برترین فروشگاه خرید گیفت کارت در سال 1400 معرفی شد

کد خبر: 1124452

برترین فروشگاه خرید گیفت کارت در سال 1400 معرفی شد

در بین تعداد زیادی از فروشگاه‌های گیفت کارت، انتخاب یک مرکز به عنوان برترین فروشگاه خرید گیفت کارت در سال 1400، کار دشواری است. در 2 سال اخیر که تعداد افراد استفاده کننده از فضای مجازی و زمان استفاده از این فضا، با افزایش زیادی روبرو شده، عده زیادی از کاربران نیز، به دنبال خرید گیفت کارت هستند. خرید گیفت کارت اورجینال و ارزان، در دو سال اخیر به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. چنین خریدی را تنها می‌توانید از برترین فروشگاه گیفت کارت ایران انتظار داشته باشید و بتوانید تمامی گیفت کارت‌های موردنظرتان را با قیمت خوبی تهیه کنید.

اگر با گیفت کارت و کاربردهای این نوع از کارت‌ها آشنا نیستید، با ما همراه باشید؛ در ادامه نیز به معرفی برترین فروشگاه گیفت کارت و ویژگی‌های این فروشگاه خواهیم پرداخت.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت چیست

به طور خلاصه گیفت کارت همان کارت هدیه است. این نوع از کارت‌ها ابتدا برای سهولت خریدهای آنلاین با استفاده از پول غیر نقدی و مجازی ابداع شدند و سپس در طی زمان، کاربردهای جدیدی پیدا کردند. گیفت کارت‌ها تفاوت اساسی با کارت‌های بانکی معمول دارند. اعتبار این نوع از کارت‌ها قابل انتقال به کارت‌ها دیگر نیست و تنها برای خرید از این کارت‌ها می‌توان استفاده کرد.

یکی از دلایل محبوبیت روز به بروز گیفت کارت این است که، معمولا گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و خریداران می‌توانند در هر زمانی از این کارت‌ها استفاده کنند. ولین کاربرد گیفت کارت، خرید از فروشگاه‌های مربوط به کارت است. به طور مثال، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل، به خرید آلبوم‌های موسیقی، خرید فیلم و سریال و خرید برنامه و بازی از فروشگاه اپ استور اپل بپردازید. البته امروزه سایت‌های فروش گیفت کارت، علاوه بر فروش این نوع از کارت‌ها، پول رایج انواع بازی‌ها را نیز می‌فروشند.

کالاف دیوتی یکی از بازی‌های محبوب آنلاین امسال است و خرید سی پی کالاف دیوتی و انتقال آن به حساب کاربران، یکی از مثال‌های بارز، برای عملکرد جدید فروشگاه‌های گیفت کارت است. علاوه بر این بازی، فروشگاه‌های گیفت کارت، کوین یا پول بازی‌های دیگر را نیز برای فروش موجود دارند.

گیفت کارت و هدیه!

یکی از بهترین کاربردهای گیفت کارت، امکان هدیه دادن آن به افراد مختلف است. اگر کسی که برای او گیفت کارت می‌خرید از برنامه‌های خارجی و پولی استفاده می‌کند، می‌توانید برای او گیفت کارت مربوط به آن برنامه‌ها را خریداری کنید. اگر فرد مورد نظر اهل بازی است و به بازی‌های آنلاین علاقه دارد، خرید پول رایج آن بازی، هدیه بسیار مناسبی خواهد بود. خرید گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس و دیگر گیفت کارت‌های مربوط به بازی نیز، کار هوشمدانه‌ای است.

اگر شخص مورد نظر به خریدهای آنلاین علاقه دارد و کادوی مناسبی برای او پیدا نمی‌کنید، می‌توانید با خرید گیفت کارت آمازون، او را خوشحال کنید.

انواع گیفت کارت و پول بازی‌های موجود در برترین فروشگاه گیفت کارت

انواع گیفت کارت و پول بازی‌های موجود در برترین فروشگاه گیفت کارت

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گیفت کارت‌ها، مربوط به گیفت کارت آیتونز اپل و گوگل پلی است. با استفاده از این دو گیفت کارت می‌توانید به خرید بازی‌ها و برنامه‌های پولی این دو فروشگاه بپردازید. گیفت کارت محبوبی دیگر که در تمامی فروشگاه‌های گیفت کارت پیدا می‌کنید، گیفت کارت پلی استیشن است که با اعتبارهای مختلف به فروش می‌رسند.

گیفت کارت پلی استیشن، معمولا بر اساس کشور مقصد، انواع مختلفی دارد که گیفت کارت پلی استیشن انگلیس، آمریکا، عربستان و امارات از معروف‌ترین گیفت کارت‌های این دسته هستند. در طرف مقابل نیز، گیفت کارت‌های ایکس باکس و ایکس باکس گلد قرار دارند که با خرید این نوع کارت‌ها می‌توانید اقدام به دریافت بازی‌های این سرویس و اجرای این بازی‌ها به صورت آنلاین بکنید.

استفاده از خدمات بهترین فروشگاه گیفت کارت برای شارژ حساب بازی

در این بین، تعداد زیادی از بازی‌های گوشی وجود دارند که امکان شارژ حساب بازی‌ها به وسیله گیفت کارت امکان‌پذیر نیست و برای این منظور باید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید. اکثر گیمرهای موبایل ایرانی که به این نوع کارت‌ها دسترسی ندارند، در هنگام شارژ حساب پابجی، کالاف دیوتی موبایل، کلش آف کلنز، فورتنایت و دیگر بازی‌ها دچار مشکل می‌شوند.

البته بازی‌های ذکر شده تنها بخشی از خدمات درون برنامه‌ای برای خرید پول بازی است و شما می‌توانید پول تمام بازی‌های معروف و محبوب گوشی و دیگر پلتفرم‌ها را از این فروشگاه خریداری کنید.

سایتی که امسال به عنوان بهترین فروشگاه گیفت کارت برگزیده شده، می‌تواند در کمترین زمان ممکن، حساب بازی مورد نظر را به مقدار درخواستی شما، شارژ کند. در نظر داشته باشید که برای شارژ حساب و خرید پول برخی از بازی‌ها، نیاز به وارد کردن رمز و آیدی اکانت خود خواهید داشت.

پرمیوم کردن برنامه‌های پولی به وسیله بهترین فروشگاه گیفت کارت

بهترین فروشگاه گیفت کارت

اگر از طرفداران موسیقی باشید و قصد داشته باشید که به اکثر موسیقی‌های جدید و قدیمی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید، به طور حتم با پلتفرم اسپاتیفای آشنا هستید. اسپاتیفای بزرگ‌ترین سرویس آنلاین استریم آهنگ است که امکان استفاده از این برنامه به صورت آفلاین (در صورت دانلود فایل‌ها) نیز وجود دارد. برای این که بتوانید از تمامی امکانات اسپاتیفای استفاده کنید و بدون مزاحمت تبلیغ‌ها، هر آهنگی را پلی کنید، باید دارای اشتراک پرمیوم باشید.

برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای، خرید گیفت کارت اسپاتیفای یا خرید اشتراک اسپاتیفای بهترین راه است. پس از پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای، به میلیون‌ها آلبوم و آهنگ دسترسی خواهید داشت.

اگر به ساخت ویدیو و ادیت عکس با گوشی علاقه دارید یا مدت زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنید، به طور حتم با برنامه‌های تیک تاک، لایکی، پلاتو، پیکس آرت، کانوا، لایت روم، دیسکورد، فیلمورا، ویداپ، کم اسکنر و دیگر برنامه‌ها آشنایی دارید. برای استفاده از برخی امکانات پیشرفته و کاربردی این برنامه‌ها باید حساب خود درون این برنامه‌ها را شارژ کرده یا اشتراک پولی تهیه کنید.

بدین منظور نیز می‌توانید از خدمات درون برنامه موجود در این فروشگاه استفاده کنید و در کمترین زمان، صاحب اکانت پرمیوم این برنامه‌ها شوید.

خرید از فروشگاه‌های دنیا با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت مجازی

برای خرید از فروشگاه‌های سراسر دنیا و یا خرید اشتراک اکثر سایت‌های معروف و کاربردی، باید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید. متاسفانه امکان دسترسی به این نوع از کارت‌ها برای ایرانیان وجود ندارد و بهترین راه برای دریافت خدمات این سایت‌ها، استفاده از کارت مجازی است.

ویزا کارت و مستر کارت، به صورت مجازی نیز وجود دارند و توسط فروشگاه‌های گیفت کارت به فروش می‌رسند. از تفاوت‌های اصلی این نوع کارت‌ها با ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی، عدم امکان شارژ و اسفاده مجدد از کارت‌های مجازی است. این نوع از کارت‌ها برای کشورهای مختلف موجود هستند که ویزا کارت روسیه و آمریکا از پراستفاده‌ترین ویزا کارت‌های کاربردی است.

البته در فروشگاه گیفت کارت آی ام، شما امکان خرید ویزا کارت فیزیکی آمریکا را نیز خواهید داشت که از مزیت‌های این فروشگاه محسوب می‌شود.

نکات مهم در خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت

اولین قدم در خرید گیفت کارت، انتخاب سایت و فروشگاه است. فروشگاهی که انتخاب می‌کنید، از اولین ثانیه تا اخر تجربه خرید شما را رقم خواهد زد. بهتر است از فروشگاه‌ها و سایت‌های مطمئن و معروف استفاده کنید؛ به این منظور که تعداد فروشگاه‌های تقلبی و کلاه‌بردار رو به افزایش است.

در قدم بعدی سعی کنید قبل از خرید، با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. زمان پاسخ‌گویی تیم پشتیبانی، حاکی از کیفیت پشتیبانی و پیگیری فروشگاه خواهد بود. به دلیل ریسک بالای خریدهای آنلاین، هر چه سرعت پاسخ‌گویی و کیفیت راهنمایی‌های تیم پشتیبانی بهتر باشد، سریع‌تر به کارهای شما رسیدگی خواهد شد و مشکلات ایجاد شده نیز، بهتر حل می‌شوند.

در قدم بعدی، قیمت محصول مورد نظر را در فروشگاه‌های مختلف بررسی کنید تا مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت را به دست آورید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، عدم تطابق قیمت و کالای مورد نظر است. هیچ یک از گیفت کارت‌ها و پول‌های مجازی، به صورت رایگان عرضه نمی‌شوند. بهتر است قیمت این کالاها را از دلار به ریال تبدیل کرده و با قیمت فروشگاه مورد نظر مقایسه کنید تا از صحت خرید خود مطمئن شوید.

مزیت‌های خرید از برترین فروشگاه گیفت کارت چیست؟

به جهت این که از بین تعداد زیادی فروشگاه گیفت کارت اینترنتی، یک سایت را به عنوان برترین مورد انتخاب کنیم، مزایا و معایب استفاده از خدمات این فروشگاه‌ها را در نظر گرفتیم. به همین منظور، فروشگاهی که بیشترین مزایا را در عین کمترین ایرادات داشته باشد، به عنوان برترین فروشگاه گیفت کارت شناخته می‌شود.

از بهترین فروشگاه گیفت کارت، مطمئن خرید کنید

اولین عاملی که اکثر خریداران در خریدهای اینترنتی و آنلاین در نظر می‌گیرند، اطمینان از خدمات دریافتی و اعتماد به فروشنده است. اکثر گیفت کارت‌ها نیز، قیمت زیادی دارند و لازم است که برای خرید این نوع از خدمات و کالاها، فروشگاه مطمئنی را انتخاب کنید.

با انتخاب گیفت کارت آی ام، به عنوان فروشگاه مورد نظر، به طور حتم خرید ایمنی را تجربه خواهید کرد و در صورت بروز مشکل نیز، در کمترین زمان به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

در دنیای رو به رشد، خرید فوری گیفت کارت نیز مهم است

در کشوری که نوسانات زیاد ارزی را شاهد هستیم و در عین حال نیز، برنامه‌ها و بازی‌های مختلف با تغییرات زیادی رو به رو هستند، ضروری است که در کمترین زمان، تصمیم خود را عملی کنید. تحویل فوری گیفت کارت و پول بازی‌ها از مهم‌ترین شاخصه‌های فروشگاه گیفت کارت آی ام است و برای افزایش سرعت تحویل نیز می‌توانید از گزینه تحویل فوری سایت استفاده کنید.

خرید انواع گیفت کارت‌ها از فروشگاه گیفت کارت آی ام

برای این که بتوانید به تمامی خواسته‌ها و برنامه‌های خود دسترسی فوری داشته باشید و در کمترین زمان خدمات مورد نیاز را به صورت مطمئن دریافت کنید، بهتر است از خدمات فروشگاه گیفت کارت آی ام استفاده کنید.

در گیفت کارت آی ام، تمامی گیفت کارت‌های پلی اتیشن، ایکس باکس، ویزا کارت، مستر کارت، استیم، پلی استیشن پلاس، نتفلیکس، آمازون، آیتونز و دیگر گیفت کارت‌های مورد نیاز، موجود هستند. علاوه بر گیفت کارت، می‌توانید از خدمات درون برنامه‌ای گیفت کارت آی ام که شامل بیش از 180 برنامه و بازی است، استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های مهم و کاربردی دیگر فروشگاه گیفت کارت آی ام، امکان درخواست خدمات پرداخت درون برنامه‌ای یا شارژ حساب اپلیکیشن و بازی‌هایی است که در سایت گیفت کارت آی ام و دیگر فروشگاه‌ها وجود ندارد. برای این که از خدمات پولی این برنامه‌های ناشناخته و غیر معروف استفاده کنید، می‌توانید درخواست خود را در سایت گیفت کارت آی ام ثبت کنید تا خدمات مربوط به شارژ حساب این برنامه‌ها نیز برای شما فعال شود.

با استفاده از پشتیبانی گیفت کارت آی ام، تمامی مشکلات خود را حل کنید

امکان بروز مشکل در هنگام خرید، یکی از ایرادات بزرگ خرید آنلاین است که در اکثر مواقع، رسیدگی به این مشکلات به سختی انجام می‌پذیرد. عدم دریافت کد گیفت کارت، عدم اتمام صحیح خرید، کار نکردن گیفت کارت و دیگر موارد، از مشکلات رایج خرید آنلاین، مخصوصا خرید گیفت کارت اورجینال است.

پشتیبانی سایت گیفت کارت آی ام، در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، در کنار کاربران عزیز هستند تا مشکلات و ایرادات ایجاد شده را در کمترین زمان ممکن رفع کنند. در صورت عدم دریافت سفارش مورد نظر نیز، وجه شما در کمترین زمان بازگشت داده خواهد شد. همچنین برای دریافت مشاوره در مورد خرید کدام نوع از گیفت کارت‌ها و راهنمایی در مورد گیفت کارت مورد نظر، می‌توانید با تیم پشتیبانی این سایت به مشاوره بپردازید و خرید بهتری را انجام دهید.

اگر قصد خرید گیفت با قیمت مناسب، به همراه تحویل سریع در نظر دارید، فروشگاه گیفت کارت آی ام بهترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران است و می‌توانید از خدمات این سایت استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت ارزان از گیفت کارت ای ام با قیمت ویژه، می‌توانید به گیفت کارت ای ام مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها