خرید آنلاین طلا، جواهرات و انواع سرویس و دستبند طلا با تضمین اصالت

کد خبر: 1105487

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود افزایش قیمت طلا ولی همچنان این فلز یکی از محبوب‌ترین کالاهای لوکس و زینتی برای اکثر افراد به حساب می‌آید. قیمت بالای طلا خرید آن را برای بسیاری از افراد سخت و مشکل کرده است. علاوه بر قیمت همواره عوامل دیگری نیز وجود دارند که خرید چنین کالاهای گران قیمتی را پر استرس می‌کند.

یکی از این موارد خراب بودن یا مغایرت داشتن کالا به خصوص در هنگام خرید آنلاین آن است. به همین دلیل است که در هنگام خرید آنلاین طلا، جواهرات و انواع دستبند و گردنبند طلا باید فروشنده اصالت آن را تضمین کند و در صورت خرابی یا مغایرت داشتن کالا خریداری شده بازگشت و تعویض آن را ضمانت کند.

حتی اگر از برندهای قدیمی و اسم و رسم‌داری خرید انجام شود، همچنان چنین نگرانی‌هایی وجود خواهد داشت. در این مقاله نکاتی را به شما خواهیم گفت که با دانستن آن‌ها می‌توانید با خیال راحت‌تری دست به خرید آنلاین بزنید.

خرید آنلاین دستبند طلا

چرا باید طلا و جواهرات خریداری کنیم

از دیرباز طلا به عنوان یک فلز کمیاب و محبوب در بین مردم شناخته می‌شد. از همان ابتدا از فلز طلا برای تولد انواع جواهرات و وسایل ارزشمند استفاده می‌شد. علاوه بر آن مردم از طلا برای نشان دادن مقام اجتماعی و قدرت خود استفاده می‌کردند.

جواهراتی که از طلا درست می‌شوند در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه و به شکل انواع، گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و ... تولید می‌شوند. طلا به دلیل درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی که در استایل هر شخصی می‌تواند ایجاد کند، به یکی از محبوب‌ترین کالاهای زینتی و لوکس بدل شده است. علاوه بر آن خرید طلا به عنوان یک روش سرمایه گذاری مطمئن نیز شناخته شده است.

وجود چنین ویژگی‌هایی در طلا باعث شده است تا افراد زیادی روی به خرید طلا و جواهرات ساخته شده از طلا بیاورند. شما می‌توانید به طلا فروشی‌ها یا بازار طلا فروشان در بازار سر بزنید و طلای مدنظر خود را پیدا کنید. البته راه آسان‌تری نیز وجود دارد که با صرف زمان و هزینه بسیار کمتری می‌توانید طلا و جواهرات خود را خریداری کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت، شما از هر جای کشور می‌توانید به صورت آنلاین محصولات موجود را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه کنید. امروزه وب‌سایت‌های متعدد زیادی در حال فعالیت در زمینه فروش آنلاین طلا فعالیت می‌کنند. با خرید آنلاین طلا و جواهرات مورد نظر خود می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، همچنین با وجود پاندمی کرونا استفاده از چنین روشی بسیار امن‌تر از خرید حضوری محسوب می‌شود.

تضمین اصل بودن طلا در هنگام خرید آنلاین

خرید آنلاین همواره مشکلات خاص خودش را داشته، اما یک سری نکات ساده وجود دارد که با دانستن و رعایت آن‌ها حین خرید، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. مهم‌ترین نکته در رابطه با خرید طلا به صورت اینترنتی، خرید آن از فروشگا‌های معتبر و صاحب نام در این زمینه است.

همچنین فروشگاه‌های آنلاین باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند و به درگاه‌های بانکی معتبر متصل باشند. معمولا نماد اعتماد الکترونکی در پایین صفحه سایت و در فوتر آن قرار دارد. با کلیک کردن بر روی نماد الکترونیکی می‌توانید از معتبر بودن سایت با خبر شوید.

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به معنای معتبر بودن سایت می‌باشد و هرگز از سایت‌هایی که این نماد را ندارند استفاده نکنید. در ضمن صفحات قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین را بررسی کنید و ببینید که آیا خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌کنند یا خیر.

مثلا بررسی کنید که آیا فروشگاهی که می‌خواهید طلا و جواهر خود را از آن‌ها خریداری کنید آیا ضمانت بازگشت محصول یا ضمانت تعویض محصول را دارد یا خیر. برخی از فروشگاه‌های آنلاین طلا مانند فروشگاه گالری ربیعی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند که تا 5 روز پس از خرید محصول مورد نظر، در صورتی که محصول دارای مشکل باشد، اقدامات لازم جهت تعویض محصول را انجام دهند.

نکته دیگری که در هنگام خرید طلا باید آن را در نظر بگیرید، دریافت فاکتور معتبر از فروشنده در حین خرید طلا و جواهرات می‌باشد. فاکتور با ارزش طلا برابری می‌کند و در صورتی که شما فاکتوری دریافت نکرده باشید، در آینده نمی‌توانید طلا و جواهرات خود را به فروش برسانید.

نداشتن فاکتور طلا می‌تواند دلیلی بر عدم کیفیت محصول یا وجود ایراداتی در آن باشد، پس حتما در هنگام خرید آنلاین طلا و جواهرات به موجود بودن فاکتور توجه فرمایید. همچنین در هر فاکتور طلا باید مواردی همچون سربرگ فاکتور، مشخصات خریدار، نام کامل محصول خریداری شده، قیمت روز طلا، عیار طلا، فی اجرت (کارمزد طلاساز)، سود تک فروشی، متعلقات طلا، مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی پرداخت و مهر و امضای طلا فروشی موجود باشد.

با رعایت این نکات می‌توانید با خیال راحت خرید آنلاین طلای خود را انجام دهید و از جواهرات مورد نظر خود به شادی استفاده نمایید.

چه نوع طلا و جواهراتی را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد

تقریبا هر محصول زینتی و جواهرآلاتی که از طلا درست شود را می‌توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید. کافیست به فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید و از قسمت جستجوی آن‌ها محصول مورد نظر خود را جستجو کنید یا اینکه با استفاده از دسته بندی‌های موجود به تمامی محصولات دسترسی پیدا کنید.

سرویس طلا

سرویس‌های طلا ست کاملی می‌باشند که برای استفاده در استایل‌های رسمی و برای مهمانی و دورهمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برند‌های مهتبر و مختلفی در دنیا انواع سرویس طلا را طراحی و تولید می‌کنند. در هنگام انتخاب و خرید سرویس طلا جدید مدنظر خود به رنگ پوست و استایل شخصی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. انتخاب درست سرویس طلا می‌تواند بر روی زیبایی شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

دستبند طلا

دستبند‌های طلا یکی از اقلام مورد علاقه خانم‌ها می‌باشد. اکثر خانم‌ها از انواع دستبند ضریف و کوچک به صورت روزانه استفاده می‌کنند. دستبند‌های طلا به صورت مدل‌های النگویی و زنجیری طراحی و تولید می‌شوند. همچنین در کنار طلا از انواع چرم‌ها یا سنگ‌های قیمتی به عنوان جواهر روی آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع دستبند مردانه، زنانه و کودکانه طلا را در این فروشگاه‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید دستبند طلا آنلاین اقدام نمایید.

گردنبند طلا

گردنبند‌های طلا یکی دیگر از محصولات ساخته شده از طلا می‌باشند که بسیار پر طرفدار هستند. برندهای معتبر و معروفی مانند کارتیه، ون کلیف، لویی ویتون، چوپارد، آکوا، گوچی، شنل، هرمس، تیفانی و برندهای بیشمار دیگری انواع گردنبند‌های زنانه و مردانه را طراحی و تولید می‌کنند. در هنگام خرید گردنبند باید به رنگ پوست، فرم صورت و کوتاهی و بلندی گردن دقت نمایید.

انگشتر طلا

انگشتر‌ طلا یکی از انواع جواهرات محبوب در بین خانم‌ها است که به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ضمن انگشتر‌های طلا نمادی از عشق و دوست داشتن می‌باشند و برای خواستگاری کردن از انواع انگشتر نگین‌دار و بدون نگین استفاده می‌شود.

گوشواره طلا

گوشواره طلا یکی از پر فروش‌ترین محصولات ساخته شده با طلا می‌باشد و می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه به دوستان و آشنایان خود بدهید. در هنگام خرید گوشواره به نکاتی که در این پست گفته شد توجه فرمایید و حتما از فروشگاهی که ضمانت برگشت و تعویض کالا دارد، مانند فروشگاه آنلاین ربیعی برای خرید استفاده نمایید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین موجود در ایران که در زمینه فروش انواع طلا و جواهرات فعالیت می‌کند، فروشگاه آنلاین گالری ربیعی می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت و تضمین اصل بودن و کیفیت کالاها، اقدام به خرید طلا آنلاین از سایت https://rabieigallery.com/ کنید.

لینک خبر اصلی در سایت همشهری

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها