بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی

کد خبر: 1107004
بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی

مهاجرت یکی از مباحث داغ روز است که فکر بسیاری از ایرانیان را به خود مشغول کرده است. تغییر کشور محل زندگی بدون شک تصمیم بسیار بزرگی است که باید با اطلاعات کامل درباره آن تصمیم گرفت. به‌ویژه انتخاب کشور مقصد و روش مهاجرت از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که فرد باید با مطالعه و تحقیق درباره آنها تصمیم بگیرد.

کسانی که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند پیش از هر چیز باید روش مناسب مهاجرت را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. رایج‌ترین روش‌های مهاجرتی برای ایرانیان عبارت‌اند از: مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و خرید ملک.طبیعی است که اگر شما جوانی 22 ساله هستید که قصد ادامه تحصیل دارید باید به‌سراغ مهاجرت تحصیلی بروید و اگر فرد میانسالی هستید که کسب‌وکار خود را دارید و می‌خواهید همه خانواده خود را به کشور دیگری منتقل کنید، ویزای سرمایه‌گذاری برای شما مناسب است.

چرا مهاجرت تحصیلی؟

 

54

مهاجرت از تصمیماتی است که بهتر است زودتر در زندگی گرفته شود؛ چراکه با بالا رفتن سن، تغییر کشور محل زندگی و وفق یافتن با محیط جدید دشوار تر می‌شود. مهم‌ترین مزیت مهاجرت تحصیلی این است که در سنین پایین‌تر اتفاق می‌افتد و دانشجو را برای کار و زندگی در جامعه مقصد آماده می‌کند.

با تحصیل در کشور مقصد فرصت این را دارید که پیش از ورود به بازار کار، زبان رسمی جامعه مقصد را به‌خوبی یاد بگیرید.

تحصیل در کشور مقصد موقعیت‌های شغلی بیشتری را به روی شما باز می‌کند.

با تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، از تحصیل باکیفیتی برخوردار می‌شوید که شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

تحصیل در جامعه مقصد اعتمادبه‌نفس شما را برای زندگی در جامعه جدید افزایش می‌دهد.

پس از اتمام تحصیلات می‌توانید برای اخذ ویزای کار یا اقامت دائم در کشور مقصد اقدام کنید.

بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی

همان‌طور که گفتیم برای گرفتن بهترین تصمیمات درباره مهاجرت باید به اندازه کافی تحقیق و مطالعه کرد. این روزها در فضای اینترنت وب‌سایت‌های متعددی راه افتاده‌اند و اطلاعات مختلفی را در این زمینه ارائه می‌دهند که گاه ممکن است اشتباه یا گمراه‌کننده باشد. در اینجا 3 وب‌سایت معتبر را برای دریافت اطلاعات مفید درمورد مهاجرت تحصیلی معرفی می‌کنیم.

موسسه مهاجرتی ملک‌پور

 

55

موسسه ملک‌پور شاید بیشترین حجم اطلاعات مهاجرتی را در فضای وب فارسی تولید کند. وب‌سایت ملک پور منبعی کامل از اطلاعات مفید درباره انواع روش‌های مهاجرت، از جمله مهاجرت تحصیلی است. البته این حجم بالای اطلاعات ممکن است برای بسیاری از کاربران سنگین و گیج‌کننده باشد. بنابراین می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات مناسب خود، با مشاوران این موسسه تماس بگیرید. همچنین بعد از عقد قرارداد می‌توانید پرونده مهاجرتی خود را به این موسسه بسپارید تا راهنمای شما در همه مراحل مهاجرت باشد.

در وب‌سایت موسسه ملک‌پور علاوه بر محتوای آموزشی درباره مهاجرت، می‌توانید بسته‌های آموزشی مختلفی را با موضوعات مهاجرت، موفقیت و زبان انگلیسی خریداری کنید.

گلوکال کالج  

 

56

گلوکال کالج اولین کالج پزشکی ایران است که به‌طور تخصصی درزمینه مهاجرت تحصیلی به اروپا در رشته‌های علوم پزشکی فعالیت می‌کند. این کالج دوره‌های پیش‌نیاز تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی در اروپا و آماده‌سازی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های اروپایی را برگزار می‌کند. بخش بین‌الملل گلوکال کالج، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویان را بر عهده دارد.

گلوکال کالج درحال‌حاضر دوره‌های زیر را برگزار می‌کند:

  • دوره Medical Foundation Program (MFP) برای تحصیل پزشکی در دانشگاه‌های پزشکی اروپا
  • دوره آماده‌سازی آزمون IMAT برای تحصیل رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و جراحی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • دوره آماده‌سازی آزمون Tolc-F برای تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • دوره Pre-sessional برای متقاضیان دوره‌های Pre-med که سطح زبان انگلیسی پایینی دارند
  • دوره‌های IELTS و Pre-IELTS

وب‌سایت گلوکال کالج اطلاعات کاربردی و مفیدی را درباره مهاجرت تحصیلی و تحصیل رشته‌های علوم پزشکی در اروپا ارائه می‌دهد.

نیلگام سفر

57

موسسه نیلگام در زمینه اخذ ویزا تخصص دارد و خدمات ویژه مهاجرت تحصیلی را نیز ارائه می‌دهد. این موسسه خدمات دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی را برای انواع رشته‌ها از کشورهای آلمان، فرانسه، سوئد، ترکیه، انگلیس، پرتغال و کانادا انجام می‌دهد.

نیلگام با ساده کردن پروسه دریافت ویزای کشورهای مختلف و تسهیل سفر به نقاط مختلف جهان برای ایرانیان، یکی از موسسات معروف درزمینه مهاجرت و ویزاست. خدمات نیلگام شامل اخذ ویزا، وقت سفارت، پیک‌آپ ویزا و ... است.

حجم اطلاعات این وب‌سایت در مقایسه با موسساتی مثل ملک‌پور خلاصه‌تر و منظم‌تر است تا کاربر به‌راحتی بتواند اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها