مبل و میز ناهار خوری ست

کد خبر: 1219906
مبل و میز ناهار خوری ست

 

 

هیچ چیزی به اندازه مبل و میز ناهار خوری ست نمی تواند سبک دکوراسیون خانه شما را چشم نواز کند. چه برای یک داشتن یک مهمانی شام باشد و چه برای لحظات شاد کنار خانواده که مبل و میز ناهار خوری نقش اساسی را در فضای خانه شما ایفا می کند.

مبل و میز ناهار خوری ست یکی از سبک های بسیار محبوب و پر کاربرد برای خانه های مدرن امروزی است. اما انتخاب آن بین صدها مدل شاید آسان به نظر نیاید.

ما در این مقاله می خواهیم به بررسی انواع مختلف مبل و میز ناهار خوری ست بپر دازیم تا شما بیشتر با انواع آن آشنا شوید.

میز ناهار خوری چیست؟

میز ناهار خوری یکی از ضروری ترین وسایل منزل می باشد چرا که بهتر است غذا را روی آن میل کنید تا روی زمین زیرا نششتن به روی زمین باعث به وجود آمدن مشکلات جسمانی

مانند کمر درد، پادرد می شود. امروزه استفاده از این میزها در دکوراسیون منازل بسیار باب شده است اما به تنوع جنس و مدل های مختلف ممکن است ندانید که چه مدل مبل و میز

ناهار خوری را انتخاب کنید.

سبک و طراحی

اصولا خانه شما نشان دهنده مستقیمی از سلیقه و استایل شخصیتی شما را به نمایش می گذارد. به همین علت انتحاب تک تک وسایل خانه بسیار حائز اهمیت می باشد.

اگر دکوراسیون خانه شما دارای سبک خاصی است پیشنهاد می شود خرید مبل و میز ناهار خوری ست هم هماهنگ با همان سبک تهیه شود.

انواع سبک ها:

  • کلاسیک
  • سنتی
  • مدرن
  • مینیمال

این مسئله باعث به وجود آمدن یک هارمونی یا هماهنگی بین وسایل خانه تان می شود.

 

سایز مبل و میز ناهار خوری ست

بهتر است برای انتخاب مبل و میز ناهار خوری ست با ابعاد و اندازه مناسب دو نکته را مد نظر گرفت: تعداد اعضای خانواده و ابعاد و فضای خانه تان.  بهتر است مبل و میز ناهار خوری را انتخاب کنید که با این دو فاکتور هماهنگ باشند و خیلی بزرگ یا کوچک نباشند و کاملا متناسب با فضای آشپزخانه و پذیرایی شما باشند.

شکل ظاهری میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کم جا اغلب به شکل گرد، بیضی، مربع و یا مستطیل هستند. هر کدام از این مدل ها مزایا و معایب مختلفی دارد و باید متناسب با فضای خانه انتخاب شوند.

میز های گرد اصولا برای فضا های کوچیک تر انتخاب می شوند و میز های مستطیلی از محبوبت خاصی برخوردار هستند و ظاهری کلاسیک و مدرن دارند.

متریال به کار رفته در مبل و میز ناهار خوری ست

جنس و متریال به کار گیری در مبل و میز ناهار خوری ست  چه از نظر زیبایی و و چه از نظر مقاوت و طول عمر بسیار حائز اهمیت است مبل ها اکثرا از چوب ساخته می شوند اما میز

های ناهار خوری از ترکیب چوب، شیشه و گاهی فلز طراحی و ساخته می شوند.

لذا هنگام انتخاب مبل و میز ناهار خوری ست باید به متریال، نحوه نگهداری، تمیزکردن، دوام و زیبایی آن را در نظر داشته باشید.

انواع چوب بکار رفته شده در مبل و میز ست

همانطور که می دانید چوب یکی از اصلی ترین مصالح برای ساخت مبل و میز ناهار خوری ست به حساب می آید و انوع مختلفی دارد.

چوب گردو: این چوب بسیار زیبا و خوش نقش و نگار است و قابلیت کنده کاری و منبت کاری و همچنین رنگ پذیری بسیار بالایی دارد.

چوب راش: این چوب از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و در برابر بسیاری از آسیب ها مقاوم است.

چوب توسکا: این چوب از مدل های سبک و تا نیمه سبک به شمار می آید و در برابر آب بسیار مقاوم است.

چوب چنار: قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و برای ساخت صندلی های مختلف کارایی دارد.

میز ناهار خوری مدرن

 

مبل های راحتی

شیشه

استفاده از شیشه به روی میز ناهار خوری باعث زیبایی و بالا رفتن عمر چوب آن می شود.

انواع مبل و میز ناهار خوری

مبل و میز ناهار خوری 4 نفره دارای سبک ها و انواع مختلفی هستند از جمله:

  • کلاسیک
  • راحتی
  • استیل
  • سلطنتی

ست مبل و میز ناهار خوری کلاسیک

مبلمان کلاسیک یکی از لاکچری ترین مدل های مبلمان است که همیشه رو مدل است و هیچ گاه از بورس نمی افتد چرا که تلفیقی از هنر سنتی و مدرن است.

ست مبل و میز ناهار خوری کلاسیک دارای تاج های کوتاه و منبت کاری های کم عمق و ظزیف هستند و یکی از نکات مهم برای خرید این نوع مبل این است که تاج و نقش و نگار های مبل با میز ناهار خوری ست آن کاملا هم شکل و قرینه باشند.

ست مبل و میز ناهار خوری راحتی

این مدل مبل بسیار پر طرفدار و محبوب است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای ست کردن مبل و میز ناهار خوری راحتی از پارچه های یکسان استفاده کنید یا فرم صندلی ها را با هم هماهنگ و ست کنید.

ست مبل و میز ناهار خوری سلطنتی

این مدل مبل بسیار خاص و چشم نواز می باشد و طرفدارهای خاص خودش را دارد. در این مبلمان از منبت کاری های بسیار ظریف و فروانی استفاده شده است و این کنده کاری ها نسبت به مبلمان کلاسیک بسیار بیشتر و ظریف تر هستند  روی دسته ها، تاج و پایه های  مبل و میز ناهار خوری سلطنتی از منبت کاری فراوانی استفاده شده است. همچنین وزن این مبلمان نسبت به مبل و میزناهار خوری کلاسیک بیشتر و سنگین تر است.

ست مبل و میز ناهار خوری استیل

این نوع مدل دقیقا همانند مبل و میز ناهار خوری سلطنتی است و مناسب چیدمان و دکوراسیون خانه های بزرگ می باشد البته این مسئله مربوط به سلیقه شما می شود.

میز ناهار خوری جدید

 

انواع مختلف میز ناهار خوری

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم نگاهی جامع و کلی به انواع مبل و ناهار خوری ست بیاندازیم و شما را با این مدل ها بیشتر آشنا کنیم.

با توجه به موارد بیان شده در این مقاله و نقش مبل و میز ناهار خوری ست در دکوراسیون داخلی منزل لازم است در خرید این نوع وسایل دقت زیادی داشته باشیم و با توجه به سبک و سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها