شوک پیامک سایپا برای مشتریان خودروی شاهین‌ دستی | برای خرید شاهین اتوماتیک باید واریز وجه کنید!

کد خبر: 1254982

سایپا به‌تازگی در پیامکی به متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای خرید شاهین دستی ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام کرده است «برای خرید شاهین اتوماتیک باید واریز وجه کنند».

شوک پیامک سایپا برای مشتریان خودروی شاهین‌ دستی | برای خرید شاهین اتوماتیک باید واریز وجه کنید!

برخی از متقاضیان خودرو  در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، برای خرید خودروی شاهین دستی ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل خودرو به آنها زمستان امسال تعیین شده است، بنابراین از زمان ثبت نام تاکنون در انتظار خرید خودروی شاهین دستی بوده‌اند و پول لازم برای خرید این خودرو را تامین کرده‌اند اما شرکت سایپا در اقدامی نامتعارف و طی پیامکی به این خریداران اعلام کرده است که «برای خرید شاهین اتوماتیک باید واریز وجه کنند».

‌شاهین اتوماتیک نسبت به شاهین دستی 220 میلیون تومان گران‌تر است، عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید است.

‌به گفته مخاطبان خبرگزاری فارس اگر واریز وجه نکنیم نوبت را از دست خواهیم داد در حالی که توان پرداخت مابه‌تفاوت را نداریم.

متقاضیان خرید خودرو از سایپا همچنین اعلام کرده‌اند که مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا،  پاسخ درستی به مشتریان نمی‌دهد.

به گزارش فارس، شورای رقابت در فروردین ماه امسال قیمت پایه شاهین دستی را 3.601.00.767 ریال مصوب و ابلاغ کرد و قیمت شاهین اتومات را نیز در شهریور امسال 5.459.927.463 ریال مصوب و اعلام کرد.

اخیرا شورای رقابت قیمت 5  محصول سایپا را مصوب و ابلاغ کرد و پس از آن نیز قیمت 8 خودروی جدید ایران خودرو را به عنوان محصولات جدید این شرکت خودروساز مصوب و ابلاغ کرد.

بعد از اعلام قیمت این خودرو‌ها ، خودروسازان خودروهایی را که قیمت آن‌ها اخیرا اعلام شده را به جای خودروهای مورد تقاضای مشتریان عرضه می‌کنند و از آنجا که خودروهایی که قیمت آنها اخیرا اعلام شده نسبت به خودروهای مورد تقاضای متقاضیان گران‌تر است، مشکلاتی را برای تامین وجه خرید خودرو به وجود آمده است،  به عنوان مثال ایران خودرو به جای عرضه خودرو رانا پلاس به مشتریان پیشنهاد داده که رانا پلاس ارتقا یافته یا 207 تحویل بگیرند و در صورت عدم تمایل مشتری به خرید خودروهای پیشنهادی، «عنوان نکرده است که چه زمانی خودروی مورد تقاضای آنها را عرضه خواهد کرد».

‌قیمت رانا پلاس ارتقا یافته هم نسبت به رانا پلاس حدود 95 میلیون تومان گران‌تر است./ فارس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها