وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

پرداخت وام بدون ضامن و وثیقه بانک پاسارگاد در هر ساعت از شبانه‌روز | وام آنلاین و فوری 50 میلیون تومانی به محض ثبت نام

کد خبر: 1288272

بانک تمام‌ دیجیتال ویپاد، نسل جدیدی از تسهیلات بانکی کاملا آنلاین، بدون نیاز به ضامن و وثیقه و در هر ساعت از شبانه‌روز را به کاربران خود اعطا می‌کند.

پرداخت وام بدون ضامن و وثیقه بانک پاسارگاد در هر ساعت از شبانه‌روز | وام آنلاین و فوری 50 میلیون تومانی به محض ثبت نام

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بانک تمام‌ دیجیتال ویپاد، نسل جدیدی از تسهیلات بانکی کاملا آنلاین، بدون نیاز به ضامن و وثیقه و در هر ساعت از شبانه‌روز را به کاربران خود اعطا می‌کند.

ویپاد با هدف فراگیری مالی فعالیت خود در حوزه بانکداری دیجیتال را از سال 1400 آغاز کرد و تا امروز بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کاربران ارایه کرده است.

ویپاد؛ تر‌ابانک پاسارگاد، تسهیلات آنلاین را بدون نیاز به ضامن، وثیقه، چک و سفته و تنها بر مبنای اعتبارسنجی، طی چند دقیقه در اختیار متقاضان قرار می‌دهد.

• تسهیلات آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

• تسهیلات بدون ضامن و وثیقه و تنها بر‌مبنای اعتبار‌سنجی یعنی سنجش رفتار مالی متقاضی در شبکه بانکی کشور

• تسهیلات فوری به این صورت که پس از ارایه درخواست، فرایند اعتبارسنجی به‌صورت آنلاین انجام شده و در صورت تایید طی چند دقیقه وام درخواستی در اختیار فرد قرار می‌گیرد.

انواع وام آنلاین ویپاد

1- تسهیلات آنلاین «پشتوانه»

تسهیلات آنلاین «پشتوانه» یکی از وام‌های ویپاد است که طی آن مبالغ ۱ تا ۳۰ میلیون تومان، به‌صورت پلکانی و برمبنای اعتبارسنجی به فرد اعطا می‌شود. بازپرداخت این وام بر اساس مبالغ دریافتی ۴ تا ۶ ماهه است.

تسهیلات پشتوانه در قالب اعتبار خرید ارایه شده و فرصت استفاده آن، ۱۰ روزه است.

2- تسهیلات آنلاین «برآیند»

تسهیلات «برآیند»، مبالغ بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که براساس تعداد سکه‌ها و امتیازاتی که از طریق موجودی روزانه حساب خود در باشگاه مشتریان ویپاد کسب کرده‌اید، اعطا می‌شود . این تسهیلات در قالب اعتبار خرید ارایه شده و فرصت استفاده از آن، یک ماهه است.

بازپرداخت این وام ۶ و ۱۲ ماهه تعیین شده است.

مراحل دریافت وام آنلاین ویپاد

دانلود و نصب ویپاد: از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت، سیب‌اپ و یا وبسایت ویپاد

افتتاح حساب و دریافت کارت: با درخواست آنلاین،  کارت بانکی در نشانی ثبت شده تحویل می‌شود.

درخواست تسهیلات: پس‌از دریافت کارت، با ورود به صفحه اصلی ویپاد و مراجعه به بخش «تسهیلات» می‌توان از شرایط انواع وام های آنلاین ویپاد کسب اطلاع کرد.

بانک پاسارگاد در راستای ارائه خدمات مالی فراگیر، از جمله تسهیلات بانکی، تلاش دارد تا در ویپاد، مسیر دریافت انواع تسهیلات و وام آنلاین را در آینده برای هم‌وطنان هموارتر کند./کاماپرس

وام 300 میلیونی با سود 4 درصد بدون کارمزد فقط تا این زمان

بانک سرمایه با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه، ایجاد ارزش و پاسخگویی به نیاز و خواسته ­های شما مشتریان، طرح «نسیم سرمایه» را ارائه نموده است.

با افتتاح حساب قرض الحسنه پس ­انداز/جاری ویژه طرح نسیم سرمایه، شما می توانید علاوه بر دریافت تمامی خدمات بانکی، از امتیاز تسهیلاتی حساب قرض الحسنه پس ­انداز/جاری جهت دریافت وام قرض الحسنه استفاده نمایید.

مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد.

امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.

مبلغ و ضریب پرداخت وام قرض الحسنه

مبلغ وام براساس ضریبی از میانگین ماهیانه حساب، برای دوره بازپرداخت مد نظر (از سه ماه تا سقف ۴۸ ماه)، محاسبه می گردد.

به عنوان نمونه ضرایب اعطای تسهیلات در حالتی که دوره معدل­ گیری با مدت دوره بازپرداخت یکسان باشد به شرح زیر می ­باشد:

عنوان مدت سپرده گذاری و بازپرداخت وام (ماه)

۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲

ضریب پرداخت وام ۲.۱۰۰ ۲.۲۴۰ ۲.۳۳۳ ۲.۴۰۰ ۲.۴۵۰ ۲.۴۸۹ ۲.۵۲۰ ۲.۵۴۵ ۲.۵۶۷ ۲.۵۸۵

وام

مثال: چنانچه معدل ۱۲ماهه حساب شما ۱۰۰ میلیون ریال باشد علاوه بر استفاده از موجودی حساب خود می­توانید وام ۱۲ ماهه با نرخ کارمزد ۴% به مبلغ ۲۵۸.۵۰۰.۰۰۰ ریال دریافت نمایید.

توضیح: با توجه به ضرایب فوق شما می توانید مبلغ وام و مدت بازپرداخت را به یک نسبت تغییر دهید.

به عبارتی مدت بازپرداخت را نصف و مبلغ تسهیلات را دو برابر نمایید و یا مدت را سه برابر و مبلغ را یک سوم نمایید و بالعکس.

با توجه به ضوابط طرح نسیم سرمایه شما می توانید:

۱- مدت اقساط و مبلغ تسهیلات را در حالت های متنوعی انتخاب نمایید.

۲- امتیاز کسب شده را با لحاظ ضوابط و مقررات جاری بانک، به سایر افراد واگذاری نمایید.

۳- شرکت­ها، سازمان­ ها و صاحبان کسب و کار، با ارائه معرفی نامه، امتیاز کسب شده را به پرسنل خود اعطا نمایند.

مبلغ وام قرض‌الحسنه در سال جدید فعلاً ۳۰۰ میلیون تومان است؛ چون مبلغ جدید این وام ماه‌های پایانی سال گذشته، اضافه شد.

بعید است حداقل در شش ماه نخست سال، مبلغ این وام دوباره تغییر کند.

به همین دلیل کسانی‌که می‌خواهند وام قرض‌الحسنه فوری بگیرند، بهتر است برای همین مبلغ دلشان را خوش کنند.

بازپرداخت وام قرض‌الحسنه پنج‌ساله است و مثل همه وام‌های قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

نکته مهمی که درباره وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مطرح می‌شود این است که بانک مرکزی بعد از افزایش سقف این وام به ۳۰۰ میلیون تومان، شرایط دریافت آن را برای متقاضیان راحت‌تر کرده است.

طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!

یعنی فرایند دریافت این وام در هر بانکی متفاوت است و ممکن است حداقل بین سه تا شش ماه طول بکشد.

بعضی از بانک‌هایی که از طرف بانک مرکزی برای پرداخت وام قرض الحسنه معرفی شده‌اند، شرایط پرداخت خاص خودشان را دارند.

به غیر از اعتبار حساب که شرط مهمی برای دریافت این وام است، برای دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام، باید حتماً چند ماه در بانک سپرده‌گذاری کنید.

در حال حاضر سه بانک ملی، سپه و رسالت، بانک‌های عامل پرداخت این وام هستند و شرایط دریافت وام از هر یک از بانک‌ها با دیگری فرق دارد.

همه کسانی که حساب قرض‌الحسنه دارند و به هیچ بانکی بدهکار نیستند، می‌توانند با داشتن مبلغ مورد نظر برای سپرده‌گذاری و البته داشتن یک ضامن معتبر برای دریافت این وام اقدام کنند.

در این خبر به معرفی وام قرض الحسنه بانک رفاه به مستمری بگیران پرداخته ایم.

بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.

همچنین کارکنان محترم شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، می توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانوار خود در قالب عقد مرابحه به میزان بیست میلیون تا یک میلیارد ریال با نرخ سود سالانه ۶ درصد بهره مند شوند

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

یارانه یکی از بهترین کار هایی است که در دوران ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد انجام شد. با یارانه کمی از مشکلات مردم کمرنگ شد.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه با کارت یارانه

منظور از اخذ وام با کارت یارانه این است که متقاضی، به جای معرفی ضامن در ازاء دریافت تسهیلات، مبلغ یارانه واریزی از جانب دولت را به عنوان ضمانت بازپرداخت معرفی نماید. به عبارت دیگر، در این نوع وام، بانک و یا موسسه اعتباری وام دهنده، بدون معرفی ضامن، مبلغ وام را به حساب متقاضی واریز نموده و بازپرداخت اقساط آن؛ به صورت خودکار از طریق محل واریز یارانه ها و با کارتی تحت عنوان یارا کارت پرداخت خواهد شد.

با این که بانک مرکزی به منظور دسترسی اقشار مختلف مردم به خصوص، دهک‌ های کم برخوردار به تسهیلات و انواع وام بانکی، پرداخت «وام با یارانه» و «یارا کارت اعتباری» را مجاز دانسته است؛ اما در عمل؛ اکثر بانک ها به دلیل کمبود منابع مالی، وامی را با یارانه برای مشتریان در نظر نگرفته یا آن را محدود به قشر خاصی از متقاضیان نموده اند.

به طور مثال، بانک کشاورزی در اواخر دهه نود، به عنوان نخستین بانک در کشور، در راستای اجرای دستور بانک مرکزی تسهیلاتی را با یارا کارت اعتباری برای کشاورزان، در نظر گرفت. در این طرح کشاورزانی که نزد بانک کشاورزی دارای حساب اعتباری بودند و یارانه خود را از طریق این بانک، دریافت می کردند؛ می توانستند برای خرید کالاها و خدمات تا سقف ۵۰ میلیون ریال از این کارت استفاده کنند و پشتوانه این کارت، حساب های یارانه ای اشخاص بود.

با این حال، ممکن است که در آینده، با ایجاد زیرساخت های لازم، بانک ها امکان اخذ وام با یارانه را برقرار نمایند. پیش بینی می شود که در صورت برقراری زیر ساخت های لازم، ضوابطی از قبیل داشتن حساب بانکی در بانک مزبور، نداشتن بدهی بانکی یا چک برگشتی، دریافت آن از دولت، سرپرست خانوار بودن و … به عنوان شرایط دریافت وام با کارت یارانه، مطمح نظر بانک ها و موسسات اعتباری واقع شود.

انواع وام قرض الحسنه با کارت یارانه ای

بحث وام ۵ میلیونی اولین بار در زمان دولت دوازدهم مطرح شد. مقرر بود که پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به یارانه‌ بگیران با ضمانت حساب یارانه انجام شود و که نرخ سود این وام ۱۸ درصد و ۵ ساله است. با این طرح تمامی سرپرستان خانوار می ‎توانستند با ضمانت حساب کارت یارانه خود وام ۵ میلیون تومانی دریافت کنند که به حدی مشکلات مربوط به دریافت وام را برای متقاضیان کمتر خواهد کرد.

اخیرا مردم پیامکی مبنی بر پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی دریافت کرده اند که این پیامک از سمت یکی از موسسات قرض الحسنه به شهروندان ارسال شده، تا کنون اطلاع دقیقی از زمان و شرایط وام ۱۰ میلیونی ارائه نشده است. متقاضیان وام یارانه پس از اطمینان از اعتبار موسسه می توانند شرایط وام ۱۰ میلیونی را از روی سایت این موسسه قرض الحسنه مطالعه فرمایند.

وام ۲ میلیون تومانی که بر اساس مصوبه دولت، به اقشار آسیب‌ پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی‌ بوس و کرایه‌ های بین‌ شهری، دست فروشان و کارگران فصلی تا سقف ۴ میلیون خانوار تعلق گرفت. یکی دیگر از وام بود. واریز این یارانه نیز در دولت دوازدهم انجام شد.

یکی دیگر از وام هایی که این روزها سر و صدا کرده است، وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی است. تا کنون اطلاعات دقیقی از این وام در دسترس نیست. برخی رسانه ها آن را تکذیب کرده اند اما از سوی مسئولان هیچ گونه تکذیبیه ای منتشر نشده است. هر گونه اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها