وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

وام یک روزه 20 تا 200 میلیونی به حقوق بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان | فقط با نصب اپلیکیشن باجت وام قرض الحسنه ویژه بگیرید

کد خبر: 1285143

حقوق بگیران تامین اجتماعی که فیش واریزی آن‌ها مربوط به این مجموعه است امکان درخواست برای تسهیلات «رفاه کالا» این مجموعه را دارند. این وام 200 میلیون تومانی به منظور افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شده است.

وام یک روزه 20 تا 200 میلیونی به حقوق بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان | فقط با نصب اپلیکیشن باجت وام قرض الحسنه ویژه بگیرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: حقوق بگیران تامین اجتماعی که فیش واریزی آن‌ها مربوط به این مجموعه است امکان درخواست برای تسهیلات «رفاه کالا» این مجموعه را دارند. این وام 200 میلیون تومانی به منظور افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه شده است.

افرادی که حقوق بگیر هستند و فیش واریزی آن‌ها متعلق به بانک رفاه است، امکان درخواست وام 200 میلیونی این مجموعه با سود 18 درصدی را دارند. افراد گذشته از داشتن واریز فیش حقوقی باید اعتبار شغلی داشته باشند تا امکان درخواست برای این وام را داشته باشند. سپرده لازم برای دریافت این وام قرض الحسنه اعلام شده و متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید این وام را حداکثر طی 10 ماه بازپرداخت کنند.

افراد با این تسهیلات امکان خرید انواع کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. به طور کلی این فروشگاه‌ها از نوع زنجیره‌ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند. افراد به منظور دریافت لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه امکان مراجعه به سایت اصلی این بانک را دارند. مراکز ین وام به شکل کارت اعتباری ارائه می‌شود و در صورتی تمام این مبلغ به متقاضی ارائه می‌شود که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش بدهد.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که تمام مبلغ وام مذکور را دریافت می‌کنند، با توجه به سود 18 درصدی و بازپرداخت 10 ماهه باید هر ماه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان اعلام شده است.

مشتریان بانک ایران زمین که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته، حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و چهار ماه نیز از خواب حسابشان گذشته است، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه را دارند.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی با بهره 23 درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آن‌ها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین 12 یا 18 یا 24 ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه برای این وام، میزان هر قسط 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 377 میلیون و 87 هزار و 803 تومان اعلام شده است.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی شناخته شده در سطح کشور است که سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک را گروهی را از افراد متخصص از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاون گران تشکیل داده‌اند. هم اکنون این بانک در قالب سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

ثبت نام وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «باجت» را ارائه داده که سقف آن 20 میلیون تومان است. این طرح با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت تدارک دیده شده و دوره بازپرداخت آن به 65 روز می‌رسد.

به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متقاضیان وام 20 میلیون تومانی باجت باید اپلیکیشن باجت را نصب و راه اندازی کنند. نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن از طریق منوی اعتبار بی ان پی ال انجام می‌شود. افرادی که اپلیکیشن مذکور را در بازه زمانی مذکور نصب و انتخاب حساب کرده باشند، بعد از اعتبارسنجی و امضای دیجیتال قرارداد، امکان استفاده از اعتبار 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. افرادی امکان استفاده از اعتبار 20 میلیون تومانی را دارند که رتبه اعتباری آ یا بی را در شبکه بانکی به دست آورده باشند.

مشتریان بعد از فعالسازی اعتبار 20 میلیون تومانی امکان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت، هایپرمی، هایپر فامیلی، افق کوروش، جانبو، هفت و 3 هزار فروشگاه دیگر را خواهند داشت.

زمان بازپرداخت وام 20 میلیونی بانک تجارت از چه زمانی است؟

طبق اعلام بانک تجارت، این تسهیلات بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد بلافاصله بعد از دریافت امکان استفاده از آن را دارند. لازم به ذکر است که امکان بازپرداخت این تسهیلات از اردیبهشت ماه سال 1403 وجود دارد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت بهتر است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها