آغاز سرمایه گذاری گسترده بین ایران و فیلیپین

کد خبر: 729767

نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین در تهران از آغاز فعالیت های گسترده سرمایه گذاری در ایران از سوی هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی-چینی خبر داد.

خبرگزری مهر:نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین در تهران از آغاز فعالیت های گسترده سرمایه گذاری در ایران از سوی هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی-چینی خبر داد.
«ژوزه دونشیا»، نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین که در راس هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی ـ. چینی به کشورمان سفر کرده است، روز گذشته با معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. ابراهیم رحیم پور در این دیدار ضمن اشاره به روابط رو به توسعه دوکشور، از نقش سازنده آقای دونشیا در تحکیم روابط فیمابین بویژه در زمینه همکاری‌های پارلمانی و روابط مردمی تقدیر و ابراز امیدواری کرد با انجام سفر متقابل روسای جمهور دو کشور، همکاری‌های سیاسی اقتصادی و فرهنگی متناسب با ظرفیت‌های واقعی دو کشور گسترش یابد. نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپین در امور گفتگوی بین فرهنگی و رئیس پیشین مجلس نمایندگان این کشور نیز در این دیدار بر توسعه روابط و همکاری‌های تجاری-اقتصادی با ایران تاکید کرد و اظهار داشت: هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی- چینی را برای آغاز فعالیت‌های گسترده و سرمایه گذاری در ایران به همراه آورده و طی ملاقات‌های متعدد با مسئولین جمهوری اسلامی ایران، توافقات کلی صورت پذیرفته و بزودی هیات‌های دیگر برای پیگیری آن عازم ایران خواهند شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها