خبر مهم برای زائران اربعین / زمان آغاز فروش اینترنتی بلیت اربعین

کد خبر: 1234288

سخنگوی ایران ایر اظهار داشت: امروز به دلیل قطعی اینترنت در فرودگاه‌های جده و مدینه تعدادی از پروازهای حج با تاخیر انجام می‌شوند.

خبر مهم برای زائران اربعین / زمان آغاز فروش اینترنتی بلیت اربعین

حسام قربانعلی با بیان اینکه روز دوشنبه دوم مرداد ماه پرونده پروازهای حج امسال بسته‌ می‌شود، اظهار داشت: انجام پرواز‌های برگشت حج دوشنبه دوم مرداد به پایان می‌رسد و اکنون در حال انجام پروازهای حج در فرودگاه‌های زاهدان، چابهار ، همدان و گرگان هستیم و با اتمام پروازهای این ۴ فرودگاه پرونده پروازهای حج امسال بسته می‌شود.

وی با اشاره به تاخیر پروازهای حج امروز گفت: امروز به دلیل قطعی اینترنت در فرودگاه‌های جده و مدینه تعدادی از پروازهای حج با تاخیر انجام می‌شوند.

سخنگوی شرکت‌ هواپیمایی ‌ایران‌ایر درباره برگشت اجساد حجاج متوفی افزود: برخی از متوفیان با رضایت خانواده‌ها در عربستان دفن شدند اما مابقی اجساد حجاج به کشور عودت داده شد و برگشت.

قربانعلی همچنین درباره پروازهای عتبات عالیات در دهه اول محرم گفت: برای ایام دهه محرم به ویژه عاشورا و تاسوعا پروازهای فوق العاده نجف انجام می‌شود و براساس تقاضا پرواز افزایش می‌یابد.  

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر همچنین درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پروازهای اربعین گفت: ستاد اربعین از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده و طبق برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، امسال فروش حضوری بلیت اربعین نخواهیم داشت و تنها راه خرید بلیت هواپیما برای ایام اربعین اینترنتی است و تلاش داریم شرایط سهل برای خرید بلیت برای مردم و زائران حسینی ایجاد کنیم.

قربانعلی با بیان اینکه هنوز قیمت بلیت هواپیما برای ایام اربعین مشخص نشده‌است، گفت: فروش بلیت هواپیما به نجف برای اربعین از چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود.

ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها