تماس گروهی واتس اپ در اختیار برخی از کاربران

کد خبر: 823098

قابلیت تماس گروهی واتس اپ برای برخی از کاربران محصولات اندرویدی فعال شده است. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این قابلیت برای تمامی کاربران فعال شود.

تماس گروهی واتس اپ در اختیار برخی از کاربران

اقتصاد نیوز: در اوایل ماه مه شرکت فیس بوک در کنفرانس سالیانه توسعه دهندگان F۸ اعلام کرد که در آینده نزدیک قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن پیام رسان خود، واتس اپ اضافه می‌کند. از قابلیت‌هایی که فیس بوک برای واتس اپ در نظر گرفته می‌توان به تماس صوتی، تماس تصویری و استیکر اشاره کرد.

در حالی که فیس بوک خبر از قابلیت‌های جدیدی برای واتس اپ داده بود، در رابطه با زمان انتشار این ویژگی‌ها اطلاعاتی را منتشر نکرده بود (نقص فنی جدید اپلیکیشن واتس اپ راه را برای مخاطبین بلاک شده باز می‌کند).

به نظر می‌رسد دو قابلیت جدیدی که فیس بوک برای این پیام رسان در نظر گرفته بود، در اختیار برخی از کاربران اندرویدی قرار گرفته است. بر اساس گزارشی از AndroidPolice، تعدادی از کاربران اندرویدی این اپلیکیشن پیام رسان گزینه تماس گروهی واتس اپ را در دستگاه‌های خود مشاهده کرده اند.

تماس گروهی واتس اپ در اختیار برخی از کاربران

لازم به ذکر است؛ این قابلیت‌ها برای کاربران سیستم عامل iOS نیز چند روز پیش عرضه شده بود. کاربران اندروید برای دسترسی به قابلیت تماس گروهی واتس اپ باید آخرین نسخه بتا واتس اپ، ۲.۱۸.۱۶۲ را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

این احتمال وجود دارد که برخی کاربران از آخرین نسخه بتا واتس اپ بر روی دستگاه خود استفاده نکنند، بنابراین فیس بوک این قابلیت را توسط آپدیت سرور در اختیار کاربران قرار می‌دهد (چگونه وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس‌اپ مخفی کنیم؟).

در حال حاضر این قابلیت در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل اندروید قرار نگرفته است. صاحبان دستگاه‌های اندرویدی برای دریافت این ویژگی باید مدت زمان بیشتری صبر کنند (چگونه گروه واتس‌اپ خود را مدیریت کنیم؟).

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها