آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای جدید ۶۷۰۰۰ هندی

کد خبر: 1014734

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۲ میلیون و ۳۰۹ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند در شب گذشته با افزیش ۶۷ هزار مبتلای جدید به مجموع ۲میلیون و ۷۶۸ مبتلا رسید.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای جدید ۶۷۰۰۰ هندی

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۲ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۸۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۸۴ هزار و ۳۸۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۵ میلیون و ۵۳ هزار و ۴۴۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۳ هزار و ۹۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۷۵ هزار و ۷۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۸ هزار و ۶۳۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۸۷۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۷ هزار و ۶۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۶۷۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۵۳ هزار و ۲۶ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۹۳۲ هزار و ۴۹۳، ۵۹۲ هزار و ۱۴۴، ۵۴۹ هزار و ۳۲۱، ۵۳۱ هزار و ۲۳۹ و ۴۸۹ هزار و ۱۳۲ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۸۸ هزار و ۸۵۵ و اسپانیا با ۳۸۴ هزار و ۲۷۰ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۳ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۸، ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۱۷۹ و ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۸۵ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای جدید ۶۷۰۰۰ هندی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها