خبر فوری برای کارمندان متقاضی وام بدون ضامن از بانک دی | تنها با افتتاح سپرده وام 200 میلیونی با سود پایین بگیرید

کد خبر: 1288831

شرایط دریافت وام فوری از بانک دی اعلام شد.

خبر فوری برای کارمندان متقاضی وام بدون ضامن از بانک دی | تنها با افتتاح سپرده وام 200 میلیونی با سود پایین بگیرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که از مشتریان بانک دی هستند و به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه تمایل دارند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی مایل هستند باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها در این مجموعه گذشته باشد. افراد به منظور دریافت این مبلغ تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. البته اعتبار شغلی آن‌ها نیز توسط مسئول تسهیلات بانک احراز خواهد شد تا در بازپرداخت اقساط مشکلی به وجود نیاید. سود این وام برحسب میانگین حساب مشتریان متغیر بوده و بین 10 تا 23 درصد تغییر می‌کند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداکثر طی مدت 60 ماه امکان پرداخت قسط‌ها را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط تسهیلات مذکور، زمان بازپرداخت و حداکثر میزان سود، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان اعلام شده است. کل سود این وام به 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد بود.

این وام به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک دی هستند نیز پرداخت می‌شوند. کارکنان و کارمندان شرکت‌های طرف قرارداد باید معرفی نامه ارائه بدهند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که سال 1379 با هدف تسهیل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی امور سازنده و موجه اقتصادی و مالی به خصوص زمینه‌های پولی، مالی و بانکی آغاز به کار کرد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

منبع: رده

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها