خبر مهم برای مسافران شمال | محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

کد خبر: 1245846

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین محدودیت ترافیکی راه‌های مازندران را اعلام کرد.

خبر مهم برای مسافران شمال | محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام محدودیت های محورهای مواصلاتی اعلام کرده است محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه 3 مهر ماه 1402 در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بر این اساس تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز دوشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع  و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 تا 24 روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد هم ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است.

با افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان در جاده هراز و  بالعکس انجام خواهد شد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلر‌ها از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع بوده و محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه به قائمشهر اعمال می‌شود

بر این اساس تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های شنبه و یکشنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها