وام | وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

3 وام 50 تا 300 میلیونی رئیسی به همه یارانه بگیران | وام فوری بدون سپرده، کسر از حقوق و چک با بازپرداخت 12 ساله بانک تجارت و مهر

کد خبر: 1285724

«نگین امید» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه پس انداز امکان درخواست آن را دارند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان رسیده و بدون سود و تنها با کارمزد دو درصدی به متقاضی اعطا می‌شود.

3 وام 50 تا 300 میلیونی رئیسی به همه یارانه بگیران | وام فوری بدون سپرده، کسر از حقوق و چک با بازپرداخت 12 ساله بانک تجارت و مهر

وام قرض الحسنه مهر تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

وام فوری (تاسقف 300 میلیون تومان)

*بدون کسر از حقوق*

*بر پایه مستندات شغلی*

*بدون نیاز به سپرده گذاری*

*ظرف مدت 15 روز

*حتی به صورت=ضربدری

*بدون نیاز به چک

*فقط با سفته*

بازپرداخت 24 ماهه

{وام بانک قرض الحسنه مهرایران} تاسقف {150میلیون}

وام تاسقف 60 میلیون بدون مدرک شغلی با یک فقره چک

در بازپرداخت 24 ماهه و 36 ماهه

«نگین امید» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه پس انداز امکان درخواست آن را دارند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان رسیده و بدون سود و تنها با کارمزد دو درصدی به متقاضی اعطا می‌شود.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. البته ارائه ضامن رسمی برای دریافت این مبلغ وام نیز ضروری است. ضمنا این تسهیلات به میانگین سپرده‌ای معادل یک تا 18 ماه احتیاج دارد. افراد بعد از دریافت این وام، حداکثر طی 60 ماه و حداقل 12 ماه امکان پرداخت مبلغ اصلی تسهیلات به همراه سود آن را دارند.

افرادی که وام 300 میلیون تومانی را با شرایط و نرخ کارمزد ذکرشده دریافت می‌کنند، باید هر ماهه معادل 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به مرز 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومانی می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

بانک سپه از 24 اسفند 1304 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف خدمت رسانی پولی و بانکی بهتر به مشتریان ایرانی شکل گرفت و با در نظر گرفتن این هدف، نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان نیز شعبه دارد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتباری اسنادی و … اشاره کرد./کاماپرس

دریافت وام بدون سود با کارمزد ۴ درصد + جزئیات

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که به منظور افزایش رفاه مشتریانش طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای اشخاص حقیقی به ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی به ۷۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی اعلام شده است و گذشته از این مورد، باید سپرده قرض الحسنه نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. گیرندگان این تسهیلات حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه و حداقل شش ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات نیستند، می‌توانند امتیاز ان را به اقوام درجه یک منتقل کنند. همچنین شرکت‌ها و افراد حقوقی نیز با ارائه معرفی نامه امکان انتقال امتیاز این تسهیلات را خواهند داشت.

افراد بعد از دریافت این وام ۳۰۰ میلیونی با شرایط مذکور باید هر ماهه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط بپردازند. کل سود این تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک دی طبق قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه ۱۳۷۹ شکل گرفت و انواع خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه داد. هدف از تشکیل این بانک تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در همه فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی بود.

از جمله خدمات این بانک می‌توان به تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و خدمات و سپرده‌های ریالی اشاره کرد

وام فوری۵۰ میلیونی بدون ضامن ویژه این افراد

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان (توانا کارت) یک اپلیکیشن موبایلی است که برای فرهنگیان و معلمان سراسر کشور به بهره برداری رسیده است که از طریق آن می توانند کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت اعتباری و اقساطی انجام دهند.

 هدف از ایجاد این سامانه افزایش قدرت خرید و بهره برداری از خدمات رفاهی برای فرهنگیان و معلمان سراسر کشور با رویکرد عدالت محوری می باشد، در این راستا با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت ایزایران، فرهنگیان و معلمان می توانند از طریق اپلیکیشن توانا کارت خرید اعتباری و اقساطی انجام دهند و مبلغ آن به صورت کسر از حقوق در ماه های اتی پرداخت گردد.

پیرو ثبت درخواست فرهنگیان ومعلمان در پنجره واحد آموزش و پرورش my.medu.ir ، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات بدون نیاز به نامه کسرازحقوق و یا چک بانکی یا ضمانت نامه بانکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح توانا فراهم شده است.

از جمله مزایای کارت اعتباری توانا می‌توان به امکان خرید اعتباری کالا و خدمات با اقساط بلندمدت بدون نیاز به بلوکه شدن پول در بانک و پرداخت آن از محل حقوق و مزایای ماهیانه اشاره کرد.

همچنین تخصیص هدفمند و یکپارچه بن‌های مناسبتی یا طرح‌های توزیع کالا و خدمات (بن پوشاک، بن سفر، و …) در قالب سامانه توانا قابل انجام است. امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی تارا ، تاپ، کیف پول میهن نیز از دیگر مزایای این سامانه برای جامعه مخاطبان فرهنگی است .

با وجود این که ثبت نام توانا کارت فرهنگیان تشریفات خاصی نداشته و مانند دریافت وام های بانکی شرایط سخت و ضمانت های زیادی لازم ندارد، اما باز هم برخی نکات قابل توجه درباره شرایط خرید اعتباری معلمان وجود دارد. معلمان و فرهنگیانی که در اداره آموزش و پرورش مشغول به کار هستند، باید پس از مطالعه دقیق این شرایط، برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان اقدام کنند. در ادامه این بخش برخی از شرایط صدور کارت خرید اعتباری معلمان ارائه شده اند.

نداشتن سابقه برگشت چک یا بدهی به بانک.

رعایت سقف کارت اعتباری که برای هر فرد تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از هر بانک معتبر در کشور است.

قسط تسهیلات دریافتی نباید بیشتر از یک سوم حقوق دریافتی فرد باشد.

داشتن حساب بانکی فعال در بانک عامل با حداقل ۵۰۰.۰۰۰ ریال موجودی برای کارمزد صدور کارت.

برخی از بانک ها علاوه بر شرایط مذکور، پرینت آخرین فیش حقوقی را نیز برای تکمیل پرونده دریافت می کنند که معلمان می توانند با ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، اقدام به دریافت آن نمایند.

در صورتی که افراد تمامی شرایط خرید اعتباری معلمان را داشته باشند، می توانند برای دریافت تسهیلات و ثبت نام توانا کارت فرهنگیان اقدام کنند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که حتما حقوق دریافتی آن ها از اداره آموزش و پرورش باید سه برابر اقساط ماهیانه باشد. چرا که اقساط هر ماه از حقوق معلمان کسر شده و معلمانی که حقوق مکفی نداشته باشند و قادر به پرداخت اقساط خود نباشند، مشمول دریافت توانا کارت فرهنگیان نخواهند بود. قبل از دریافت توانا کارت فرهنگیان، لازم است که داوطلبان حتما در بانک عامل که کارت را صادر خواهد کرد یک حساب بانکی باز کرده باشند.

دارندگان توانا کارت به سادگی با مراجعه به سایت روجیمو و یا مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه های طرف قرارداد با این فروشگاه میتوانند انواع محصولات در حوزه های مختلف کالایی از جمله موبایل ، لپ تاپ ، لوازم خانگی ، لوازم دکوری و تزئینی ، پوشاک ، لوازم التحریر ، انواع لوازم ساختمانی ( شیرآلات ، هود و سینک ، کاشی و سرامیک ، اجاق گاز و فر ، آبگرمکن ، کولر و …. ) ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، خدمات اقامت و خدمات بسیار زیادی که بزودی به این لیست اضافه خواهد شد را به راحتی و بدون طی کردن هرگونه تشریفات اداری در اقساط بلند مدت از این فروشگاه خریداری کرده و در ماه های آتی از حقوق ایشان کسر گردد.

از ویژگی های این کارت یا همان کارت اعتباری توانا آموزش و پروش می‌توان به این مهم اشاره نمود که خرید با استفاده از کارت اعتباری توانا نیاز به ارائه ضامن و چک و … ندارد و پروسه پرداخت بواسطه کسر از حقوق بصورت ماهیانه صورت می‌پذیرد.

همچنین در خرید های سنگین که نیاز به اقساط دارد و در عرف بازار ماهانه ۴ یا ۵% به قیمت اضافه میشود با استفاده از این کارت می‌توان آنرا با حدود ۲% کارمزد ماهانه خریداری نمود.

البته مراکز زیادی نیز این خدمات را بصورت اقساط بدون سود ارائه می‌دهند و از این نظر در اصنافی مانند لوازم التحریر ، آرایشی و بهداشتی ، هتل ، مواد غذایی و … می‌توانید با استفاده از کارت های اعتباری توانا آموزش و پرورش یا همان توانا کارت خرید خود را به سهولت انجام دهید.

مدارک لازم برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان

داوطلبان واجد شرایط خرید اعتباری معلمان، می توانند با ارائه مدارک لازم، برای درخواست توانا کارت فرهنگیان اقدام کنند. تمامی مدارک باید به طور کامل آماده شده و برای مراجع مربوطه ارسال شود. داوطلبان باید دقت داشته باشند که هنگام ثبت درخواست، مدارک آن ها کامل و دقیق باشد. هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده برای دریافت توانا کارت فرهنگیان، می تواند پروسه دریافت این کارت و در نتیجه انجام خرید را به تعویق بیندازد. به همین منظور در ادامه این بخش لیست مدارک لازم برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان ارائه شده است.

مدارک شناسایی فرد شامل شناسنامه و کارت ملی به همراه اطلاعات هویتی

فیش حقوقی برای اثبات دریافت حقوق ماهیانه از اداره آموزش و پرورش که فرهنگیان می توانند برای دریافت آن به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان مراجعه نمایند.

عکس کارت ملی فرد متقاضی

حکم کارگزینی سال جاری که فرهنگیان می توانند برای دریافت آن به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نمایند.

پس از ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت توانا کارت فرهنگیان، باید از طریق بانک عامل صدور کارت تسهیلات هم یک برگه اعتبار سنجی دریافت شود. این برگه برای اطمینان از عدم بدهی قبلی و چک برگشتی از طرف متقاضی است. در صورتی که مدارک کامل و درست باشند و متقاضی سوسابقه ای در زمینه تخلفات بانکی نداشته باشد، می تواند توانا کارت فرهنگیان خود را دریافت کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که آخرین فیش حقوقی ارائه شده توسط متقاضی باید سه برابر مبلغ اقساط قابل پرداخت باشد. در صورتی که فیش حقوقی کمتر از این مبلغ باشد، فرد نمی تواند توانا کارت فرهنگیان خود را دریافت کند

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها