توزیع سیب زمینی کیلویی 10 هزار تومان از فردا

کد خبر: 1127367

مشاورز وزیر جهاد کشاورزی از مصوبات قرارگاه امنیت غذایی برای کاهش قیمت برنج و سیب زمینی در کشور خبر داد، از فردا برنج کیلویی 10 هزار تومان در میادین میوه و تره بار توزیع می شود.

توزیع سیب زمینی کیلویی 10 هزار تومان از فردا

علیرضا رضازاده امروز در پخش زنده شبکه خبر صدا و سیما درباره مصوبات قرارگاه امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: مصوب شد 200 هزار تن برنج تا عید در بازار توزیع شود. در سامانه بازرگام هم برنج خارجی به صورت هوشمند توزیع می شود.

برای برنج داخلی هم قرار شد اتحادیه های حوزه برنج هفته آینده عرضه گسترده برنج ایرانی را در دستور کار قرار دهند.

مشاورز وزیر جهاد کشاورزی درباره مصوبات قرارگاه امنیت غذایی درباره کاهش قیمت سیب زمینی افزود: ذخایر سیب زمینی عالی است، 600 هزار تن االان داخل کشورداریم، هدف 600 هزار تنی صادرات هم تکمیل شده است.

وی افزود در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مصوب شد که امکان ورود 100 هزار تن سب زمینی در صورت نیاز وجود داشته باشد و قرار شد از فردا توزیع گسترده سیب زمینی در میادین میوه و تره بار به قیمت مصوب 10 هزار تومان انجام شود.

مشاورز وزیر جهاد کشاورزی افزود: الان هم در سامانه بازرگام سیب زمینی کیلویی 9800 تومان توزیع می شود و مردم می توانند تقاضای خود را ثبت کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

مخاطبان «فارس من» خبرگزاری فارس، در اعتراض به این گرانی، سوژه‌ای با عنوان «درخواست برای کاهش و کنترل قیمت برنج» ثبت کرده‌اند که در آن آمده است: «قیمت برنج ناگهانی گران شد و این گرانی دست خیلی از خانوارها را برای­­­ خرید برنج می‌بندد، حمایت کنید تا موضوع پیگیری شود و گرانی این کالای مهم کنترل و مهار شود.»

مخاطبان این خبرگزاری خواسته‌اند تا دلایل گرانی برنج در ماه های اخیر بررسی و با پیگیری از مسئولان تلاش شود تا قیمت ها متعادل شده و گرانی‌ها مهار شود، به گفته آنها مردم توان خرید برنج با قیمت‌هایی که سرسام آور بالا رفته است را ندارند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها