شود برای لاغری پسته مصرف کنید به دلیل ایجاد احساس سیری آن است؛ به این صورت که اگر حدود یک سایت یا یک ساعت و نیم قبل از وعده غذایی چند عدد پسته خام مصرف شود؛ معده شما هنگام وعده اصلی احساس سیری خواهد داشت و میل به مصرف غذاهای چرب در شما کاهش پیدا خواهد کرد.

خرید پسته درجه یک

خرید انواع پسته درجه یک و ارزان از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com )

 

4) کاهش وزن و رژیم لاغری با بادام هندی

بادام هندی به دلیل داشتن مقدار فراوانی فیبر و مس در لیست آجیل های مناسب برای لاغری قرار می گیرد. از طرف دیگر وجود مقدار قابل توجهی منیزیم در بادام هندی برای تنظیم سوخت و ساز چربی های جذب شده در بدن و کربوهیدرات ها بسیار حائز اهمیت است.

خرید بادام هندی

( خرید بادام هندی در انواع مختلف و با کیفیت بالا از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com )

 

5) کاهش وزن و رژیم لاغری با بادام زمینی

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دائم احساس گرسنگی دارید و نمی توانید ریزه خواری خود را کنترل کنید، مصرف بادام زمینی را فراموش نکنید. بادام زمینی جزو بهترین آجیل ها برای لاغری و کاهش وزن محسوب می شود که مصرف آن در رژیم غذیی می تواند جلوی ریزش مو را بگیرد و در عوض موهای براق و پرپشتی را به شما ببخشد. به طور کلی اگر می خواهید که رژیم حاوی مواد مغذی، آنتی اکسیدان های مفید و انواع ویتامین ها داشته باشید؛ مصرف بادام زمینی را در رژیم لاغری خود فراموش نکنید.

( خرید بادام زمینی در انواع و طعم های مختلف و قیمت مناسب از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com  )

 

6) کاهش وزن و رژیم لاغری با فندق

اگر به دنبال شناخت بهترین آجیل برای لاغری هستید، فندق را فراموش نکنید. مغز فندق گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که اشتهای کاذب دارند. همچنین فندق برای درمان یبوست و مشکلات گوارشی نیز بسیار مناسب است و وجود آن در رژیم های غذایی مختلف برای لاغری بسیار ضروری است. همچنین فندق با کاهش دادن چربی های مضر بدن، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نیز در فرد کاهش می دهد.

( خرید فندق درجه یک و با کیفیت بالا از خشکبار کشاورزی keshavarzinuts.com )

 

مهمترین فواید آجیل ها که باعث لاغری می شوند!

آجیل ها تنوع بسیار بالایی دارند که هرکدام از آن ها به دلیل داشتن خواص و ویژگی های منحصر به فردی که در بخش قبل بیان شد می توانند در رژیم لاغری با آجیل موثر واقع شوند. به طور کلی اکثر مغزدانه های آجیلی به دلیل داشتن خواص زیر در درمان چاقی و کاهش وزن موثر هستند که عبارتند از :

  • حاوی چربی های غیر اشباع و سالم هستند.
  • از مواد مغذی کافی برخودارند.
  • مقادیر بسیار بالایی آنتی اکسیدان دارند.
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی فراوان و متنوعی هستند.
  • به سرعت می توانند در فرد احساس سیری کاذب ایجاد کنند که به دلیل وجود فیبر در آن ها است و جلوی پرخوری فرد را می گیرد.
  • انرژی سوزی بدن را در زمان استراحت افزایش می دهند.
  • سرشار از امگا 3 هستند.
  • قند خون فرد را کاهش می دهند که منجر به کاهش اشتهای فرد به مصرف شیرینی ها و غذاهای پر کالری می شود.
  • با افزایش سطح انرژی بدن، احساس خستگی را در فرد کاهش می دهند.

 

نکات طلایی در رژیم لاغری با آجیل

حال که با بهترین آجیل ها برای لاغری آشنا شدید بهتر است نکات طلایی در رابطه با مصرف آجیل در رژیم لاغری را نیز بدانید که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  1. آجیل هایی که در این رژیم ها مصرف می شوند باید به صورت خام باشند تا اثر چربی سوزی بهتری داشته باشند.
  2. آجیل های حاوی آنتی اکسیدان در رژیم لاغری از ابتلا به سرطان جلوگیری می کنند.
  3. آجیل هایی برای لاغری مفید هستند که به کاهش کلسترول بدن نیز کمک کنند و حاوی چربی غیر اشباع و مفید باشند.
  4. آجیل های انتخابی برای لاغری نه تنها در کاهش وزن بلکه باید تامین کننده سایر نیازهای بدن نیز باشند.
  5. رژیم لاغری با آجیل زمانی موثر خواهد بود که مغزدانه های آجیلی هنگام مصرف به خوبی جویده شوند.
  6. برای اثر بخشی بهتر آجیل برای لاغری بهتر است هنگام مصرف این خوراکی ها آب بیشتری بنوشید.
  7. بهترین روش برای تبدیل آجیل خام به بوداده استفاده از فرهای خانگی بدون اضافه کردن روغن و نمک است.
  8. امگا 3 موجود در آجیل برای لاغری اثری مانند آسپرین در بدن دارد.

 

خرید انواع آجیل از خشکبار کشاورزی

همان طور که گفته شد یکی از راه های مفید برای لاغری و کاهش وزن، داشتن رژیم لاغری با آجیل است. در این مقاله ضمن بیان خواص آجیل ها در لاغری برخی از مهم ترین انواع آن ها نیز معرفی شد. نکته ای که در این بخش حائز اهمیت است، این است که کیفیت آجیل ها و قیمت مناسب آن ها از نظر خریداران بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. برای این منظور پیشنهاد ما به شما خرید انواع آجیل برای لاغری از فروشگاه خشکبار کشاورزی است که دارای فروش حضوری و اینترنتی به آدرس keshavarzinuts.com است. تمام آجیل های موجود در این فروشگاه با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می شوند و شما می توانید با سفارش و خرید آن ها، یک رژیم لاغری موثر و مطمئن را پیش بگیرید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها