توصیه کرملین به ارمنستان

کد خبر: 1247946

سخنگوی کرملین تصمیم پارلمان ارمنستان را برای پیوستن به دیوان بین المللی کیفری اقدامی اشتباه خواند.

توصیه کرملین به ارمنستان

سخنگوی کرملین تصمیم پارلمان ارمنستان را برای پیوستن به دیوان بین المللی کیفری اقدامی اشتباه خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی کرملین طی سخنانی با اشاره به تحولات ارمنستان گفت که تصمیم پارلمان این کشور برای پیوستن به دیوان بین المللی کیفری اشتباه است.

«دیمیتری پسکوف» در نشست خبری در مسکو با اشاره به تصویب «اساسنامه رُم» در پارلمان ارمنستان تأکید کرد: کرملین کاملاً با توجیه پاشینیان مینی بر لزوم تصویب اساسنامه رم برای تأمین امنیت این کشور مخالف است. ما امیدوار بودیم که ولادیمیر پوتین مجبور نشود سفر خود به ارمنستان را لغو کند.

پیسکوف تصریح کرد: ملت ارمنستان برادر ما هستند ولی در خصوص کادر رهبری حاکم بر کشورشان سؤالاتی دارند. همکاری با روسیه و سازمان پیمان امنیت جمعی، امنیت ارمنستان را به طور کامل تضمین می‌کند.

وی همچنین با اشاره به تحولات داخلی روسیه افزود که ثبات ساختار کلی اقتصاد این کشور از سوی دولت و بانک مرکزی تضمین می‌شود و دلیلی برای نگرانی ارزش روبل در مقابل دلار وجود ندارد.

سخنگوی کرملین ضمن اعلام این خبر که پوتین برای سفر به کره شمالی دعوت شده است، گفت که هماهنگی تاریخ این سفر در سفر سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به پیونگ یانگ در ماه اکتبر مورد بررسی قرار خواهد گرفت./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها