سوری ها پرچم آمریکا را به آتش کشیدند

کد خبر: 1007555

منابع سوری از برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی در شمال سوریه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا از سوی تظاهرات کنندگان خبر دادند.

سوری ها پرچم آمریکا را به آتش کشیدند

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، منابع سوری از برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی ساکنان روستای فرفره در حومه شهر قامشلی در شمال این کشور خبر دادند و اعلام کردند: تظاهرات کنندگان خواستار خروج نظامیان آمریکایی و ترکیه از اراضی سوریه شدند.

تظاهرات کنندگان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

در روستای القصیر در حومه شهر قامشلی هم تظاهراتی در محکومیت‌های تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه سوریه برگزار و بر خروج نظامیان آمریکایی و ترکیه‌ای از اراضی سوریه تاکید شد.

همچنین ساکنان روستای ابو ذویل در حومه جنوبی قامشلی نیز تظاهرات مشابهی در روز پنجشنبه علیه دخالت‌های آمریکا و ترکیه در منطقه برگزار کردند.

چند روز قبل هم ساکنان شهر قامشلی با برگزاری تجمعی در این شهر واقع در شمال سوریه علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا و قانون موسوم به سزار شعار دادند و خواستار خروج نظامیان ترکیه‌ای و آمریکایی از اراضی سوریه شدند.

در این تظاهرات از ارتش سوریه و اقدامات آن در پاکسازی سوریه از لوث تروریست‌ها و بیرون راندن اشغالگران حمایت به عمل آمد و بر بازسازی ویرانی‌های که جنگ علیه سوریه به دنبال داشته است، تاکید شد.

فراس فرح از شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی، گفت: ما خواستار خروج اشغالگران ترکیه‌ای و آمریکایی از سوریه هستیم.

واثق العاکوب یکی دیگر از ساکنان شهر قامشلی بیان کرد: من به این خاطر در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کرده ام تا مخالفت خود را با حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه‌ای در اراضی سوریه اعلام کنم.

جاسم شتیوی از دیگر شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای باید از اراضی سوریه خارج شوند.

فائزه القادری رئیس یک مرکز فرهنگی در قامشلی هم گفت: قانون سزار ظالمانه است و آنها حق ندارند که ما را از زندگی محروم کنند. ما خواستار خروج نیروهای آمریکایی و ترکیه‌ای از اراضی کشورمان هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها