«سیا» تروریست‌های النصره را برای جنگ به اوکراین برد

کد خبر: 1132891

یک رسانه سوری فاش کرد، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با کمک ترکیه شمار قابل توجهی از تروریست‌های النصره را برای جنگ علیه ارتش روسیه به اوکراین منتقل کرده است.

«سیا» تروریست‌های النصره را برای جنگ به اوکراین برد

البعث مدیا، رسانه آنلاین روزنامه سوری و رسمی البعث در گزارشی در این رابطه فاش کرد، در حال حاضر مزدورانی از اسرائیل، عناصری از تروریست‌های النصره و شمار قابل توجهی از تبهکاران برای جنگ علیه ارتش روسیه در اوکراین بسیج شده‌اند.

به نوشته این رسانه سوری شمار زیادی از تروریست‌های حاضر در شمال سوریه خود را برای انتقال به اوکراین آماده می‌کنند.

در این حال منابع آگاه به این رسانه خبر دادند: روسیه و سوریه همکاری تنگاتنگی در مبادله اطلاعات امنیتی در رابطه با تروریست‌‌هایی که به اوکراین منتقل می‌شوند، بایکدیگر دارند و در این میان نقش دولت ترکیه در انتقال این تروریست‌های مسلح محرز شده است.

به روایت البعث مدیا دولت ترکیه بنا به درخواست سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اقدام به آموزش شماری از تروریست‌ها در خاک سوریه و انتقال آنها به اوکراین کرده است و در حال حاضر مدیریت این کار با هماهنگی گروه تروریستی جبهه النصره توسط ترکیه انجام و تروریست‌های مسلح به اوکراین منتقل می شوند./فارس

اطلاعات رسیده به این رسانه از شهر ادلب حکایت از آن دارند که تاکنون 2 هزار و 500 نفر از تروریست‌های تکفیری برای حضور در اوکراین نام نویسی کرده‌اند و قرار است از طریق خاک ترکیه و لهستان وارد اوکراین شده و به جنگ با ارتش روسیه بپردازند.

گفتنی است روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت شامگاه شنبه خبر داده بود، یک واحد نظامی از داوطلبان اسرائیلی در ساختار ارتش اوکراین در حال جنگ است.

به نوشته این رسانه صهیونیست، شماری از نظامیانی که در یگان‌های ویژه‌ای همچون گولانی حضور داشتند امروز در خط مقدم جبهه جنگ اوکراین با روسیه در حال جنگ با نظامیان روسیب به سر می برند.

آحارانوت در این رابطه افزود: امروز شمار قابل توجهی از نظامیان اسرائیلی در یگان‌های ویژه اوکراین مشغول جنگ با ارتش روسیه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها