بوتاکس، راهی برای خداحافظی با چین و چروک صورت!

کد خبر: 1068667

1

چین و چروک‌های صورت رفته رفته موجب کاهش اعتماد به نفسمان می‌شوند؛ به گونه‌ای که دیگر دوست نداریم وقتی در آینه به خودمان نگاه می‌کنیم، چین و چروک‌ها را بر روی پوست صورتمان ببینیم. اگر شما هم چنین حس و حالی دارید و بابت آن ناراحت هستید، می‌توانید برای تجربه کردن دوباره جوانی و خلاص شدن از شر همه خطوطی که باعث آزارتان می‌شوند، سری به کلینیک زیبایی دکتر زمانی بزنید و با تزریق بوتاکس برای همیشه با چروک‌های صورتتان خداحافظی کنید.

 

کلینیک زیبایی زمانی با داشتن 18 سال سابقه زیبایی همراه با تیم بسیار حرفه ای خود توانسته عناوین مختلفی چون بهترین مرکز تزریق ژل در تهران ، دکتر خوب بوتاکس در تهران و بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران از آن خود نماید. همه ی این موارد ذکر شده با توجه به رضایت مراجعین به کلینیک ما بر سر زبان ها افتاده است و ما همه‌ی این عناوین را همیشه در راستای رضایت مراجعه کنندگانمان به کار گرفته ایم و معتقدیم که رضایت شما بهترین تبلیغ ماست.

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

به طور کلی ژل ها به دو دوسته موقت و دائم از یکدیگر تفکیک می‌شوند که اگر بخواهیم یک گزینه را توصیه کنیم ژل های موقت انتخاب بهتری خواهند بود. لازم است که بگوییم ژل های دائم یا نیمه دائم از ماندگاری بیشتر برخوردارند ولی اگر از نتیجه بعد از آن راضی نباشید امکان تخلیه آن کار بسیار دشواری است. در انتخاب نوع ژل، میزان حجم دهی و برند آن بسیار دقت نمایید زیرا همه این ها در کنار هم می‌تواند بهترین نتیجه را به شما بدهد. کلینیک زیبایی زمانی همیشه کیفیت و رضایت مراجعین را اولویت و سرلوحه کار خود قرار داده است، همین امر موجب شده است که علاوه بر این که نظر مراجعین بسیاری را به خود جلب کند بلکه به عنوان بهترین مرکز تزریق ژل در تهران نیز شناخته شود. تمامی ژل های مصرفی در کلینیک زمانی بر پایه هیالورونیک اسید بوده و بسیار با کیفیت می‌باشد.

 

دکتر بوتاکس خوب در تهران

2

برای انتخاب دکتر بوتاکس خوب در تهران حتما موارد مهم زیبایی از جمله تخصص و تیم حرفه ای را مهم ترین ملاک انتخاب خود قرار دهید، زیرا ایجاد تغییر در چهره مستلزم دانش زیبایی و تخصص پزشکی است. صورت اولین قسمت در اعضای بدن است که در برخورد اول بسیار نظر را جلب می‌کند بنابراین در ایجاد تغییر صورت دقت لازم را داشته باشید. ایجاد چین و چروک در صورت با افزایش سن امری کاملا طبیعی است که برای از بین بردن آن روش های مختلفی از جمله تزریق بوتاکس وجود دارد.

بوتاکس متشکل مواد سمی کم خطری است که موجب توقف حرکات اضافی عضلات شده و چین و چروک های ایجاد شده در نواحی مختلف را به طور موقت از بین می‌برد. بوتاکس در نواحی مختلف از جمله زیر بغل انجام می‌شود که از فعالیت بیش از حد غدد عرق جلوگیری نموده و تعریق زیاد را متوقف می‌کند. کلینیک زیبایی زمانی با داشتن تیم حرفه ای این کار را برای شما مراجعین محترم بسیار آسان نموده  زیرا هم از پزشک متخصص زیبایی شناسی بهره می‌برد و هم تمامی مواد استفاده در کار مورد وزارت بهداشت می‌باشد. ما در کلینیک تزریق بوتاکس را در تمامی نواحی از جمله کف دست، کف پا، زیر بغل و درمان میگرن انجام می‌دهیم.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

امروزه روش های بسیاری  جهت زیبایی رواج یافته است که نظر بسیاری را به خود جلب نموده یکی از این روش ها، زاویه سازی صورت است. برای انجام این روش در انتخاب دکتر دقت نمایید تا نتیجه کار دقیقا منطبق با خواسته های شما انجام شود. ما در تیم پزشکی زمانی با داشتن بهترین دکتر زاویه سازی در تهران ، ابتدا نواحی مختلف صورت را آنالیز می‌کنیم سپس پزشک زیبایی شناسی با در نظر گرفتن جهت زیبایی صورت و زوایای مختلف، تعیین می‌کند که زاویه سازی با کدام روش برای کدام قسمت مناسب تر است. زوایه سازی صورت به چند روش نخ و تزریق چربی در نواحی مختلف چون چانه، نواقص بینی و از بین بردن غبغب با تشخیص پزشک انجام می‌شود. تمامی روش های به کاربرده در کلینیک ما مطابق با جدیدترین روش های زیبایی روز دنیا است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها