شیک ترین میز ناهار خوری را از کجا بخریم؟

کد خبر: 1251429
شیک ترین میز ناهار خوری را از کجا بخریم؟

 

 

 

انتخاب میز ناهارخوری

بسیاری اوقات میز ناهار خوری در قلب خانه قرار دارد. میز ناهار خوری مکانی است که نه تنها یک غذای عالی سرو می شود بلکه اعضای خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند و اوقات ارزشمندی را کنار هم سپری می کنند. شما حق دارید بخواهید که برای این لحظه ها از شیک ترین میز و صندلی استفاده کنید و بیشترین راحتی و لذت را تجربه کنید.

عوامل زیادی هستند که بر انتخاب شما اثر می گذارند و بهتر است با بررسی موارد مختلف بهترین تصمیم ها را بگیرید. بیشتر خاطرات خوب مربوط به زمانی است که برای صرف غذا دور هم هستید. اگر دقیق تر بگوییم حتی بدون صرف غذا اتفاقات خوب و به یاد ماندنی از دور هم بودن حول میز ناهار خوری روی می دهد. می توانید میزی انتخاب کنید که با شما پیر شود و یادگار این لحظه های دلنشین و خوش طعم زندگی تان باشد.

موقعیتی که از میز ناهار خوری تان استفاده خواهید کرد، یا حتی موقعیت خودتان می تواند یکی از اولویت های انتخاب شما باشد. میزی که برای مهمانی های رسمی در نظر گرفته می شود با میز ناهار خوری کسی که سرش شلوغ است و می خواهد کمتر کثیف شود و سریع تر پاک شود، فرق دارد. در بعضی خانه ها میز ناهار خوری کاربرد های بیشتری دارد و ممکن است برای انجام تکالیف کودکان یا یک میز کار موقت از آن استفاده شود. اگر مستاجر هستید میزهای سبک و بادوام انتخاب بهتری هستند. مسایلی مثل شکل و ابعاد میز ناهار خوری، رنگ، تعداد نفرات، نوع طراحی، مواد اولیه و در کنار همه این ها هزینه ای که بابت خرید و سفارش پرداخت می کنید نیز مهم هستند. اگر آگاهانه انتخاب کنید، خرید میز ناهار خوری می تواند یک تجربه خوشحال کننده باشد.

شکل و ابعاد میز ناهار خوری

اولین چیزی که در انتخاب دکوراسیون و وسایل منزل نظر ما را جلب می کند، شکل و ابعاد و رنگ است. میز ناهار خوری هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا دیگر تنوع طرح ها آنقدر بالاست که برای هر سلیقه ای طرحی جذاب وجود دارد و افراد بیشتری می توانند انتخاب رضایتمندانه ای داشته باشند. دیجی چوب سابقه ای طولانی در تولید انواع میز و صندلی ناهار خوری دارد. سال ها شاهد رفت و آمد و سلیقه های متفاوت بوده و توانسته است نظر مثبت مشتریان را جلب کند.

images_1697891512_6533c4b8100f5.jpg

شکل میز ناهار خوری

آیا یک ناهار خوری کم جا و گرد دوست دارید؟ شاید یک گوشه دنج در اتاق تان دارید و می خواهید با یک میز مربع آن مکان را به جای مناسبی برای صرف غذا تبدیل کنید. میزهای دایره ای و مربعی احساس صمیمیت بیشتری ایجاد می کنند چون همه افراد به یک اندازه از هم فاصله دارند. شاید دوست دارید یک میز بزرگ مستطیلی داشته باشید و بتوانید 8 تا صندلی دورش بگذارید و هر وقت هم دلتان خواست با یک نیمکت غذا خوری کمی دکوراسیون را تغییر دهید. میز های بیضی شکل هم جذاب هستند و مثل میز های دایره ای احساس اجتماعی بودن را تقویت می کنند.

همین طور مناسب است میز ناهار خوری خود را طوری انتخاب کنید که با شکل اتاق هماهنگی داشته باشد. وقتی درباره هماهنگی با اتاق صحبت می کنیم منظورمان این است که پس از نشستن افراد جریان هوا و انرژی به طور مناسبی در حرکت باشد و اوقات بهتری برایتان فراهم شود. توجه به جهت نور پردازی و شکل لوستر نیز می تواند یک باریک اندیشی در خرید میز ناهار خوری باشد. چون بهتر  است اندازه لوستر و نور متناسب با میز ناهار خوری تان باشد.

هر طرحی طرفداران خود را دارد. هر کدام از این شکل ها را که مورد پسندتان است، یا به دکور منزل تان می آید می تواند به شما تعلق بگیرد. برای تمام این سلیقه ها میز و صندلی داریم. می توانید رنگ چوب یا جنس و رنگ پارچه را هم خودتان انتخاب کنید. از اینکه انتخاب اینقدر آسان شده است خوشحال هستید؟ پس با ما باشید تا خوشحال تر شوید.

images_1697891554_6533c4e2171c4.jpg

ابعاد و تعداد نفرات

آیا زوجی جوان هستید، فعلا یک خانه نقلی زیبا دارید و یک ست دو نفره برایتان کافیست؟ یا خانواده تان کمی بزرگتر شده است و حالا به یک میز 6 یا 8 نفره نیاز دارید؟ فرقی نمی کند اتاق ناهار خوری تان یک سالن باشد یا یک اتاق نسبتا کوچک، افراد زیادی دور میز باشند یا یک خلوت دو نفره داشته باشید، برای ما همه مشتریان مان مهم اند و ابعاد میزهای ناهار خوری ما از 2 تا 8 نفر متغیر هستند.

از طرفی در بعضی انتخاب ها دست تان باز است و می توانید تعداد صندلی بیشتری دور میز بچینید و نگران یکی دو نفر مهمان ناخوانده نباشید. با این حال ابعاد و تعداد نفرات دلخواه شما قابل سفارش است و کارشناسان ما همیشه پاسخگو هستند. توجه کردن به این عوامل کمک می کند میزی انتخاب کنید که نه تنها نیازتان را برطرف کند بلکه تعادل بیشتری در دکوراسیون شما به ارمغان بیاورد.

images_1697891566_6533c4ee01a7f.jpg

انتخاب رنگ

رنگ ها می توانند شخصیت جدیدی به اتاق ناهار خوری شما بدهند. بهترین کار در انتخاب رنگ میز ناهار خوری این است که یکبار دیگر به محیط اطراف خود نگاهی بیندازید و رنگی را انتخاب کنید که در تکامل یا هماهنگی با بقیه رنگ ها باشد. اگر فرزندان خردسالی دارید شاید بهتر است فعلا به رنگ های روشن فکر نکنید تا کمتر مجبور به شستشو و پاک کردن های مداوم باشید. گاهی بهتر است رنگ میز و صندلی ها تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند و گاهی هم لازم است با رنگ های متضاد حس بیشتری به فضای خود بدهید. با وجود تمام این ها، انتخاب رنگ جایی است که می توانید خلاقیت خود را بروز دهید و یک ترکیب رنگ عالی برای میز و صندلی ناهار خوری سفارش دهید.

images_1697891587_6533c5035481c.jpg

هزینه و قیمت خرید

قیمت میز ناهار خوری چستر به عوامل متعددی بستگی دارد. موادی که میز از آن ساخته شده است یا اندازه آن، به طرز واضحی بر قیمت اثر می گذارند. نوع طراحی و پیچیدگی و ظرافت تلاشی که برای تولید یک میز صرف شده است نیز از عوامل موثر دیگر بر قیمت هستند.

یک انتخاب شیک برای میز و صندلی ناهار خوری ارزش هزینه کردن را دارد. این هزینه صرفا برای نشستن نیست بلکه برای خلق لحظه هایی ارزشمند بخاطر بودن کنار عزیزانمان است. اگر میز ناهار خوری کاربردی بیشتر از صرف غذا برای شما داشته باشد در واقع با یک خرید به چند هدف می رسید. بنابراین هزینه ای که برای خرید میز ناهار خوری صرف می کنید یک سرمایه گذاری مثبت است. اگر هزینه ها چندان اهمیتی برای شما ندارند باز هم قیمت های اقتصادی ما رضایت مضاعفی به شما خواهد داد چون مهم است که حاصل تلاش های خود را برای چه چیزی صرف می کنید.

اگر هم نگران بالا رفتن هزینه ها هستید ما خبر خوبی برایتان داریم. شما می توانید از دیجی چوب با بودجه ای حتی تک رقمی ناهار خوری شیکی را سفارش دهید. قیمت میز ناهار خوری کم جا مسرت بخش است و فرصتی فراهم می کند تا علاوه بر خرید ناهار خوری، پس انداز کنید یا لوازم دیگری سفارش دهید. سلیقه خودتان را با محصولات ما تلفیق کنید و دکوراسیون منحصر به فرد خودتان را داشته باشید.

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها