انتقاد تند وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نتانیاهو

کد خبر: 1232951

برخی رسانه های اسرائیلی گزارش دادند، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی معتقد است که بنیامین نتانیاهو «آسیب استراتیژیکی» به روابط این رژیم با ایالات متحده وارد می‌کند.

انتقاد تند وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نتانیاهو

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت، بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل به روابط با آمریکا«آسیب راهبردی» وارد می‌کند.

وی افزود: این بازی با آتش به ضرر اسرائیلی‌ها است. نتانیاهو تصمیم گرفته است تا "اسرائیل را متلاشی کند" و در حالی که هزاران تن به خیابان‌ها آمده‌اند «بجای تلاش برای درک آنها و توجه به آنها با دیده حقارت و تمسخر به آنها می‌نگرد».

گانتس همچنین به انتخاب نماینده‌ای از ائتلاف در کمیته تعیین قضات اشاره کرد و « از اعضای میانه‌روی ائتلاف دولت خواست تا مسئولیت‌پذیر باشند و به مذاکرات بازگردند».

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به تغییر مسیر روابط واشنگتن و تل‌آویو بعد از ایجاد دو دستگی داخلی و تظاهرات گسترده علیه رژیم اشغالگر در اعتراض به تصمیمات دولت نتانیاهو در خصوص اصلاحات قضایی پرداختند.

پیشتر، سخنگوی کاخ سفید درخواست دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از مقامات اشغالگر اسرائیلی درباره «محافظت از حق تظاهرات مسالمت آمیز و احترام به آن» را منتقل کرده بود. رسانه‌های اسرائیلی این امر را در تاریخ روابط میان رژیم اشغالگر قدس و واشنگتن «غیر عادی و ‌بی‌سابقه» قلمداد کردند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها