خرید باشگاه مشتریان تضمین سود و درآمد شرکت شما

کد خبر: 1117775

خرید باشگاه مشتریان تضمین سود و درآمد شرکت شما

آیا تا به حال در مورد خرید باشگاه مشتریان برای کسب و کار خودتان فکر کرده‌اید. یا اصلا در مورد ماهیت این باشگاه و میزان تاثیری که در سود و درآمد یک شرکت دارد اطلاع دارید. شاید در ابتدا درک این قضیه که چگونه با گرد هم آوردن مشتریان و اهمیت به رفتار آنها می‌توانید میزان مشخصی از سود شرکت خود در آینده را تضمین کنید، کمی گنگ باشد. اما زمانی که با کارکرد و استراتژی‌های این پدیده آشنا شوید به تأثیر حفظ مشتری و تضمین درآمد خود از این طریق پی خواهید برد.

شناسایی مشتریان پرسود از طریق خرید باشگاه مشتریان

مشتری قدیمی را حفظ کن و بدون هزینه مشتریان جدیدی پیدا کن

اگر دارای یک کسب و کار هستید و قصد دارید کار خود را رونق دهید. تلاش برای کسب مشتری و فروش محصول و به دست آوردن سود امری طبیعی است. هر شرکت برای  افزایش فروش و کسب سود بیشتر ناچارا باید هزینه‌هایی را صرف تبلیغات جهت جذب مشتری نماید. قطعا می‌دانید که هزینه‌های تبلیغات و قانع کردن مشتری به اینکه برند شما برند بهتر است،  نسبتا بالا می‌باشد. این مسئله همچنین نیازمند صرف زمان است.

اکنون یک لحظه به این قضیه فکر کنید اگر مشتری سابقی که یکبار محصول خود را به او فروخته‌اید و او راضی بوده است برای شما تبلیغ کند. به نظر شما  این امر تا چه میزان بر موفق بودن تبلیغ تاثیر دارد. در این صورت آیا هزینه‌ی تبلیغات کمتر و تأثیر آن بیشتر نخواهد بود؟ هدف از خرید باشگاه مشتریان نیز همین است. در واقع شما مشتری بالفعل خود را قانع و راضی خواهید کرد تا او نیز شما را به مشتریان بالقوه‌ی دیگری معرفی کند. اکنون شما باید مقداری هزینه  صرف راضی کردن مشتری سابق نمایید که این رقم در مقایسه با تبلیغات گسترده برای جذب مشتری جدید بسیار کمتر خواهد بود. سیستم باشگاه مشتریان با ارائه‌ی امتیازات و پیشبرد استراتژی‌های کاربردی نه تنها  مشتریان فعلی شما را به مشتری دائمی شما تبدیل خواهد کرد بلکه هر مشتری راضی بهترین تبلیغ کننده‌ی برند شما در آینده خواهد بود.

مشتریان وفادار بهترین تبلیغ کنندگان برند شما هستند

امکانات باشگاه مشتریان چگونه است

امکانات باشگاه مشتریان با توجه به نوع کسب و کار، محصولات و خدمات و مشتریان هدف به صورت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. در واقع سناریویی که شما انتخاب نموده‌اید تا از طریق آن با مشتریان خود ارتباط بگیرید تعیین می‌کند که قرار است با خرید باشگاه مشتریان و راه اندازی آن چه امکاناتی در اختیار مشتری قرار دهید. اما به‌طور کلی  با راه اندازی باشگاه مشتریان شما می‌توانید مشتریان خود را شناسایی کنید. برای آنها پنل خصوصی تهیه کنید و اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس آنها را ثبت نمایید. تجزیه و تحلیل این اطلاعات و بررسی ویژگی‌های مشتریانی که به صورت مکرر یک محصول شما را خریداری می‌کنند به شما کمک می‌کند تا روند فروش و درآمد شرکت خود را بسنجید. شما همچنین می‌توانید با دسته بندی کردن مشتریان خود به صورت دوره‌ای یا براساس نوع محصولات خریداری شده توسط آنها، تعیین کنید کدام محصول شما در کدام مقطع زمانی بیشترین فروش را داشته است. مهم ترین قسمت داستان است که با خرید باشگاه مشتریان این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا مشتریانی که بیشترین خرید را از شما داشته‌اند شناسایی کنید و سپس در جهت وفادار نمودن آنها اقداماتی انجام دهید. و از این طریق میزان مشخصی از فروش و سود خود را تضمین خواهید کرد.

حفظ مشتری مهمترین هدف سیستم باشگاه مشتریان

ارتباط با مشتری و توجه به نیازهای آنها در جهت وفادار کردن مشتری و حفظ او بسیار حائز اهمیت است.   همچنین توجه به نیازهای مشتریان فعلی و بررسی رفتار آنها می‌تواند به  بهتر شدن کیفیت محصولات و خدمات شما کمک کند. شما می‌توانید از مشتریان خود درخواست کنید که با پیشنهادات و انتقادات خود شما را در جهت  افزایش و بهبود کیفیت خدمات و محصولات یاری کنند.

یکی از راهکارهایی که معمولا افراد را مشتاق به خرید دوباره از شما می‌کند دادن امتیاز و جوایز می‌باشد. با این ترفند درصد بازگشت مشتری در دوره‌ی بعد بسیار افزایش خواهد داشت. می‌توانید به مشتریانی که میزان خرید آنها از رقم مشخصی بیشتر می‌باشد. کارت قرعه‌کشی داده و جوایزی را به آنها اعطا کنید.

همچنین با خرید باشگاه مشتریان شما می‌توانید اطلاعات مهمی مانند خرید مداوم برخی اقلام شرکت خود توسط برخی مشتریان را به دست آورید. سپس با ارتباط گرفتن با این مشتری از طریق پیامک می‌توانید آنها را از تخفیف‌هایی که بر روی این اقلام گذاشته شده خبردار کنید و آنها را به خرید دوباره از خود تشویق کنید.

با امتیازات نامحدود مشتریان خود را شیفته و وابسته‌ی خود نمایید

تخفیف گذاشتن بر روی برخی اقلام راهکار مناسبی است تا مشتریان خود را به خرید دوباره تشویق کنید. اما راهکار بسیار کارآمدتری وجود دارد که از طریق آن به مشتری خود حق انتخاب می‌دهید که کدام محصول شما را با قیمت کمتری خریداری کند. این راهکار، ارائه‌ی بن کارت به مشتریان است. در این صورت در اعطای تخفیف و امتیاز به مشتری محدودیت قائل نشده‌اید و این خود دلیل محکمی است که مشتری به شما و برند شما علاقه‌مند شود و به مشتری دائمی و وفادار شما تبدیل خواهد شد.

ارائه‌ی بن کارت مشتری را تشویق به خرید دوباره خواهد کرد

آیا خرید باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری پاسخگو خواهد بود

ذکر این نکته مهم است که آیا برای تمامی کسب و کارها می‌توان نسبت به خرید باشگاه  مشتریان و راه اندازی آن اقدام کرد یا خیر. البته که باشگاه مشتریان این قابلیت را دارد که در هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار بگیرد. اما در واقع زمان برگشت سرمایه و سود آوری در کسب و کارهای کوچک طولانی‌تر است. پس اگر کسب و کار کوچکی مانند یک فست فود دارید بهتر است از راهکارهای دیگری مانند تبلیغات مجازی برای جذب مشتری بهره بگیرید.

انتخاب سناریوی مناسب با نوع کسب و کار بیشتر درصد موفقیت را خواهد داشت

عضویت در الماس کارت چه کمکی به شما میکند

اکنون اگر تصمیم به خرید باشگاه مشتریان و راه اندازی آن برای کسب و کار خود گرفته‌اید باید بتوانید از عهده‌ی چالش‌های این روند بر بیایید. این چالش‌ها طبیعی هستند و در هر کسب و کاری وجود دارند برای مثال چگونگی دسته بندی مشتری، ارائه‌ی سناریوهای کارآمد برای امتیاز دهی و خرج امتیازات و حتی انتخاب بهترین نرم افزار.... . بهترین راهکار در این موارد کمک گرفتن از افراد متخصص است که شما را در این مسیر یاری کنند. با عضویت در الماس کارت دیگر نگران هیچ‌ کدام از مراحل خرید باشگاه مشتریان نخواهید بود. الماس کارت تمامی مراحل از خرید نرم افزار گرفته تا انتخاب بهترین پلن مرتبط با نوع کسب و کار برای جذب و حفظ مشتری را انجام خواهد داد تا  شما بتوانید از راه درست وارد شده و بدون افزایش هزینه‌، فروش و سود شرکت خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها