شرکت عمران پردیس: به پیمانکاران زیاده‌خواه باج نمی‌دهیم

کد خبر: 807352

شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل زیاده‌خواهی کارگاه سایت مسکن مهر ۳۵ هزار واحدی را تعطیل کرده تاکید کرد: در برابر هرگونه زیاده‌خواهی پیمانکاران می‌ایستیم.

شرکت عمران پردیس: به پیمانکاران زیاده‌خواه باج نمی‌دهیم
خبرگزاری تسنیم: شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل زیاده‌خواهی کارگاه سایت مسکن مهر ۳۵ هزار واحدی را تعطیل کرده تاکید کرد: در برابر هرگونه زیاده‌خواهی پیمانکاران می‌ایستیم.
شرکت عمران پردیس اعلام کرد: «شرکت عمرانی کوزو پارس از ابتدای سال ۹۷ فعالیت خود را در پروژه ۳۵ هزار واحدی مسکن مهر شهر جدید پردیس کاهش داده و بعضی از زیر فعالیت‌ها را متوقف کرده است. این شرکت از مدتی قبل در تفاهم‌نامه آماده‌سازی و محوطه‌سازی و ساخت، ادعا‌هایی برای افزایش قیمت مطرح نموده است. هرچند ادعا در کار‌های پیمانکاری، امری معمول است، لیکن تعطیلی کارگاه و به تعویق انداختن تعهدات پیمانکاران در قبال متقاضیان شریف به‌ویژه زمانی که پیمانکار از مردم، مطابق قرارداد حاکم طلبی ندارد، زیاده خواهی و فاقد وجاهت قانونی است. شرکت عمران به نمایندگی از متقاضیان در برابر هرگونه زیادخواهی خواهد ایستاد و با پیمانکاران خاطی مطابق مفاد شرایط عمومی پیمان و تفاهم‌نامه سه جانبه فی‌مابین و قرارداد‌های متبادله بین پیمانکار و متقاضیان خواهد ایستاد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها